Ark | Pola bitew | Enemy Territory Quake Wars

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ark

Strona atakująca: Strogg - Ark | Pola bitew | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Strona atakująca: Strogg

Strona broniąca: GDF

Cele główne:

1. Agresorzy muszą zniszczyć generator wieży zakłócającej;

2. Konstruktorzy muszą zająć się budową lasera górniczego;

3. Agresorzy Stroggów muszą zniszczyć bioskaner za pomocą ładunków plazmowych;

Cele poboczne:

1. Zajmij punkt odradzania w biokopule.

Opis operacji:

GDF: Pierwszym etapem jest obrona generatora wieży zakłóceń. Przydatne będą głównie wieżyczki przeciwpiechotne, choć można się pokusić o wezwanie jednej przeciwpancernej do obrony zachodniego przejścia (tam, gdzie nie ma już zabudowań). Trzeba też sprowadzić ciężkie pojazdy na pole bitwy, a sam generator oczywiście zaminować. Piechota z wyrzutniami rakiet i karabinkami może ostrzeliwać wrogów ze zniszczonego domku położonego na północ od generatora. Drużyna musi poruszać się szybko, by nie dać Stroggom żadnych szans. Oprócz sanitariuszy i inżynierów, przyda się także kilku szpiegów-snajperów do likwidacji opresorów wzywających artylerię, a także do zabijania wrogów czających się w oknach budynków lub na ich dachach.

Kolejny etap to walka przy laserze górniczym - Ark | Pola bitew | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Kolejny etap to walka przy laserze górniczym. Po raz kolejny przydadzą się miny. Warto je rozłożyć na mostach oraz na bokach lasera. Przydatne będą również wieżyczki - najwięcej potrzeba przeciwpiechotnych, ale 1-2 do walki z czołgami również znajdą tutaj zastosowanie. Do obrony najlepiej skierować sanitariuszy, inżynierów i żołnierzy (karabinki, karabiny maszynowe oraz od święta rakietnice będą tutaj najlepsze).

Na koniec trzeba bronić bioskanera. Wszystko odbywa się pod kopułami. Zamknięto w nich zarówno sam cel, jak i punkty odradzania obu drużyn. Przede wszystkim miny - powinny się znaleźć w każdym kącie pomieszczenia z bioskanerem. Można też umieścić 1-2 żołnierzy z karabinami maszynowymi na wprost często użytkowanego przez Stroggów wejścia.

Reszta powinna odpowiadać na demontaż ładunków plazmowych i leczenie kompanów - Ark | Pola bitew | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Reszta powinna odpowiadać na demontaż ładunków plazmowych i leczenie kompanów. Szczytem zgrania jest wyłączenie wrogiego punktu odradzania i bronienie go. Takie posunięcie skutecznie spowalnia działania przeciwnika i automatycznie dzieli jego drużynę na dwie grupy. Jedna zmierza prosto do skanera, a druga do punktu odradzania. W przypadku, gdy obrona punktu jest zbyt ciężka, aby była skuteczna, lepiej wycofać się pozostawiając za sobą parę minek.

Strogg: Zaczynamy od ataku na generator wieży zakłócającej. Błyskawiczny atak agresorów z wykorzystaniem takich pojazdów jak Ikar czy Knur, może przynieść rewelacyjne skutki. Gdyby jednak to siły GDF okazały się szybsze, trzeba będzie uciec się do bardziej tradycyjnych metod. Pojazdy pancerne powinny wspomóc piechotę w ataku i niszczyć czołgi, amfibie oraz wieżyczki przeciwnika. Niegłupim pomysłem jest także postawienie instalacji przeciwpiechotnej tak blisko generatora, jak to tylko możliwe. 2-3 opresorów może wzywać naloty i ostrzały. Jednym z miejsc nadających się do obserwowania pola bitwy jest pusta przestrzeń na południowym wschodzie od celu. Piechota może atakować siły GDF z okien budynku mieszkalnego położonego na południe od generatora. Wejścia do budowli znajdują się zarówno po stronie wrogów, jak i po naszej. Opresorzy także z jej okien mogą oznaczać cele dla artylerii i moździerzy.

Następnym krokiem będzie złożenie lasera górniczego - Ark | Pola bitew | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Następnym krokiem będzie złożenie lasera górniczego. Znajduje się on na wyspie pośrodku mapy. Po raz kolejny dobrze by było dotrzeć do niego jak najszybciej. Dręczyciel i inne szybkie pojazdy ułatwią to zadanie. Gdyby wróg zdołał przygotować dobrą obronę lasera, można podesłać czołg w jego okolicę (warto tutaj wykorzystać fakt, iż unosi się nad powierzchnią wody. Pozwala to nie tylko szybciej dotrzeć na miejsce, ale i zaatakować wroga od tyłu). Zadaniem powinni zająć się przede wszystkim konstruktorzy i technicy. Mogą się przydać także agresorzy z unicestwiaczami, na wypadek gdyby przeciwnik zjawił się koło lasera z ciężkim sprzętem, takim jak czołgi czy wieżyczki.

Ostatnim celem jest bioskaner. Najpierw drużyna musi wejść do kompleksu GDF przez dziurę zrobioną laserem górniczym i zająć punkt odradzania w biokopule (cel poboczny 1). Najlepiej od razu go zaminować, by wróg nie mógł się do niego dobrać. Stamtąd trzeba atakować bioskaner, najlepiej zwartymi grupkami złożonymi głównie z agresorów i techników. Przyda się 1-2 konstruktorów do zaminowania podłożonych ładunków plazmowych. Naturalnie przed ich założeniem warto obrzucić bioskaner granatami, by pozbyć się min GDF.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-11-02
14:49

oko2003 Chorąży

Ta gra jest kiepska pogralem w to troche i uwarzam ze battlefield 2 jest duzo lepszy!!!!!!!!!!!!

Komentarz: oko2003
2007-11-02
15:25

zanonimizowany352655 Chorąży

@oko2003

To idź graj w BF2 , a nie wypisujesz takie głupoty ...

A co do poradnika , kawał naprawdę dobrej roboty. Wiadomo że jeśli ktoś niewtajemniczony odpali grę to nie prędko się odnajdzie , a ten poradnik znacznie mu to ułatwi :)

Komentarz: zanonimizowany352655
2007-11-04
17:48

zanonimizowany503404 Legionista

😊

Poradnik bardzo fajny! Pomógł mi w grze :)

Gratulacje dla autora :-)

Komentarz: zanonimizowany503404
2014-09-28
19:39

Mateusz16 GDF Legionista

Cześć. Mam pytanie. Jak w tej grze tworzy się serwer i co zrobić gdy po 5 minutach gry na serwerze wyrzuca cię z niego ponieważ minął czas punkbustera. O co chodzi? Pomóżcie.

Komentarz: Mateusz16 GDF
2016-01-19
21:57

Niescio Junior

👍

Warto ten poradnik pobrać

Komentarz: Niescio

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl