Pilgrims | Rasy
Aktualizacja:
Pilgrims
Pochodzenie: planeta Jungle



- Odblokowana na starcie technologia XENOBOTANY
- Możliwość ewakuacji systemu planetarnego
- Poczucie własności systemu planetarnego jest utrzymywane na poziomie 100%, jednak takowe spada aż do 20%, gdy system planetarny zostanie przejęty przez inną rasę
- Zwiększone o 50% wpływy pochodzące ze szlaków handlowych w każdym z zajmowanych systemów planetarnych
- Dodatkowe 20 punktów zadowolenia w posiadanych systemach planetarnych
- Obniżone o 4 punkty koszty utrzymania bohatera
- Każdy nowo zatrudniony bohater otrzymuje dodatkowe 20 punktów doświadczenia
- Zwiększone o 10% obrażenia maksymalne i minimalne dla flot sojuszniczych
- Dodatkowe 20 punktów badań do aktualnie prowadzonych badań za zniszczenie każdej jednostki przeciwnika
- Szlaki handlowe mogą działać podczas stanu wojny oraz zimnej wojny
- Blokada systemu nie zamyka działania szlakom handlowym
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany4103 Konsul
Raczej "właśnie publikowany" poradnik.
@down - Dokładniej - byliśmy w trakcie publikacji przygotowanego przez autora poradnika. Aktualnie publikacja dobiegła końca, a prace nad poradnikiem zostały na chwilę obecną zakończone.
Święty! Konsul
Czyli dodacie więcej tekstu do opisów poszczególnych ras? Bo przeklejka z opisu ingame, gdzie dla kogoś kto się nie zna na tym w ogóle nie ma to żadnego sensu jest powiedzmy se... słaba?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
