Dungeon Siege 3: Zadanie główne - Na szlaku
Aktualizacja:
Zadanie główne - Na szlaku
Po tym, jak zakończymy akt 1, Odo zleci nam dotarcie do Stonebridge i otwarcie tamtejszego portalu w siedzibie Zakonu. Wychodzimy więc z kapitularza i kierujemy się szlakiem pielgrzymów (M3) na południowy zachód. Po drodze spotkamy Lazara, który poprosi nas o oczyszczenie Krypty Bohaterów (M13,1) z nieumarłych (bohaterowie dawnych dni). Opłaca się wziąć to zadanie, ponieważ w katakumbach czeka nas moc cennych przedmiotów.

Po tym, jak staniemy przed skrzyżowaniem do Krypty Bohaterów, skręcamy w lewo - w ten sposób dojdziemy do urwiska na wschodnim bagnie (M15). Jeżeli nie gramy Karariną, właśnie w tym miejscu będziemy mogli dołączyć ją do oddziału. W lesie przebijamy się przez kilka skupisk pająków, a następnie spotykamy Leopolda, który powie nam o niedawnej bitwie rojalistów z Azunitami.

Wchodzimy do bioluminescencyjnej jaskini i przebijamy się przez zastępy wrogów. Jeżeli dotychczas nie spotkaliśmy jeszcze Lucasa, lub sami nim nie gramy, właśnie tutaj dołączy on do drużyny. Jeżeli w rozmowie z nim opowiemy się za pomocą dla rojalistów, od razu będziemy mogli liczyć na wzrost zaufania z jego strony.

Po wyjściu z jaskini trafiamy na bagienne pole bitwy - znajdziemy tam obóz rojalistów, którzy potrzebują naszej pomocy. Powinniśmy porozmawiać z Lordem Devonseyem (M16,1), który zleci nam odnalezienie Phineasa. Podczas samej rozmowy możemy podjąć decyzje, których rezultat został zobrazowany poniżej.
Tabela T3
Decyzja: | Skutek: |
Ujawnienie, że jest się z legionu | Wzrost zaufania drużyny |
Nieujawnienie tego faktu | Brak skutków |
Decyzja o negocjacjach z dzikusami | Wzrost zaufania Lucasa |
Decyzja o zaatakowaniu dzikusów | Wzrost zaufania Anjali |
Przed wyjściem z obozu warto porozmawiać z Rodericiem, który zleci nam zadanie zagubieni na bagnach.
M3 - Szlak pielgrzymów i Kruczy Potok

M13 - górny poziom Krypty Bohaterów

M15 - urwisko na wschodnim bagnie

M16 - bagna

0
- Dungeon Siege III - poradnik do gry
- Dungeon Siege 3: Poradnik, opis przejścia, questy
- Dungeon Siege 3: Akt 2
- Dungeon Siege 3: Akt 2 - mapy
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - bohaterowie dawnych dni
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - relikty dawnych dni
- Dungeon Siege 3: Zadanie główne - Na szlaku
- Dungeon Siege 3: Zadanie główne - Sedno sprawy
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - zagubieni na bagnach
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - praca misyjna
- Dungeon Siege 3: Zadanie główne - wielki kapitularz
- Dungeon Siege 3: Zadanie poboczne - szlaki dostaw
- Dungeon Siege 3: Akt 2
- Dungeon Siege 3: Poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
misio ssj Generał
Poradnik ,fajny ale mam problem . Gram z kumplem ( ja lucas,a on reinhard) i nie mozemy sobie poradzic z bossem z pierwszego aktu. Autorze masz moze jakies porady jak ja pokonac? Przepraszam za brak polskich znakow,ale pisze ze Szkocji.
MiszczCzarny Pretorianin
Którym bossem? Jakieś konkrety? :)
MiszczCzarny Pretorianin
Opisałem to w rozdziale "[ Akt 1 ] Zadanie główne - bitwa o Kruczy Potok".
Staraj się unikać bezpośredniego kontaktu, strzelaj do wroga i turlaj się, gdy będzie używał ataków obszarowych albo próbował do Ciebie podejść. Jeżeli grasz Lucasem, zabezpiecz się przy użyciu zdolności pasywnych i pozwól swojemu towarzyszowi ostrzelać wroga.
Więcej informacji w solucji :).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
