The Evil Within 2: Ponowne połączenie Sekrety
Aktualizacja:
Podczas jedenastego rozdziału do zebrania jest łącznie 18 przedmiotów kolekcjonerskich - 9 Akt, 2 Klucze, 3 Slajdy i 4 Szczątkowe wspomnienia.
- Akta #27 - Torres' Journal
- Slajd #6
- Slajd #7
- Szczątkowe wspomnienie #16
- Akta #28 - Hoffman's Notes
- Akta #29 - Security Protocols
- Szczątkowe wspomnienie #17
- Klucz do szafki #24
- Akta #30 - Stem Integration Irregularities
- Akta #31 - Irregularity Studies
- Akta #32 - Computer File: Pit Observatory
- Akta #33 - Letter from Police Chief
- Akta #34 - Torn Psychological Evaluation
- Slajd #8
- Szczątkowe wspomnienie #18
- Akta #35 - Computer File: Operative Case
- Szczątkowe wspomnienie #19
- Klucz do szafki #25
Akta #27 - Torres' Journal

Pierwsze w tym miejscu akta znajdziesz tuż po starcie etapu - dziennik Torres leży na biurku, w rogu pomieszczenia.
Slajd #6

Po ten slajd musisz wrócić się (przez lustro w kryjówce) na posterunek. Wejdź do gabinetu Sebastiana - przedmiot leżał będzie przy tablicy z fotografiami.
Slajd #7

Ten slajd znajdziesz w Szpiku, tuż po otwarciu bramy poprzez interakcję z bezpiecznikami. Przebiegnij przez bramę i odbij w lewo - przedmiot leżał będzie na małym ołtarzu.
Szczątkowe wspomnienie #16

To wspomnienie aktywować można po dotarciu do drugiej kryjówki - dotrzesz tutaj w ramach zadania głównego. Wspomnienie znajduje się w głównym pomieszczeniu kryjówki.
Akta #28 - Hoffman's Notes

Te akta także znajdziesz w kryjówce Hoffman - wystarczy wejść w interakcje ze znajdującym się na środku pomieszczenia komputerem.
Akta #29 - Security Protocols

Przedmiot ten znajdziesz po przejechaniu windą i dotarciu na wyższy poziom. Przejdź przez zniszczone bramki i wejdź do pomieszczenia po lewej stronie, gdzie znajdziesz kolejne lustro, kilka przedmiotów i komputer z aktami.
Szczątkowe wspomnienie #17

Tego wspomnienia nie da się pominąć, gdyż jest powiązane z główną misją.
Klucz do szafki #24

Ten klucz do szafki znajdziesz w pomieszczeniu, w którym było do aktywowania poprzednie (#17) wspomnienie. Przedmiot leży na lampie wiszącej przy suficie.
Akta #30 - Stem Integration Irregularities

Te akta znajdziesz w tym samym miejscu, w którym ukryty jest klucz #24 i wspomnienie #17. Przejdź za parawan, gdzie znajdziesz zwłoki i tablicę - na tablicy leżeć będzie przedmiot do zebrania.
Akta #31 - Irregularity Studies

Te akta znajdziesz w pomieszczeniu oznaczonym jako Lab 01, tuż obok miejsca, gdzie ukryte były 3 opisane wyżej przedmioty.
Akta #32 - Computer File: Pit Observatory

Tych akt również nie da się pominąć - interakcja z komputerem, która pozwala je zebrać, jest powiązana z głównym zadaniem.
Akta #33 - Letter from Police Chief
Akta te zebrać można tuż po tym, jak pozyskasz akta #32 - aktywuje się wtedy halucynacja. Podążaj korytarzem, a następnie wbiegnij do pomieszczenia po lewej stronie, gdzie na szpitalnym łóżku leży przedmiot.
Akta #34 - Torn Psychological Evaluation
Te akta znajdziesz w tym samym miejscu, co poprzednie (#33), podczas halucynacji. Gdy zbierzesz akta #33, stań w drzwiach pomieszczenia i wejdź do kolejnego, które znajduje się na wprost - tam leżeć będzie poszukiwany przedmiot.
Slajd #8

Gdy zakończy się halucynacja i wrócisz do pomieszczenia z komputerem, na biurku leżeć będzie slajd, którego szukasz.
Szczątkowe wspomnienie #18

