EVE Online: Tworzenie postaci
Z tej strony poradnika dowiecie się, jak stworzyć nowego bohatera w grze EVE Online.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry EVE Online znajdziecie opis procesu tworzenia nowej postaci przy użyciu wbudowanego w grę kreatora.
W trakcie przechodzenia pomiędzy poszczególnymi sekcjami kreatora będziecie mogli wybrać m.in. Imperium (pochodzenie postaci, rasa), odłam, szkołę, a także zdecydować, jak będzie wyglądać Wasz bohater.
Imperium

Pierwszym krokiem tworzenia nowej postaci w grze EVE Online jest wybór jego pochodzenia (Imperium). Pomimo tego, że każda rasa ma określone umiejętności początkowe, Wasz wybór nie będzie miał większego wpływu na rozgrywkę, ponieważ wszystkie postacie można rozwijać w dowolnym kierunku.
- Amarr: największe imperium w uniwersum gry EVE Online, jednak jest to jedyne społeczeństwo, które wciąż wykorzystuje niewolników. Amarrianie są sprzymierzeni z Caldari, a głową tego imperium jest Cesarz Amarr (The Amarr Emperor). Okręty Amarr Empire najczęściej korzystają z pancerza jako głównej formy obrony, a ich największą siłą ofensywną są działa energetyczne;
- Caldari: lud z ogromną tradycją wojskową, który kieruje się surowym kodeksem postępowania. Caldarczycy oddzielili się od Gallente z powodu niezgody pomiędzy rządem a korporacjami. Na ich terenie znajduje się główny hub handlowy w grze - Jita. Caldari w walce korzystają z rakiet, a ich okrętów bronią tarcze energetyczne;
- Gallente: druga co do wielkości rasa w grze EVE Online - ostoja demokracji, liberalizmu oraz wolności, sprzymierzeńcy Minmatar. Gallente jest strukturą, na której czele stoi rząd i prezydent, brzydzą się niewolnictwem i aktywnie wspierają wszystkie ruchy wyzwoleńcze. Ich największą siłą ofensywną są działa hybrydowe i drony, a w defensywie polegają na pancerzu;
- Minmatar: Zdeterminowane i niezależne społeczeństwo żyjące na planecie Matar. Ich okręty najczęściej wykorzystują działa standardowe oraz w mniejszym stopniu rakiety. Okręty Minmataru jako jedyne mogą wykorzystywać zarówno pancerz, jak i tarcze energetyczne.
Odłam

Każda rasa w grze EVE Online dzieli się na trzy odłamy, które różnią się przede wszystkim wyglądem i mają wymiar głównie estetyczny, wpływając nieco na historię i opis postaci. Wybierzcie ten odłam, który najbardziej pasuje do kreowanego przez Was bohatera.
Wygląd postaci

Kolejny krok kreacji nowej postaci w grze EVE Online polega na dostosowaniu wyglądu postaci, m.in. muskulatury, koloru skóry, oczu i włosów, fryzury. W trakcie przechodzenia pomiędzy poszczególnymi opcjami będziecie mieć do dyspozycji wiele ozdobników jak tatuaże, blizny czy kolczyki.
W trakcie dostosowywania wyglądu nowego bohatera w grze EVE Online możecie swobodnie wracać do poszczególnych opcji, jeśli będziecie chcieli coś zmienić.
Portret
Portret reprezentuje Waszego bohatera w świecie gry EVE Online, jednak możecie go zmienić w dowolnym momencie rozgrywki na stacji ze specjalnym modułem. W trakcie tworzenia portretu możecie wybierać spomiędzy kilkudziesięciu teł i kilku różnych póz, a nawet modyfikować położenie głowy i ułożenie ust czy brwi.
Szkoła, imię postaci

