Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 05: Wieża

1 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Poziom rozpoczyna się od porwania Jin Sun-Kwan przez kultystów - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Poziom rozpoczyna się od porwania Jin Sun-Kwan przez kultystów. Naszym zadaniem jest odnalezienie Beketa oraz uratowanie Jin. Kierujemy się w dół ulicą aż do barykady z wozem opancerzonym, przy którym pozostawiono kilka sztuk broni. Następnie podążamy za kultystami do zaułka [1] i wchodzimy do budynku. Wąskimi korytarzami wyjdziemy w końcu na ulicę [2], gdzie czekać nas będzie krótkie starcie z żołnierzami.

2 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Po zabiciu przeciwników udajemy się na teren posterunku wojskowego [#5 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po zabiciu przeciwników udajemy się na teren posterunku wojskowego [#5.1]. Eliminując kilku wrogów wejdziemy do budynku po lewej i przejdziemy przez drzwi otwierane za pomocą niebieskiej konsoli [1]. Znajdziemy się w ten sposób na niewielkim podwórku między budynkami, odnajdziemy na nim drabinę [2], po której wchodzimy na system schodów przeciwpożarowych.

3 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Gdy dostaniemy się na dach przechodzimy na jego drugą stronę i zaczynamy powoli zeskakiwać na coraz niższe balkony [#5 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Gdy dostaniemy się na dach przechodzimy na jego drugą stronę i zaczynamy powoli zeskakiwać na coraz niższe balkony [#5.2]. W trakcie naszego schodzenia na ulicy rozgorzeje walka pomiędzy kultystami i wojskowymi [1], w którą w końcu zostaniemy wciągnięci. Po oczyszczeniu terenu przeszukujemy okolicę i udajemy się przez drzwi otwierane konsolą [2].

4 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Po krótkim marszu wąska uliczką zabijemy kilku żołnierzy i przejdziemy przez przesuwaną bramę - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po krótkim marszu wąska uliczką zabijemy kilku żołnierzy i przejdziemy przez przesuwaną bramę. Po wejściu na teren posterunku zabijamy kolejnych przeciwników i udajemy się do dużej bramy [1]. Czas jej otwierania jest stosunkowo długi jednak nie będziemy się nudzić. Zostaniemy zakatowani przez wojskowych oraz kultystów. Również tym razem starcie ułatwi nam fakt, że obie frakcje nie przepadają za sobą. Po zakończeniu walki przechodzimy przez podwójną bramę oraz korytarz z siatki. Dotrzemy w ten sposób na spokojną ulicę, w której co chwila powstają nowe dziury. W jedną z takich dziur wpadnie autobus [2], po którym dostaniemy się na dach budynku stojącego po prawej stronie, dojdziemy po nim na dalszą część ulicy.

5 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Kontynuując marsz omijamy powstające w podłożu wyrwy, aż do zawalonej wieży obserwacyjnej, przy której skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi [1] - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Kontynuując marsz omijamy powstające w podłożu wyrwy, aż do zawalonej wieży obserwacyjnej, przy której skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi [1]. Maszerując walącym się budynkiem będziemy sporadycznie atakowani przez potwora [2], atakuje zazwyczaj od przodu i należy go przepędzać kilkoma strzałami. W końcu bestia dopadnie nas i po krótkiej wizji wydostaniemy się z budynku.

Na zewnątrz natkniemy się na elektrycznego żołnierza [1], który standardowo będzie przyzywał posiłki na pole bitwy - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Na zewnątrz natkniemy się na elektrycznego żołnierza [1], który standardowo będzie przyzywał posiłki na pole bitwy.