To wspomnienie zebrać będzie można po etapie, podczas którego unikać będziesz Animy. Przejdź pod połowicznie otwartymi drzwiami, wbiegnij na górę po schodach i wejdź do pomieszczenia oznaczonego jako Lab 02, gdzie znajdziesz poszukiwane wspomnienie.
Akta #35 - Computer File: Operative Case

Te akta także znajdują się na wyższym poziomie pomieszczenia, z tym, iż wewnątrz pomieszczenia oznaczonego jako Lab 03 - zlokalizowane jest ono po drugiej stronie piętra w stosunku do Lab 02, gdzie było wspomnienie #18. W tym pomieszczeniu wykonujesz jeden z celów głównych.
Szczątkowe wspomnienie #19

To wspomnienie znajdziesz tuż po walce z tutejszym bossem. Gdy walka dobiegnie końca, zbierz uszkodzony miotacz ognia i wejdź do pomieszczenia, z którego wyskoczył przeciwnik - tam tez znajdziesz wspomnienie.
Klucz do szafki #25

Ostatni w tym rozdziale przedmiot znajdziesz tuż przed jego końcem. Zanim porozmawiasz z kobietami, by rozpocząć wysadzanie, udaj się za urządzenie, które chcecie zniszczyć - tam ukryta jest figurka z kluczem.
- Evil Within 2 - poradnik do gry
- The Evil Within 2: Poradnik do gry
- The Evil Within 2: Sekrety
- The Evil Within 2: Coś jest nie tak Sekrety
- The Evil Within 2: Rezonanse Sekrety
- The Evil Within 2: Za kurtyną Sekrety
- The Evil Within 2: Zasadzka Sekrety
- The Evil Within 2: Łowy Sekrety
- The Evil Within 2: Pożądanie sztuki Sekrety
- The Evil Within 2: Premiera Sekrety
- The Evil Within 2: Kolejne zło Sekrety
- The Evil Within 2: Ukryty od początku Sekrety
- The Evil Within 2: Ponowne połączenie Sekrety
- The Evil Within 2: Bezdenna jama Sekrety
- The Evil Within 2: Twierdza Sekrety
- The Evil Within 2: Spalenie ołtarza Sekrety
- The Evil Within 2: Pustka Sekrety
- The Evil Within 2: Droga ucieczki Sekrety
- The Evil Within 2: Sekrety
- The Evil Within 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zazwyczaj korzystam z poradników na tej stronie (skoro już wykupiłem abonament) i ten jest wyjątkowo udany. Szacun dla autora.
Witam.
Mam pytanie.. Czy można cofnąć się w tej grze Evil within 2 (przemieszczać miedzi komputerami, ale nie liniowo). Chciałem się cofnąć z post plus do pierwszej mapy... Zapomniałem zebrać część do naprawy snajperki??
Pozdrawiam
Czego recki do dzisiaj ni ma?
dwa tygodnie temu w temacie poradnika do Wolfa zadałem to samo pytanie ... spróbuj zgadnąć czy dostałem jakąkolwiek odpowiedź. Cóż, moja opinia o dziale poradników jest delikatnie pisząc bardzo zła.
Bo poradniki w wersji PDF - być może trzeba to powtórzyć po raz setny - nie tworzą się same, nie wyczarowuje ich komputer i nie skleja żaden generator. Takie poradniki tworzy osoba - a że pracy jest wiele, sklejanie tego czy innego poradnika czasami ulega opóźnieniu. Ot, wielka tajemnica. :)
Do końca tygodnia powinniście mieć :)
Spoko, wiadoma rzecz, że to multum roboty, zwłaszcza przy rpgach albo sandboksach. Dlatego chylę czoła przed Waszą pracą. Wydawało mi się, że poradnik jest porzucony, może na przyszłość warto byłoby jakąś notkę dodawać, że prosimy o cierpliwość czy coś w tym stylu.
Ludzie już dawno ją przeszli a tu tylko 6 rozdziałów. Strasznie wolno tempo
Spokojnie, na stronie jest opis 6, ale w grze jeszcze sporo przed tobą, bo jest łącznie 17 rozdziałów :) Opis reszty pojawi się zaraz po weekendzie.
Ogrywam właśnie ten świetny tytuł. Jestem w 6 rozdziale i wszedłem tu aby sprawdzić ile jeszcze czeka na mnie przygody.. ale się zdziwiłem.. jest tylko 6 rozdziałów i koniec? Kuuurrrr, na liczniku 13h a ja myślałem, że jeszcze druga połowa przede mną..
Poradnik się przyda bardzo, jak będę ogrywać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
