Gemini Rue: Ucieczka z Matthiusem
Aktualizacja:
3 - Ucieczka z Matthiusem

Ta część rozgrywki zaczyna się od strzelaniny z przeciwnikami. Wychylaj się w odpowiednim momencie zza kontenera naciskając klawisz D i ostrzeliwuj wroga, kiedy ten się wychyli. Możesz spróbować celować mu w głowę (należy wtedy wcisnąć klawisz ctrl i poczekać, aż znacznie znajdzie się na zielonym polu), a kiedy wystrzelasz magazynek ukryj się i wciśnij R, aby przeładować broń. Po zakończeniu strzelaniny kliknij prawym klawiszem myszy na Matthiusie, wybierz dłoń i wskaż skrzynię (box). Kiedy na nią wejdzie powtórz całą akcję, tym razem wskazując mu mur (wall). Następnie przestaw skrzynię maksymalnie w lewo, wejdź na nią (wciśnij klawisz S), a potem skorzystaj z rury (pipe), aby przejść przez mur.

W następnej lokacji podejdź do bramy i użyj na zamku (lock) pistoletu (pistol). Otwórz bramę i zacznij kierować się w prawo. W twoim kierunku zaczną iść agenci wroga, dlatego wejdź do zaułka (back valley) przed sklepem. Kontynuuj marsz w prawo, aż dotrzesz na ulicę, gdzie ujrzysz mijających cię agentów. Idź w prawo i wejdź do hotelu, w którym swój apartament ma Matthius.

W środku natkniesz się na kolejnych wrogów. Wybierz jednego z bohaterów i poczekaj, aż strażnik w holu zacznie kierować się w prawo. Natychmiast skieruj się w prawo w okolice klatki schodowej. Poczekaj, aż strażnik wróci i ponownie zacznie swój pochód w prawo, po czym szybko dołącz do pierwszego bohatera drugim. Wejdź na klatkę schodową, skieruj się na pierwsze piętro i wejdź na korytarz (nie wchodź na klatce wyżej, ponieważ trafisz na agentów).

Na korytarzu przejdź w lewo i wejdź do windy. Pojedź nią na 6 piętro i zacznij iść do ostatnich drzwi z prawej. Po drodze czeka cię pojedynek strzelecki z agentem. Po zabiciu rywala przejdź przez ostatnie drzwi z prawej, zamknij je od wewnątrz i użyj zamka (lock), aby je zablokować. Wejdź po schodach na górę i każ Matthiusowi popchnąć (push against it) drzwi z prawej. Kiedy to zrobi wyważ je z nogi i dołącz do czekającego na was na dachu Kane'a.
0
- Gemini Rue - poradnik do gry
- Gemini Rue: Poradnik do gry
- Gemini Rue: Opis przejścia
- Gemini Rue: Poszukiwanie Matthiusa
- Gemini Rue: Trening Delty Six
- Gemini Rue: Ucieczka z Matthiusem
- Gemini Rue: Kradzież pistoletu
- Gemini Rue: Zlecenie od mafii
- Gemini Rue: Spotkanie z Balderem
- Gemini Rue: Śledztwo w wieży pogodowej
- Gemini Rue: Ucieczka z Ośrodka nr 7
- Gemini Rue: Finał w Ośrodku nr 7
- Gemini Rue: Opis przejścia
- Gemini Rue: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