Na tym etapie tworzenia nowego bohatera w grze EVE Online będziecie musieli wybrać jedną z trzech dostępnych szkół, aby zbogacić nieco jego historię. Do wyboru są trzy szkoły: militarna, ekonomiczna i naukowa. Wasz wybór określi, jakie początkowe umiejętności będzie posiadała stworzona postać. Najczęściej są to skille z grup uzbrojenia, inżynierii lub produkcji. Szkoła określa także, do jakiej pierwszej korporacji dołączycie po rozpoczęciu rozgrywki.
Ostatnim krokiem kreacji nowej postaci w grze EVE Online jest wybór imienia - jeśli chcecie, możecie skorzystać z wbudowanego w grę generatora imion.
0
- EVE Online - poradnik do gry
- EVE Online - poradnik dla początkujących
- Podstawy
- EVE Online: Porady na start
- EVE Online: Jak grać, krok po kroku
- EVE Online: Tworzenie postaci
- EVE Online: Interfejs - ważne elementy
- EVE Online: Słownik
- EVE Online: Przydatne linki i programy
- EVE Online: Rynek (Market)
- EVE Online: Agenci Kariery (Career Agents)
- EVE Online: Aktywności, zawody (Jobs)
- EVE Online: Statki na start, podstawowe konfiguracje
- EVE Online: Umiejętności, rozwój postaci
- EVE Online: Samouczek 2021
- Podstawy
- EVE Online - poradnik dla początkujących
Komentarze czytelników
tornado_57002 Junior
Niestety to gra dla typowych hejterów.
Dlaczego hejterów ? Ponieważ sami autorzy tej gry zapowiadają że sami gracze będą dla siebie żerem i ofiarami. Nie ma w tej zapowiedzi przesady. Grupa graczy która wystarczająco wcześnie zaczęła grać , poznała jej niezwykle skomplikowany mechanizm i uzbroiła się po zęby terroryzuje pozostałych nazywając ich raciarzami, górnikami lub zwyczajnie nobami.
Bez przykładów nie ma powodów by mi wierzyć.
Więc tylko dwa
1 gra sprzyja piratom i ich obrońcom. (hejt przeciw raciarzom)
Pomimo że pozornie gra zachęca i nagradza tępienie piratów ( w grze to raty), to jest to zwykła obłuda - bo jeśli raty zwalczasz to pojawienie się w tej walce gracza który chce zabić ciebie powoduje że to on ma poparcie piratów a nie ty. W efekcie nie masz szans bo masz kilka, kilkanaście statków piratów i jeszcze dodatkowo gracza – cwaniaka, który to wykorzystuje. Mało tego, gracze hejterzy organizują bojówki , które wpadają na pola walki z piratami aby tym łatwiej zabić nie raty ale gracza który je zwalcza.
2. gra bez przerwy psuje zastałą mechanikę gry oraz zasady.(Nerfienie)
Najlepszym przykładem jest kompletne zniszczenie lotniskowców. To bardzo wytrzymałe i skuteczne statki dysponujące trzema eskadrami liczącymi po 9 myśliwców każda. Są oczywiście bardzo drogie, ale warto było poświęcić czas i zasoby aby taki statek zdobyć. Zwykle to miesiące gry czasu rzeczywistego. Niestety autorzy poprzez t.z.w. patche, czyli kolejne zmiany w mechanice oraz zasadach gry sprowadzili je do całkowicie nieskutecznych i bezbronnych kolosów.
Kiedy po kilku miesiącach gry z użyciem mojego lotniskowca zarobiłem sporo kasy ( ponad 20 bilionów ISK, przy 1.5 mln skillpoint) i grę zawiesiłem na ponad rok to już do niego nie mogłem wejść !
Wszystkie moje umiejętności ( sille w grze) zostały albo unieważnione, albo stały się niewystarczające albo trzeba było zupełnie innych. Po mozolnym uporaniu się z tymi przykrymi nowalijkami wsiadłem w końcu do carriera i okazało się że jego możliwości zniknęły i jest bezwartościowy.
Tak zrobili z większością statków a najgorsze że również z zasadami gry. Te zasady również poddawane są patch’om czyli krótko mówiąc generalnemu psuciu gry.
To permanentne psucie gry poprzez kolejne patch’e doczekało się nawet nazwy wśród graczy to jest mianowicie nerfienie gry, czy statku .
Rekapitulując
Bardzo dobry pomysł w roku 2003 został do roku 2020 sprowadzony do piaskownicy dla hejterów.
W dodatku firma z Reykjaviku sprzedała grzę komu ? Koreańczykom, którzy nie zostawili suchej nitki na pierwotnym klimacie i zasadach gry. Wprowadzili oni sztuczki z pojawiającymi się światami które odpala się za pomocą petardy ze sklepu ze sztucznymi ogniami ( filamenty) oraz setkami zasad całkowicie niszczącymi posiadane doświadczenie dotychczasowych graczy.
Teraz już nigdzie w tym świecie nie da się pograć spokojnie, każdy przelot do innego systemu to groźba ataku na bramie między systemami, kiedyś to rzadkość obecnie „campa na gejcie” to normalka - właśnie opanowanie gry przez hejterów powoduje że każda taka bramka jest non stop okupowana przez grupę hejterów którzy nic innego nie robią w grze oprócz polowania na innych graczy zgodnie z zapowiedzią autorów. Co innego można robić w grze ? - produkcja , eksploatacja planet, handel, zwalczanie piratów na zlecenie CONCORD ( system walki z piratami), misje różnego rodzaju zlecane przez agentów .Ale to nie dla hejterów, oni tym gardzą .To wszystko jest głęboko niemoralne i tym karmią się hejterzy.
Jeden raz powróciłem do gry, ale po tym co zastałem ostatnio juz nigdy nie wrócę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
