EVE Online: Agenci Kariery (Career Agents)
Z tej strony poradnika do EVE Online dowiecie się, jaką funkcję pełnią agenci kariery (Career Agents) oraz jakie łańcuchy misji oferują.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry EVE Online znajdziecie istotne informacje na temat agentów kariery i wszystkich możliwych ścieżek rozwoju (Career Agents).
Po ukończeniu samouczka EVE Online będziecie mieli okazję porozmawiać z agentami kariery (Career Agents), którzy mogą przydzielić Wam różne misje i zaznajomić Was z określonymi typami rozgrywki.
Za wykonanie poszczególnych zadań zostaniecie oczywiście odpowiednio nagrodzeni (ISK, przedmioty, skill books), dlatego zachęcamy, aby przejść przez wszystkie możliwe ścieżki kariery.

Business Career Path
Łańcuch misji Business Career Path w grze EVE Online nazywa się Balancing the Books i składa się z 10 zadań, w których będziecie musieli wydobywać rudę, odzyskiwać materiały, hakować, a także pełnić funkcję pośrednika i dostarczać przedmioty agentom znajdujących się w różnych systemach.
Exploration Career Path
Łańcuch misji Exploration Career Path w EVE Online nazywa się Cosmic Anomalies i składa się z 5 zadań. Wybierając tę ścieżkę, dowiecie się, jak korzystać z interfejsów skanowania (Scanning Interfaces). Skanowanie umożliwia zlokalizowanie m.in. tuneli czasoprzestrzennych (Wormholes) i statków innych Graczy.
Industry Career Path
Łańcuch misji Industry Career Path w grze EVE Online nazywa się Making Mountains of Molehills i składa się z 10 kroków. Ta ścieżka kariery skupia się na wydobywaniu surowców, budowaniu modułów, ładunków (amunicji) i statków.
Military Career Path
W grze EVE Online można wyróżnić dwóch agentów Military Career Path - zwykły agent wojskowy (Regular Military Agent) i zaawansowany agent wojskowy (Advanced Military Agent).
- Regular Military Agent: łańcuch misji zwykłego agenta wojskowego składa się z 10 zadań, dzięki którym nauczycie się podstaw walki PvE (Player vs Environment);
- Advanced Military Agent: łańcuch misji zaawansowanego agenta wojskowego również składa się z 10 zadań, z których nauczycie się typowych koncepcji walk PvP (Player vs Player).
W łańcuchu misji zaawansowanego agenta wojskowego dwukrotnie dojdzie do zniszczenia Waszego statku (zadanie 2 i 5). Zanim wyruszycie na każde kolejne zadanie, dokładnie przeczytajcie jego opis i upewnijcie się, że zostawiliście wszystkie cenne przedmioty na stacji.
0
- EVE Online - poradnik do gry
- EVE Online - poradnik dla początkujących
- Podstawy
- EVE Online: Porady na start
- EVE Online: Jak grać, krok po kroku
- EVE Online: Tworzenie postaci
- EVE Online: Interfejs - ważne elementy
- EVE Online: Słownik
- EVE Online: Przydatne linki i programy
- EVE Online: Rynek (Market)
- EVE Online: Agenci Kariery (Career Agents)
- EVE Online: Aktywności, zawody (Jobs)
- EVE Online: Statki na start, podstawowe konfiguracje
- EVE Online: Umiejętności, rozwój postaci
- EVE Online: Samouczek 2021
- Podstawy
- EVE Online - poradnik dla początkujących
Komentarze czytelników
tornado_57002 Junior
Niestety to gra dla typowych hejterów.
Dlaczego hejterów ? Ponieważ sami autorzy tej gry zapowiadają że sami gracze będą dla siebie żerem i ofiarami. Nie ma w tej zapowiedzi przesady. Grupa graczy która wystarczająco wcześnie zaczęła grać , poznała jej niezwykle skomplikowany mechanizm i uzbroiła się po zęby terroryzuje pozostałych nazywając ich raciarzami, górnikami lub zwyczajnie nobami.