Gdy tylko pozbędziemy się niebieskiego przeciwnika do starcia dołączy mech, zanim się nim zajmiemy eliminujemy resztę wojskowych - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Gdy tylko pozbędziemy się niebieskiego przeciwnika do starcia dołączy mech, zanim się nim zajmiemy eliminujemy resztę wojskowych. Po przeciwnych stronach placu ulokowane zostały dwie skrzynie z bronią, w jednej znajdziemy granaty elektryczne, a w drugiej karabiny strzelające wiązką elektryczną [1]. Uzbrajamy się w zawartość obu skrzyń i stajemy do walki z pancerzem wspomaganym. Najskuteczniejsze rozwiązanie to strzelanie z karabinu elektrycznego w unieruchomionego granatami mecha. Ważne jest by nie znaleźć się zbyt blisko przeciwnika, wystawimy się w ten sposób na spore obrażenie, których możemy nie przeżyć.

6 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Po walce przechodzimy przez budynek i ścieramy się z żołnierzami przy kolejnym posterunku - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po walce przechodzimy przez budynek i ścieramy się z żołnierzami przy kolejnym posterunku. Torując sobie drogę po trupach wojskowych otworzymy bramę i wejdziemy do budynku. Zaraz za bramą możemy podnieść tarczę do tłumienia zamieszek [1] i rozprawić się z przeciwnikami ukrywającymi się za wieżyczkami. Za nimi otworzy się zejście do podziemnego tunelu [2], który wkrótce zawali się odcinając drogę powrotną.

7 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Lekko oszołomieni rozpoczniemy poszukiwania wejścia do wysokiej płonącej wieży [1] - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Lekko oszołomieni rozpoczniemy poszukiwania wejścia do wysokiej płonącej wieży [1]. Kierujemy się po trupach żołnierzy w lewo, a potem dostajemy się do wejścia wychodząc po schodach. W środku podążamy korytarzami cały czas przed siebie, aż dojdziemy do drzwi oznaczonych napisem "Exit". Po ich przekroczeni wybijamy paru przeciwników i wychodzimy na ulicę przed budynkiem [2].

8 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Dostaniemy się w ten sposób na teren posterunku medycznego - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Dostaniemy się w ten sposób na teren posterunku medycznego. Zabijając wrogów omijamy dziury w podłożu przechodząc namiotami [1]. Gdy dotrzemy tak do płonącego wraku przeskakujemy przez pochyloną siatkę [2] i przechodzimy przez kontener ze zwłokami.

9 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Wejdziemy na plac z kontenerami [1] i stoczymy potyczkę z elektrycznym żołnierzem [2], który będzie się ciągle teleportował - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Wejdziemy na plac z kontenerami [1] i stoczymy potyczkę z elektrycznym żołnierzem [2], który będzie się ciągle teleportował. Mimo iż łatwo może nas zajść od tyłu to walka z nim jest raczej prosta o ile nie podejdzie zbyt blisko, należy pamiętać by odsunąć się od niego na chwile przed wybuchową śmiercią.

Po walce przebijamy się przez plac do bramy, przy niej zaatakuje nas kolejny teleportujący się żołnierz [1] - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po walce przebijamy się przez plac do bramy, przy niej zaatakuje nas kolejny teleportujący się żołnierz [1]. By ułatwić sobie to starcie eliminujemy wpierw standardowych przeciwników i przeszukujemy kontenery zamknięte elektronicznymi zamkami, możemy znaleźć w nich kilka przydatnych broni. Po zakończeniu starcia podchodzimy do bramy, przy której dołączy do nas Jin. Udamy się za nią do statków ratunkowych by zakończyć poziom.

Podobało się?

0

F.3.A.R.

21 czerwca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2011-07-14
17:26

Nitro2050 Generał

😊

Dobre wiadomości i coś nowe dodaje wymagania, ciesze się pokazuje jaki ma wymagania ten gra :)

Komentarz: Nitro2050
2011-07-28
09:16

Thompsoner Centurion

Nitro2050 --> Twój tekst straszy bardziej niż wszystkie części FEAR'a razem wzięte.

Komentarz: Thompsoner

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl