Drakensang Phileasson's Secret: Ulecz kaplicę Nurti
Aktualizacja:
3. Ulecz kaplicę Nurti
Otrzymane: Po zadaniu 2. Thorwalianie na Wielkiej Rzece.
1) Pokonaj skarabeusze w kaplicy Nurti

UWAGA: W tym momencie dołącza do Ciebie Phileasson - jednakże nie jesteś w stanie wydawać mu poleceń. Dodatkowo, warto mieć na uwadze, iż jest on nieśmiertelny (nie może zginąć)!
Zadanie z pozoru do łatwych nie należy, aczkolwiek warto skorzystać z faktu, iż Phileasson jest nieśmiertelny. Jeśli tylko nie będziesz dawał sobie rady w walce, wycofaj się swoją drużyną pozostawiając kapitana samego - jego indywidualna walka może trwać nieco dłużej, lecz nie narazisz tym samym żadnego członka swojej drużyny na śmierć. Musisz zlikwidować pięć grup skarabeuszy (M4, 3) pałętających się po kaplicy.
2) Zgłoś się do kapłanki Orimy
Powróć do Mhayny (M4, 2) by zaraportować jej o zakończeniu eksterminacji robactwa. Dowiesz się, że był to dopiero pierwszy krok na drodze do ponownego odżycia ogrodu. Musisz zdobyć Nasiona Nurti od strażnika wiedzy - udaj się na spotkanie z nim.
3) Udaj się do strażnika wiedzy

Niestety ogromne wrota są zamknięte, dodatkowo na warcie stoi Strażnik Pałacu (M4, 4). Fakt, iż przysłała Cię kapłanka Orima niczego nie zmieni, również poprawna odpowiedź na pytanie po której stronie konfliktu stoisz. Dowiesz się, że tylko członek Gwardii Honorowej może dostąpić zaszczytu przejścia przez tę bramę. Wypytaj o czcigodną Aman'Sha, która jest odpowiedzialna za rekrutację członków do Gwardii
3) Porozmawiaj z Aman'Sha Nirtaną

Nirtanę (M4, 6) znajdziesz tuż przed wejściem do sali tronowej. Na prośbę o dołączenie do Gwardii Honorowej spotkasz się z dezaprobatą. Aczkolwiek na samym końcu konwersacji zostanie złożona ci oferta przejścia próby krwi i ducha (wstępnie by dowieść jaki słaby jesteś). Nim przyjmiesz wyzwanie zakup zapasy mikstur oraz przygotuj się - pamiętaj, że możesz przy pomocy szczeliny między sferami (M4, 1) powrócić do Komory mytniczej, a następnie na przykład do Nadoretu, gdzie dostępnych jest więcej kupców.
4) Przejdź próbę Nirtany
![]() | ![]() |
Po przyjęciu wyzwania przeniesiesz się pod Portal Róży (M4, 7). Sprawdzone zostaną Twoje umiejętności bojowe. Zadanie do łatwych nie należy, będziesz stawał przeciwko kolejnym falom Strażników Pałacu #1, by na samym końcu stanąć przeciwko samej Nirtanie #2. Podczas walki pamiętaj, iż Phileasson wciąż jest nieśmiertelny - jeśli cała Twoja ekipa będzie bliska śmierci staraj się nie mieszać do walki. Kolejne fale będą zawierały większą liczbę strażników. Sama Nirtana zaś jest magiem, aczkolwiek nie jest wymagającym przeciwnikiem - staraj się głównie skupiać na strażnikach.
5) Porozmawiaj z Aman'Kai
Po wygranej walce nadejdzie czas na wybór żywiołów, z którymi chcesz się związać. Wpierw będziesz musiał przejść próbę krwi. Na placu znajdziesz trzech Aman'Kai Gwardii Pałacowej (M4, 8), każdy z nich opowie Ci o potędze jednego z żywiołów (kolejność nie ma znaczenia):
- Potęga rudy - nigdy nie odczujesz zmęczenia w walce z wrogami;
- Potęga powietrza - wpadasz między wrogów, a ich ostrza nie mogą Cię dosięgnąć;
- Potęga lodu - tłumi ból, a strzały nie chybiają w ogniu walki.
6) Udaj się do Aman'Sha Nirtany
Kiedy porozmawiasz ze wszystkimi trzema Strażnikami powróć do Nirtany (M4, 6), gdzie złożysz pierwszą przysięgę. Powtarzaj słowa przysięgi, a kiedy nadejdzie pora na dokończenie jej słów, musisz wybrać jeden z trzech żywiołów, z którymi chcesz się związać. Po swoim wyborze otrzymasz jako prezent Skórzany kirys z Tie'Shianny, który będzie cechował się innymi bonusami w zależności od Twojego wyboru:
a) potęga powietrza: +10 WT.
b) potęga rudy: +3 WU.
c) potęga lodu: +5 Siła woli.
Otrzymasz również Wiadomość dla Biundrali.
7) Przedstaw się Biundrali
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Drakensang: Phileasson's Secret - poradnik do gry
- Drakensang: Phileasson's Secret - poradnik do gry
- Drakensang Phileasson's Secret: Zadania główne
- Drakensang Phileasson's Secret: Strażnik w tarapatach
- Drakensang Phileasson's Secret: Thorwalianie na Wielkiej Rzece
- Drakensang Phileasson's Secret: Ulecz kaplicę Nurti
- Drakensang Phileasson's Secret: Przerwana rozmowa
- Drakensang Phileasson's Secret: Inna droga do Phileassona
- Drakensang Phileasson's Secret: Los Wysokiego Króla
- Drakensang Phileasson's Secret: Sale Niepamięci
- Drakensang Phileasson's Secret: Kazak, Brodzący we Krwi
- Drakensang Phileasson's Secret: Powrót do świata w bańce
- Drakensang Phileasson's Secret: Upadek Tie'Shianny
- Drakensang Phileasson's Secret: Zdrajca Tarkath
- Drakensang Phileasson's Secret: Zadania główne
- Drakensang: Phileasson's Secret - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