Bez przykładów nie ma powodów by mi wierzyć.
Więc tylko dwa
1 gra sprzyja piratom i ich obrońcom. (hejt przeciw raciarzom)
Pomimo że pozornie gra zachęca i nagradza tępienie piratów ( w grze to raty), to jest to zwykła obłuda - bo jeśli raty zwalczasz to pojawienie się w tej walce gracza który chce zabić ciebie powoduje że to on ma poparcie piratów a nie ty. W efekcie nie masz szans bo masz kilka, kilkanaście statków piratów i jeszcze dodatkowo gracza – cwaniaka, który to wykorzystuje. Mało tego, gracze hejterzy organizują bojówki , które wpadają na pola walki z piratami aby tym łatwiej zabić nie raty ale gracza który je zwalcza.
2. gra bez przerwy psuje zastałą mechanikę gry oraz zasady.(Nerfienie)
Najlepszym przykładem jest kompletne zniszczenie lotniskowców. To bardzo wytrzymałe i skuteczne statki dysponujące trzema eskadrami liczącymi po 9 myśliwców każda. Są oczywiście bardzo drogie, ale warto było poświęcić czas i zasoby aby taki statek zdobyć. Zwykle to miesiące gry czasu rzeczywistego. Niestety autorzy poprzez t.z.w. patche, czyli kolejne zmiany w mechanice oraz zasadach gry sprowadzili je do całkowicie nieskutecznych i bezbronnych kolosów.
Kiedy po kilku miesiącach gry z użyciem mojego lotniskowca zarobiłem sporo kasy ( ponad 20 bilionów ISK, przy 1.5 mln skillpoint) i grę zawiesiłem na ponad rok to już do niego nie mogłem wejść !
Wszystkie moje umiejętności ( sille w grze) zostały albo unieważnione, albo stały się niewystarczające albo trzeba było zupełnie innych. Po mozolnym uporaniu się z tymi przykrymi nowalijkami wsiadłem w końcu do carriera i okazało się że jego możliwości zniknęły i jest bezwartościowy.
Tak zrobili z większością statków a najgorsze że również z zasadami gry. Te zasady również poddawane są patch’om czyli krótko mówiąc generalnemu psuciu gry.
To permanentne psucie gry poprzez kolejne patch’e doczekało się nawet nazwy wśród graczy to jest mianowicie nerfienie gry, czy statku .
Rekapitulując
Bardzo dobry pomysł w roku 2003 został do roku 2020 sprowadzony do piaskownicy dla hejterów.
W dodatku firma z Reykjaviku sprzedała grzę komu ? Koreańczykom, którzy nie zostawili suchej nitki na pierwotnym klimacie i zasadach gry. Wprowadzili oni sztuczki z pojawiającymi się światami które odpala się za pomocą petardy ze sklepu ze sztucznymi ogniami ( filamenty) oraz setkami zasad całkowicie niszczącymi posiadane doświadczenie dotychczasowych graczy.
Teraz już nigdzie w tym świecie nie da się pograć spokojnie, każdy przelot do innego systemu to groźba ataku na bramie między systemami, kiedyś to rzadkość obecnie „campa na gejcie” to normalka - właśnie opanowanie gry przez hejterów powoduje że każda taka bramka jest non stop okupowana przez grupę hejterów którzy nic innego nie robią w grze oprócz polowania na innych graczy zgodnie z zapowiedzią autorów. Co innego można robić w grze ? - produkcja , eksploatacja planet, handel, zwalczanie piratów na zlecenie CONCORD ( system walki z piratami), misje różnego rodzaju zlecane przez agentów .Ale to nie dla hejterów, oni tym gardzą .To wszystko jest głęboko niemoralne i tym karmią się hejterzy.
Jeden raz powróciłem do gry, ale po tym co zastałem ostatnio juz nigdy nie wrócę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
