Poziom 02- Slumsy | Opis przejścia | FEAR 3
Aktualizacja:
Poziom 02: Slumsy
![]() | ![]() |
Gdy tylko nasz bohater się ocknie udajemy się do końca korytarza i zeskakujemy do tunelu znajdującego się po prawej stronie [1]. Po krótkim marszu dojedziemy do końca tunelu i doświadczymy krótkiej wizji. Znajdziemy tutaj wejście do korytarzy serwisowych [2].
![]() | ![]() |
W krótkim przejściu, prowadzącym do dalszej części kanałów możemy odnaleźć pistolet. Po wejściu do przestronnego pomieszczenia [1] udajemy się wprost przed siebie głównym szlakiem. Gdy tylko otworzymy śluzę nasz bohater zostanie ogłuszony, a następnie obejrzymy rzeź grupki żołnierzy [2], zbieramy pozostawione przez nich uzbrojenie i kontynuujemy przemarsz.
![]() | ![]() |
Kilka chwil później wyjdziemy z przejścia serwisowego i przeskoczymy przez barierkę by znaleźć się w kolejnym kanale. Czeka nas teraz spokojny spacer wprost do drabinki [1] prowadzącej na powierzchnie. Po wydostaniu się z kanałów natrafimy na paru przeciwników, zabijamy ich i przeszukujemy okolicę. Dalsza droga wiedzie przez niewielką chatę, po przejściu przez budynek obejrzymy przyjazd opancerzonego transportowca wyładowanego żołnierzami [2] [#2.1]. Nasze dalsze kroki należy skierować za budynek, stojący na prawo od pojazdu opancerzonego.
![Wejdziemy w ten sposób na plac z pomnikiem [1], czeka nas tutaj dłuższa strzelanina, podczas której przeciwnicy będą zaskakiwali nas z różnych stron - Poziom 02- Slumsy | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1131/2050467093.jpg)
Wejdziemy w ten sposób na plac z pomnikiem [1], czeka nas tutaj dłuższa strzelanina, podczas której przeciwnicy będą zaskakiwali nas z różnych stron. Aby ułatwić sobie starcie można wybrać się do budynku stojącego po lewej, na jego górnym piętrze odnajdziemy skrzynię ze snajperką.
![]() | ![]() |
Po walce przeszukujemy okolicę by uzupełnić amunicję. Do kolejnego starcia trafimy przechodząc przez budynek [1] koło płonącego samochodu tamującego drogę. Trafimy na niewielki plac między paroma budynkami, wydostaniemy się z niego korzystając ze schodów [2].
![]() | ![]() |
Wejdziemy w ten sposób do budynku z dziurą w podłodze [1], przez którą dostaniemy się piętro niżej. Po wyjściu z budynku zabijamy kilku przeciwników i badamy wnętrze budynku, do którego dostaniemy się schodami. Zaraz po przejściu przez drewniane drzwi niedawno oczyszczony plac zaroi się od nowych wrogów. Gdy już się z nimi uporamy schodzimy schodami na niższy poziom budynku. Po krótkim marszu wejdziemy na wąską uliczkę [2], gdzie rozprawimy się z grupką przeciwników.
![]() | ![]() |
Wkrótce zdobędziemy pierwsze granaty energetyczne [#2.2], a następnie wejdziemy na szerszą ulicę. Poruszając się naprzód zobaczymy przyjazd wozu opancerzonego oraz mecha [1], gdy tylko to nastąpi wchodzimy do budynku po prawej, na jego szczycie odnajdziemy wyrzutnię rakiet [2]. Wykorzystujemy ją do pozbycie się mecha, jeżeli nie wystarczy nam rakiet to należy skorzystać z grantów energetycznych lub przedostać się do następnego budynku, w którym również odnajdziemy wyrzutnię rakiet. Podczas eliminowania pancerza wspomaganego należy uważać na ataki ze strony zwykłych żołnierzy, a w szczególności na rzgucane przez nich granaty.
![]() | ![]() |
Po starciu przeszukujemy okolicę i przechodzimy przez furtkę. Wejdziemy w ten sposób na plac wokół niewielkiego budynku [1]. Staniemy tutaj do walki z kolejnym oddziałem Armacham, gdy pokonamy wszystkich przeciwników opuścimy lokacje schodami znajdującymi się na końcu terenu [2].

Dostaniemy się w ten sposób na dachy budynków i otrzymamy zadanie polegające na przejęciu helikoptera. Przechodząc przez dziurę w siatce rozpoczniemy serię starć z przeciwnikami, za którymi stoi "elektryczny żołnierz" [1].
![]() | ![]() |
Jego główną umiejętnością jest strzał wiązką elektryczną oraz teleportowanie na pole bitwy kilku przeciwników [1]. Najłatwiej było by wystrzelać standardowych wrogów i zająć się bossem, niestety gdy tylko oczyścimy teren przyzwane zostaną posiłki. W takiej sytuacji należy znaleźć dobrą zasłonę i skupić się na ostrzeliwaniu bosa. Świetnie nadaje się do tego karabin snajperski [2]. Po kilki trafieniach zabijemy uporczywego przeciwnika i będziemy mogli ostatecznie oczyścić teren by następnie przedostać się do śmigłowca.
0
- F.3.A.R. - poradnik do gry
- F.3.A.R. - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Poziom 01- Więzienie | Opis przejścia | FEAR 3
- Poziom 02- Slumsy | Opis przejścia | FEAR 3
- Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3
- Poziom 04- Przedmieścia | Opis przejścia | FEAR 3
- Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3
- Poziom 06- Most | Opis przejścia | FEAR 3
- Poziom 07- Port | Opis przejścia | FEAR 3
- Poziom 08- Oddział | Opis przejścia | FEAR 3
- Opis przejścia
- F.3.A.R. - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nitro2050 Generał
Dobre wiadomości i coś nowe dodaje wymagania, ciesze się pokazuje jaki ma wymagania ten gra :)
Thompsoner Centurion
Nitro2050 --> Twój tekst straszy bardziej niż wszystkie części FEAR'a razem wzięte.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.