Przeciwnicy | Inne
Aktualizacja:

Ticker - wrogowie którzy biegną w kierunku gracza, a kiedy zbliżą się wystarczająco lub zginą, eksplodują. Kiedy Ticker się zbliży i zacznie unosić się w powietrze, masz dwie możliwości, odskoczyć na bok lub zaatakować wręcz. W tym drugim przypadku Ticker zostanie odkopnięty na bezpieczną odległość. Dodatkowo przez chwilę, będzie leżeć bez ruchu co jest świetną okazją na zabicie go z bezpiecznej odległości.

Parszywiec - średniej wielkości przeciwnik, który stanowi zagrożenie jedynie na małym dystansie. Kiedy zbliży się, najlepszą bronią staje się dowolny typ Shotguna. Cały czas cofaj się, bez mierzenia do celu i strzelaj. W ten sposób unikniesz jego ataku i w końcu go trafisz. Występuje dodatkowo mroczna wersja tego przeciwnika, która po śmierci eksploduje. W etapach, w których gracza bronią zasieki i barykady, pamiętaj że Parszywiec może przez nie przeskakiwać.

Nemacystsy - pewnego rodzaju kamikadze, które stara się zbliżyć do gracza i eksplodować. Najlepszą taktyką jest zabijanie ich nim się zbliżą lub uskakiwanie na boki tuż przed eksplozją. Pod sam koniec lotu, Nemacysty nie są aż tak zwrotne, co ułatwia unikanie ewentualnych obrażeń.

Grenadier - podstawowy rodzaj przeciwnika, który odróżnia się jedynie używaną bronią. W bliskich starciach uważaj na przeciwników tego typu, wyposażonych w Lancery. Kiedy się zbliżą albo szybko zabij je dowolnym typem Shotguna, albo przygotuj swój Lancer na pojedynek na piły.

Kantus - przeciwnik potrafiący wskrzeszać poległych Grenadierów, jeżeli nie zostali oni rozerwani na strzępy lub zabici przez strzał w głowę. Dodatkowo dysponuje granatami toksycznymi, które tworzą śmiertelną chmurę w miejscu upadku. Jeżeli w grupie wrogów nie ma większych jednostek takich jak np. Boomer, jest to przeciwnik, którym należy się zająć w pierwszej kolejności.

Furiarz - po przyjęciu pewnej ilości obrażeń, przeciwnik ten zmienia postać i zaczyna szarżować na gracza. Najlepszym sposobem jest rozerwanie Furiarza granatem, Granatnikiem lub piłą Lancera, nim ten zacznie się przemieniać. Jeżeli zmieni postać jego słabym punktem są plecy, również podatne na atak piłą Lancera.

Therończycy - można napotkać dwa rodzaje tego przeciwnika. Pierwszy rodzaj jest wyposażony w tasak i szarżuje na gracza. Jeżeli nie uda się go zabić, nim się zbliży, należy zmienić broń na dowolny rodzaj Shotguna i nie mierząc cofać się i strzelać. W ten sposób można prowadzić ogień oraz unikać jego ataków. Drugi rodzaj wyposażony jest w łuk. W tym wypadku można samemu zaszarżować na wroga, kiedy ten wystrzeli strzałę.

Stonoga - słabym punktem tego przeciwnika, jest zielony fragment na końcu ostatniego segmentu. Nim wróg zginie należy zniszczyć wszystkie segmenty. Często słaby punkt będzie poza zasięgiem strzału. W takim przypadku należy biegać dookoła większej przeszkody, czekając aż przeciwnik skupi uwagę na innym celu.

Oprawca - duży przeciwnik, który po przyjęciu kilku kul zacznie chować się za tarczą, broniącą jego front. Tak jak w przypadku stonogi, należy utrzymywać dystans od przeciwnika, starając się strzelać w jego plecy z bezpiecznej odległości. Kiedy wróg przestanie się chować za tarczą i zacznie szarżować, zacznij uciekać. Jeżeli posiadasz jakieś wolne granaty, to rzuć je pod nogi przeciwnika.

Boomer/Miżdżyciel - dwóch wrogów tego samego typu, różniących się używaną bronią. Boomer używa Granatnika, natomiast Miażdżyciel działka Gatlinga. W obu przypadkach należy prowadzić ostrzał zza osłony, czekając na przerwę po oddaniu strzału przez Boomera lub przegrzania się działka Miażdżyciela.

Juchacz - Grenadier dosiadający bestię. W pierwszej kolejności najlepiej jest zabić samego stwora, a Grenadier później. Sam przeciwnik będzie starał się zmniejszyć dystans, co wykorzystaj używając dowolnego Shotguna. Tak jak Parszywiec, przeciwnik ten może przeskakiwać nad barykadami oraz wysokimi przeszkodami.

Rozrywacz - największy przeciwnik jakiego będziesz spotykać regularnie podczas gry. Sam bestia wyposażona jest w wyrzutnie rakiet. Na jego grzbiecie może znaleźć się dodatkowo dwóch przeciwników, z czego jeden będzie wyposażony w łuk. Można zabijać pojedynczo najpierw jeźdźców, a następnie bestie lub skupić ogień na bestii, co zabije wszystkich wrogów. Słabym punktem stwora jest spód jego odwłoku. Możesz również spróbować przyczepić granat do jego ciała, kiedy się nie rusza.

Trupiarz - przeciwnik który chroni przednią część swojego korpus odnóżami. Należy zajść przeciwnika od tyłu, gdzie znajduje się jego słaby punkt, lub np. rzucić granat, co spowoduje uniesienie odnóży i wystawienie się na ostrzał. Po przyjęciu określonej ilości obrażeń, wróg może się zakopać pod ziemię. W tym wypadku należy cały czas pozostawać w ruchu, uważając na ataki spod ziemi.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.