Dungeon Siege 3: Zadanie główne - kłopoty w kryptach
Aktualizacja:
Zadanie główne - kłopoty w kryptach
Po tym, jak Mudgutter zleci nam to zadanie, wychodzimy z Meisterhallu i udajemy się w kierunku północnym, do krypt świętej krwi (M21,X2). Aby się tam dostać, będziemy musieli powiedzieć robotowi strażniczemu, że przysyła nas rada miasta. Przed samą kryptą warto porozmawiać ze Sweatcogiem (poważna usterka, M22,1) oraz Hermanem Holtzmanem (tajemnicze dziedzictwo, M22,2). Ten drugi da nam klucz do katakumb.

Po wejściu do krypty przebijamy się przez zastępy przeciwników i otwieramy sobie drogę do dalszej części podziemia przy użyciu wszędobylskich dźwigni (M22,3). Kolejność ich uruchamiania jest narzucona przez kierunek naszej eksploracji, zgubienie się jest więc całkowicie niemożliwe. Po drodze warto zbierać wszystko, co tylko znajdziemy na naszej drodze (trzy artefakty legionu pozwolą wypełnić tajemnicze dziedzictwo, kółko zębate - dowody sabotażu, natomiast listy z towarami - skradzione dostawy - patrz odpowiednie rozdziały solucji).

Pod koniec labiryntu przyjdzie nam zetrzeć się z bossem - szefem szajki przestępczej w Stonebridge. Pokonujemy go, zwinnie uchylając się przed jego dość silnymi atakami zasięgowymi i zadając jak najwięcej obrażeń.

Po wygranej walce wracamy do Mudguttera, by odebrać nagrodę - będziemy też mogli liczyć na jego wstawiennictwo podczas głosowania.
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, powinniśmy teraz zająć się zadaniem strajk!
M21 - Stonebridge

M22 - Krypty świętej krwi część 1

0
- Dungeon Siege III - poradnik do gry
- Dungeon Siege 3: Poradnik, opis przejścia, questy
- Dungeon Siege 3: Akt 3
- Dungeon Siege 3: Akt 3 - mapy
- Dungeon Siege 3: Zadanie główne - zasada większości
- Dungeon Siege 3: Zadanie główne - kłopoty w kryptach
- Dungeon Siege 3: Zadanie główne - strajk!
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - trybiki i koła zębate
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - zakładnicy
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - mediacje
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - poważna usterka
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - dowody sabotażu
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - tajemnicze dziedzictwo
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - skradzione dostawy
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - odkrywanie przeszłości
- Dungeon Siege 3: Akt 3
- Dungeon Siege 3: Poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
misio ssj Generał
Poradnik ,fajny ale mam problem . Gram z kumplem ( ja lucas,a on reinhard) i nie mozemy sobie poradzic z bossem z pierwszego aktu. Autorze masz moze jakies porady jak ja pokonac? Przepraszam za brak polskich znakow,ale pisze ze Szkocji.
MiszczCzarny Pretorianin
Którym bossem? Jakieś konkrety? :)
MiszczCzarny Pretorianin
Opisałem to w rozdziale "[ Akt 1 ] Zadanie główne - bitwa o Kruczy Potok".
Staraj się unikać bezpośredniego kontaktu, strzelaj do wroga i turlaj się, gdy będzie używał ataków obszarowych albo próbował do Ciebie podejść. Jeżeli grasz Lucasem, zabezpiecz się przy użyciu zdolności pasywnych i pozwól swojemu towarzyszowi ostrzelać wroga.
Więcej informacji w solucji :).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
