Rysunki naskalne | Południowe Oros | Far Cry Primal
Aktualizacja:
Rysunki naskalne
Rysunek naskalny #1

Po wejściu do jaskini odbij w lewo, a następnie w jej głąb - rysunek znajduje się za roślinami, które spal.

Uwaga: Największym problemem jest strzegący jaskini niedźwiedź jaskiniowy. Jest to bardzo silne zwierzę, którego pokonanie wymaga przygotowania. Zabierz ze sobą odpowiednią ilość uzbrojenia oraz mięsa do leczenia. Przydadzą się również pułapki i silny zwierzęcy sprzymierzeniec. Jeżeli posiadasz odpowiednią umiejętność (Poskramianie sprytnych zwierząt) możesz spróbować oswoić niedźwiedzia.
Rysunek naskalny #2

Znajdziesz go na samym dole jaskini, do miejsca tego dwukrotnie musisz spuścić się przy użyciu szponu (w pewnym miejscu przyda Ci się posiadanie antidotum). W okolicy rysunku znajduje się niedźwiedź, najlepiej jest go zlokalizować z góry przed samym zejściem na dół i zabić lub przynajmniej trochę "zmiękczyć".
Rysunek naskalny #3

Po zejściu na sam dół (miejsce do zaczepienia szponu znajduje się za przeszkodą z kamieni, z prawej strony od wejścia do jaskini) rozpal unoszącą się na wodzie drewnianą konstrukcję, a następnie przepłyń pod nią.

Po drugiej stronie wyjdź z wody i dwukrotnie wejdź po pnączach do góry. W przejściu znajdziesz ten rysunek.
Rysunek naskalny #4

Malowidło znajdziesz w górnej części jaskini. O tym, że jesteś na dobrej drodze będą świadczyły słyszane głosy, a po odpowiednim zbliżeniu się - krzyk. Po wyjściu z korytarza natkniesz się na dwóch przeciwników. Kawałek dalej zniszcz zwisającą skałę (screen), co umożliwi przeskoczenie na drugą stronę.

Następnie zrób to jeszcze raz i opuść się na dół, korzystając ze szponu do wspinaczki. Wypal trawę i przejdź prosto do rysunku.
Rysunek naskalny #5

Po zebraniu Ręki Daiszy #5 cofnij się trochę do miejsca, w którym będziesz mógł kilkukrotnie wspiąć się wyżej. Dalsza droga doprowadzi Cię prosto (zniszcz przeszkodę z kamieni) do punktu wspinaczkowego. Opuść się na dół i zbadaj rysunek.
Rysunek naskalny #6

Jaskinia sama w sobie stanowi grotę z dwoma odnogami. Rysunek znajdziesz za roślinami (spal je) z lewej strony, zaraz po wejściu. Wokół jaskini uważaj na obóz złożony z kilku przeciwników.
Rysunek naskalny #7

Prosto do malowidła zaprowadzą Cię ślady stóp. W miejscu, gdzie znajdziesz punkt do zaczepienia szponu powoli opuszczaj się na dół. Półka skalna z rysunkiem jest w linii prostej pod tym miejscem.
Rysunek naskalny #8

Po wejściu do jaskini rozpraw się z kilkoma przeciwnikami. Następnie odbij w lewo, gdzie znajdziesz zejścia na dół i paru kolejnych wrogów. Na tym poziomie możesz znaleźć Rękę Daiszy #8, natomiast do odkrycia rysunku potrzebne jest zanurkowanie i przepłynięcie na drugą stronę. Tam znajdziesz przejście do góry, prowadzące wprost do malowidła.
Rysunek naskalny #9
Jaskinia ta jest bardzo rozległa, ale w pełni liniowa - niemal przez cały czas możesz podążać za śladami stóp. Trudnością podczas eksploracji może być mnogość dalekich skoków oraz wąskie przejścia i częste bujanie się na linie przy użyciu szponu do wspinaczki. Z tego powodu ostrożnie planuj kolejne skoki, biorąc odpowiedni rozpęd i skacząc w możliwie najpóźniejszym momencie, aby Takkar złapał się krawędzi.

Aby zlokalizować rysunek pozostań czujny w momencie, gdy będziesz korzystał z możliwości wspinaczki. W jednym z takich punktów nie wychodź do góry, a podciągnij się tylko kawałek i zlokalizuj przejście (naprzeciwko miejsca do wspinaczki, zwisając na linie Takkar będzie miał je za plecami).

Możesz tam wskoczyć do niewielkiego korytarza, który prowadzi prosto do rysunku. Przed tym jeszcze weź solidny rozpęd, aby doskoczyć do wysuniętej półki skalnej.
Rysunek naskalny #10

Znajdziesz go w górnej części jaskini - zlokalizuj wodospad, obok którego umiejscowiony jest punkt do wspinaczki. Po podciągnięciu się na górę znajdziesz się dokładnie przed rysunkiem.
Uwaga: W jaskini znajduje się kilku przeciwników.
Rysunek naskalny #11

Z półki skalnej umieszczonej na środku groty (miejsce, w którym znajdziesz Rękę Daiszy #11) przeskocz kilkukrotnie na drugą stronę (korzystając ze wzroku łowcy z łatwością zauważysz pnącza, których możesz się złapać).

Wzdłuż ściany znajdziesz rysunek.
Uwaga: W jaskini znajduje się kilku przeciwników.
Rysunek naskalny #12

Skieruj się w stronę ikony rysunku znajdującej się na mapie. Po zeskoczeniu do wody płyń możliwie jak najdalej, gdzie znajdziesz wyjście po pnączach. Wyjdź na górę, malunek będzie na ścianie w korytarzu, którym musisz przejść.
0
Komentarze czytelników
czeniu18 Junior
Witam. Jestem początkowym graczem więc proszę o wyrozumiałość. Nie mogę nakarmić ( oswoić ) białego wilka posiadam przynętę (posiadam umiejętność) nie mogę jej wybrać z koła wyboru przytrzymując Q i wybierając muszką , inne bronie wybieram a przynęty nie mogę ( mam grę na PC). Może w inny sposób można rzucić przynętę, wybrać ją proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Wipeout Junior
Ja natomiast z poradnika ręka daiszy nie mogę wejść na górę.... Bug jak diabli.... Północne jaskinie oros ręka daiszy 3 w poradniku..... Kpina jakaś....
Dragonia Junior
Ktoś wie co zrobić? Więc. Ostatnio mam misję od Łogi (Szczyt Oros) i mi nie zaliczyło. Chyba zepsułam misję, bo wcześniej miałam rzadkie pióra (1 sztuka) i teraz jak chciałam zebrać ostatnie pióra z gniazda nic się nie zaliczyło. Porzuciłam też misję i znów w nią weszłam, ale i tak pióra się nie odnowiły.
hanek1982 Junior
Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć lamparta do oswojenia, ciągle trafiam na jaguary. Wiecie gdzie szukać lamparta???
Darek12346 Centurion
Po co wypisujecie głupoty w poradniku. Przy zadaniu Lot ptaka napisaliście, żeby strzelać do kruków jak latają i celować przed nie. Nie lepiej poczekać aż wylądują? Jedną strzałą wtedy można kruka upolować.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
