Gears Tactics: Sniper, klasa
Aktualizacja:
W tym rozdziale poradnika do gry Gears Tactics dowiesz się więcej na temat podziału klasy Sniper.
Jest to jedna z najlepszych postaci, ale na wyższych poziomach doświadczenia. Praktycznie każda ścieżka rozwoju zapewnia bardzo dobre bonusy i nie ma złego kierunku oraz słabych zdolności. Snajper polega na broni dystansowej, jest bardzo celny i zapewnia większe szanse na obrażenia krytyczne. Najlepiej wykosztuje przewagę wysokości, więc zawsze ustawa tą postać na wysokiej pozycji w miarę możliwości. Poniżej lista 4 gałęzi rozwoju:
- Marksman - zdolności dodające obrażenia oraz polegające na eliminacji wrogów w serii
- Hunter - dodatkowe punkty akcji za atak i eliminacje wrogów
- Assassin - umiejętności zwiększające celność i obrażenia krytyczne
- Stalker - ogłuszanie wrogów za pomocą zdolności i ataków
Pierwsza zdolność do opanowania to "fast fingers", która dodaje 1 punkt akcji za zabicie wroga lub dobicie strzałem powalonego na kolana przeciwnika. Używaj na osłabionych wrogach, aby wykorzystać kolejne punkty akcji na silniejszych przeciwników i zwolnić z obowiązku dobica pozostałych sojuszników. Potem koniecznie opracuj "chain shoot". Dodaje 2 punkty akcji za samo trafienie wroga, co przy wysokiej celności tej klasy jest bardzo łatwe do osiągniecia. Dodatkowe punkty akcji to więcej możliwości ataku, dlatego ta umiejętność jest bardzo przydatna. Poza tym, snajper będzie mało poruszał się po planszy, więc dodatkowy atak jest zawsze wskazany.
0
Komentarze czytelników
e_rickson Centurion

Mamy nadzieję dokończyć ten poradnik do 2 tygodni.
Master19 Legionista

Kiedy koniec poradnika? Przydało by mi się go pobrać i wydrukować...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.