Łindźa w niewoli (Szaman Tensai) | Opis przejścia | Far Cry Primal
Aktualizacja:
Łindźa w niewoli (Szaman Tensai)

Kieruj się za pozostawionymi tropami, po drodze badając spalone ciała. Idź wzdłuż rzeki, a kawałek dalej Takkar zacznie płynąć. Przed mostem, w miejscu pokazanym na screenie, zatrzymaj się i poczekaj do końca rozmowy. Następnie przepłyń w stronę wodospadu i pod skałami z prawej strony zanurkuj. Po wypłynięciu po drugiej stronie skorzystaj ze szponu do wspinaczki, a znajdziesz się w obozie.

Od wejścia do obozu nie wychodź z jaskini na otwarty teren. Zamiast tego przekradnij się lekko w prawo i zlikwiduj stojącego na wieżyczce strażnika. Zlokalizuj również klatki, które znajdują się centralnie po drugiej stronie obozu (screen).

Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest cicha eliminacja pobliskich przeciwników, znajdujących się na przeciwległej wieżyczce (jeden) oraz pod nią (kolejny). Dzięki temu oczyścisz teren znajdujący się najbliżej siebie. Nadal jednak na terenie obozu zostanie kilku przeciwników. W tym wypadku warto posiłkować się sową, aby zabić tego, który znajduje się na wieżyczce najbliżej więźniów. Jeżeli nie masz odpowiedniej umiejętności załatw go z łuku (celuj troszeczkę wyżej niż jego głowa, w momencie, gdy przeciwnik nie porusza się). Wtedy na placu boju, jeżeli zrobiłeś wszystko po cichu, zostanie jeden ciężki wojownik. Powinieneś bez większych kłopotów dobiec do swoich sojuszników i uwolnić ich.

Następnie jak najszybciej rozpocznij podpalanie obozu. Celuj w znajdujące się wokół wieżyczki strażnicze, najlepiej korzystając z płonących strzał (możesz podpalać je w pobliżu źródeł ognia, na terenie obozu znajdziesz kilka). Uwolnieni wojownicy powinni skutecznie odciągać uwagę atakujących przeciwników - jeżeli nie chcesz, aby szybko zginęli, pomóż im pokonać ciężkozbrojnego wojownika. Następnie zajmij się niedobitkami i w razie konieczności poślij płonącą strzałę tu i ówdzie tak, aby zapełnić pasek znajdujący się na środku ekranu. Po wszystkim wyjdź z obozu.

Po przerywniku wejdź do znajdującej się pod ścianą wody. Zanurkuj, a następnie wypłyń po drugiej stronie. Uciekniesz w ten sposób z płomieni oraz obozu. Następnie opuść ten rejon płynąc tą samą drogą, którą się tutaj dostałeś.
0
- Far Cry Primal - poradnik do gry
- Far Cry Primal - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Droga do Oros | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Głębokie rany | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Wizja bestii | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Władca zwierząt | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Atak Udam | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Na polowaniu (Łowczyni Dźaima) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Potrzask (Rzemieślnik Łoga) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Krew Oros (Rzemieślnik Łoga) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Towarzysz w potrzebie (Wojownik Karusz) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Wizja lodu (Szaman Tensai) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Szczyt Oros (Rzemieślnik Łoga) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Duży łoś (Łowczyni Dźaima) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Kościana jaskinia (Poszukiwaczka Saila) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Zgnieść Udam (Wojownik Karusz) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Łindźa w niewoli (Szaman Tensai) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Oko za oko (Wojownik Karusz) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Zaginiony totem (Rzemieślnik Łogi) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Lot ptaka (Myśliciel Urki) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Wizja ognia (Szaman Tensai) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Twardy jak kamień (Myśliciel Urki) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Wielkie zwierzę (Łowczyni Dźaima) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Na ziemie Udam (Zbieraczka Saila) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Maska Kratiego (Szaman Tensai) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Nowy zapach Urkiego (Myśliciel Urki) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Powitanie Łindźa (Dah) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Kościany pył (Dah) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Nasiona słońca (Roszani) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Ofiara krwi (Roszani) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Pożar (Roszani) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Siostry ognia (Dah) | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Ziemia Udam | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Ziemia Izila | Opis przejścia | Far Cry Primal
- Opis przejścia
- Far Cry Primal - poradnik do gry
Komentarze czytelników
czeniu18 Junior
Witam. Jestem początkowym graczem więc proszę o wyrozumiałość. Nie mogę nakarmić ( oswoić ) białego wilka posiadam przynętę (posiadam umiejętność) nie mogę jej wybrać z koła wyboru przytrzymując Q i wybierając muszką , inne bronie wybieram a przynęty nie mogę ( mam grę na PC). Może w inny sposób można rzucić przynętę, wybrać ją proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Wipeout Junior
Ja natomiast z poradnika ręka daiszy nie mogę wejść na górę.... Bug jak diabli.... Północne jaskinie oros ręka daiszy 3 w poradniku..... Kpina jakaś....
Dragonia Junior
Ktoś wie co zrobić? Więc. Ostatnio mam misję od Łogi (Szczyt Oros) i mi nie zaliczyło. Chyba zepsułam misję, bo wcześniej miałam rzadkie pióra (1 sztuka) i teraz jak chciałam zebrać ostatnie pióra z gniazda nic się nie zaliczyło. Porzuciłam też misję i znów w nią weszłam, ale i tak pióra się nie odnowiły.
hanek1982 Junior
Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć lamparta do oswojenia, ciągle trafiam na jaguary. Wiecie gdzie szukać lamparta???
Darek12346 Centurion
Po co wypisujecie głupoty w poradniku. Przy zadaniu Lot ptaka napisaliście, żeby strzelać do kruków jak latają i celować przed nie. Nie lepiej poczekać aż wylądują? Jedną strzałą wtedy można kruka upolować.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
