Miejsca katastrofy | Akademia Wojskowa Halvo Bay
Aktualizacja:
Miejsca katastrofy

Wykorzystaj kuszę z potykaczem, którą odnalazłeś na końcu poprzedniego etapu, by rozstawić pułapki w przejściach po lewej oraz prawej stronie (strzał musi osiągnąć maksymalny naciąg, by wbić się w ścianę). Następnie w miejscu, w którym wypadł sprzęt z rozbitego śmigłowca, podnieś i rozstaw wartowników, również w lewym oraz prawym przejściu, tak by broniły schodów prowadzących do robota. Przed rozpoczęciem fali, podnieś porozrzucaną broń, granaty oraz działko Gatlinga, którego oszczędzaj na większych przeciwników w drugiej fali. Na prawo od bota, przy schodach, znajduje się symbol odtajnionej misji. Jej przyjęcie doda do nadchodzącego ataku Trupiarzy i Stonogi.

Kiedy rozpocznie się atak przejdź na schody na prawo lub lewo od bota. Najpierw pojawią się Tickerzy próbujący zniszczyć zasieki obronne. Kiedy pojawią się Stonogi, wróć na podwyższenie, na którym znajduje się robot i z miejsca w którym będzie widoczny ich słaby punkt, spróbuj je zniszczyć kiedy będą zajęte niszczeniem zasieków. Jeżeli ich wrażliwe miejsce nie będzie widoczne, spróbuj rzucić tam granat.

W następnej kolejności spodziewaj się Trupiarzy. W tym przypadku również musisz zachodzić przeciwników od pleców, które nie są chronione. Po zadaniu pewnej ilości obrażeń, wróg zakopie się pod ziemię, skąd będzie wystawiał tylko odnóża, którym będzie Cię atakować. Uciekaj jak najdalej od tego miejsca. Na tym etapie, będą to zapewne jedynie pozostali przeciwnicy, więc wykorzystaj cały obszar tej lokacji, szukając dogodnej pozycji do walki. Co jakiś czas upewniaj się, że w wartownikach nie zabrakło amunicji. Jeżeli ustawisz Trupiarzy w odpowiedniej pozycji, działka pomogą w ich zabiciu.

Po chwili przerwy rozpocznie się druga fala. Szybko uzupełnij granaty, jeżeli jeszcze jakieś pozostały i chwyć za Gatlinga. Spodziewaj się ataku różnego rodzaju Boomerów oraz Kantusów. Uważaj również na przeciwników wyposażonych w łuki z eksplodującymi strzałami. Możesz spróbować rozstawić/wbić na schodach tarcze (minimum 2), upuszczone przez przeciwników, by ich trochę spowolnić.

W miejscu, gdzie w którym broniło się bota, wejdź na schody za nim. Po ich prawej stronie, odnajdziesz nieśmiertelnik.
0
- Gears of War: Judgment - poradnik do gry
- Gears of War: Judgment - poradnik do gry
- Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Most Enfielda | Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Dziedziniec | Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Laboratorium B+R | Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Pas Monroe'a | Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Atrium | Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Miejsca katastrofy | Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Nieśmiertelniki | Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Akademia Wojskowa Halvo Bay
- Gears of War: Judgment - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.