Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 08: Oddział

1 - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Poziom rozpoczynamy w podziemiach placówki [1], w której bracia spędzili dzieciństwo - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Poziom rozpoczynamy w podziemiach placówki [1], w której bracia spędzili dzieciństwo. Po kilku krokach zejdziemy po schodach na niższy poziom [#8.1] [#8.2] i udamy się w lewo, a następnie w prawo. Na końcu korytarza wchodzimy do szatni [2] znajdującej się po prawej stronie. Dostaniemy się nią do pomieszczenia, z którego "bracia" byli obserwowani.

2 - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Po obejrzeniu kilku scen z przeszłości zawracamy do głównego korytarza, gdy tylko wyjdziemy z szatni zacznie nas nękać potwór, tradycyjnie opędzamy się od niego posyłając mu serię ołowiu - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po obejrzeniu kilku scen z przeszłości zawracamy do głównego korytarza, gdy tylko wyjdziemy z szatni zacznie nas nękać potwór, tradycyjnie opędzamy się od niego posyłając mu serię ołowiu. Skręcamy w pierwszą odnogę w prawo i po prawej stronie odnajdujemy zamknięty na elektroniczny zamek składzik, znajdziemy w nim kilka sztuk broni. Lepiej uzbrojeni wracamy do schodów i kierujemy się do korytarza, z którego bije biała poświata [1]. Podążając za nią wejdziemy do siłowni, gdzie obejrzymy scenkę z przeszłości i podniesiemy czerwone wiadro [2] znajdujące się w pobliżu ringu.

3 - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Po wyjściu z pomieszczenia skręcamy w prawo i podążamy dalej za poświatą - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po wyjściu z pomieszczenia skręcamy w prawo i podążamy dalej za poświatą. Dojdziemy tak do pokoju, w którym przeprowadzane były eksperymenty. Przeszukujemy to pomieszczanie by odnaleźć czerwoną książkę z testami [1]. Po jej zniszczeniu wracamy do korytarzy i podążamy za poświatą. Zaprowadzi nas ona do pokoju, w którym Fettel po raz pierwszy zabił człowieka. Niedaleko scenki z przeszłości odnajdziemy pistolet zabawkę [2].

Gdy zniszczymy pistolet wychodzimy z pomieszczenia i kierujemy się w stronę drzwi, z których bije oślepiające światło i nieustanie wychodzi potwór [1] - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Gdy zniszczymy pistolet wychodzimy z pomieszczenia i kierujemy się w stronę drzwi, z których bije oślepiające światło i nieustanie wychodzi potwór [1].

Jak tylko przekroczymy próg zostaniemy przeniesieniu do lasu i po kilku krokach staniemy do walki z olbrzymią formą potwora [1] - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Jak tylko przekroczymy próg zostaniemy przeniesieniu do lasu i po kilku krokach staniemy do walki z olbrzymią formą potwora [1].

4 - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Walka z bossem podzielona jest na dwie fazy, pierwsza to strzelanie do otwartego gardła olbrzymiego potwora [1] i unikanie jego ataków do momentu, w którym skurcz Almy go ogłuszy - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Walka z bossem podzielona jest na dwie fazy, pierwsza to strzelanie do otwartego gardła olbrzymiego potwora [1] i unikanie jego ataków do momentu, w którym "skurcz" Almy go ogłuszy. Druga faza polega na zabijaniu przyzwanych duchów żołnierzy, jest to również moment, w którym uzupełniamy zapasy amunicji podnosząc broń pozostawioną przez pokonanych wrogów. Podczas walki z potworem musimy unikać jego ataków. Jeżeli bestia uniesie prawą rękę, uciekamy w kierunku lewej i na odwrót, gdy potwór uniesie obie ręce staramy się uciec jak najdalej od środka areny. Od czasu do czasu bestii zdarzy się zionąć ogniem, ten atak sygnalizowany jest przez pochylenie się do przodu. Staramy się wtedy uciekać na boki, należy pamiętać, że ogień pozostanie na terenie naszych zmagań przez krótki okres czasu. Po kilku powtórzeniach obu faz boss osunie się i wystawi na ostateczny cios [2].

Zakończenie gry w trybie dla pojedynczego gracza zależy od tego, którym bratem [1] ukończyliśmy ostatnią misję - Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Zakończenie gry w trybie dla pojedynczego gracza zależy od tego, którym bratem [1] ukończyliśmy ostatnią misję. Natomiast w trybie kooperacji zależy od brata sterowanego przez gracza z większą ilością zdobytych punktów.

Podobało się?

0

F.3.A.R.

21 czerwca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2011-07-14
17:26

Nitro2050 Generał

😊

Dobre wiadomości i coś nowe dodaje wymagania, ciesze się pokazuje jaki ma wymagania ten gra :)

Komentarz: Nitro2050
2011-07-28
09:16

Thompsoner Centurion

Nitro2050 --> Twój tekst straszy bardziej niż wszystkie części FEAR'a razem wzięte.

Komentarz: Thompsoner

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl