Diablo 2: Druid Żywioły
Aktualizacja:
| Burza Ognia wymagany poziom: 1 |
Czar ten wywołuje coś co bym nazwał słowami "pożar na stepie". Od Druida w kierunku nieprzyjaciół wychodzi rozdzielający się jęzor ognia.
| Arktyczny Podmuch wymagany poziom: 6 |
Bardzo interesujące zaklęcie! Myślę, że jeśli zdecydujesz się stworzyć Druida - czarodzieja, a nie Druida - zmiennokształtnego, to będzie to długo twój podstawowy atak. Kiedy zastosujesz ten czar, to z Druida wychodzi smuga lodowatego powietrza zamrażająca i raniąca wszystko co napotka na swej drodze. Przyciskając cały czas klawisz myszki powodujesz, że Druid "tchnie" lodem tak długo, dopóki nie skończy mu się mana. Co zabawne trzymając przycisk myszy i obracając Druida wokół własnej osi osiągasz to, że twój bohater "dmucha" wokół siebie. Można to porównać do czajnika z gotującą się wodą, który byś wolno obracał.
| Kula Magmy wymagany poziom: 6 |
Jedno z efektowniejszych zaklęć w grze! Druid wywołuje sporej wielkości rozżarzoną kulę, która toczy się w stronę wrogów. Słabszych może ona popychać przed sobą, po zetknięciu z silniejszymi rozpada się. Tak czy inaczej po chwili Kula Magmy przeistacza się w jeziorko płomieni raniące wszystkich, którzy się w nim znajdą. Niestety nie można szybko strzelać tymi Kulami, gdyż czar wymaga dość długiego czasu czekania.
| Zbroja Cyklonu wymagany poziom: 12 |
Ochrona przed obrażeniami elementalnymi, której wysokość zależy od poziomu umiejętności. Trwa tak długo, póki nie zostanie rozbita.
| Szczelina wymagany poziom: 12 |
Druid dzięki temu czarowi powoduje rozerwanie się powłoki ziemi i powstanie szczelin wypełnionych magmą. Każdy kto w nie wejdzie ponosi obrażenia.
| Wir wymagany poziom: 18 |
Stosując ten czar Druid wywołuje kilka małych trąb powietrznych. Kierują się one mniej więcej w stronę przeciwnika i zadają mu obrażenia oraz na krótko ogłuszają. Zaletą Wiru jest fakt, że nie znika po zetknięciu z pierwszym wrogiem, lecz może dopaść następnych.
| Tornado wymagany poziom: 24 |
Duża trąba powietrzna, która lata sobie trochę zygzakiem i rani wrogów, dopóki nie zniknie. Trafienie w konkretnego i poruszającego się wroga za pomocą Tornada, to naprawdę wyzwanie!
| Wulkan wymagany poziom: 24 |
Kiedy Druid zastosuje ten czar z ziemi wyłania się Wulkan wyrzucający ogniste kule raniące wszystkich wokół (a raczej raniące tych, których trafią, bo wypróbowywałem go kilkakrotnie i okazywało się np. że stojący niedaleko łucznik nie doznał prawie wcale obrażeń od czterech wulkanów po kolei. Niestety po wywołaniu jednego Wulkanu trzeba chwilę poczekać, zanim można stworzyć nowy.
| Armaggedon wymagany poziom: 30 |
Najsilniejszy czar Druida, wymagający poznania wszystkich innych zaklęć z "drabinki" Żywiołów. Wrogów zasypuje ognisty deszcz.
| Huragan wymagany poziom: 30 |
Stosując to ciekawe zaklęcie Druid tworzy wokół siebie krąg, dzięki któremu przypomina trochę planetę otoczoną pasem asteroidów. Kiedy biegnie, krąg porusza się razem z nim, a kamienie ranią i zamrażają wszystkich, w których trafią. To dobry czar, żeby pobiegać sobie po mapie i raz na 10 sekund klikać myszką, odnawiając krąg. Obrażenia na początku są niewielkie, ale też i "obsługa" zaklęcia łatwa. Szkoda tylko, że jeśli potwór ma szczęście, to może wejść i wyjść z zasięgu Druida bez szwanku, tak jak rakieta może przelecieć przez pas asteroidów.
0
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend

Słuchajcie ten poradnik był napisany 27 lipca 2001, od tego czasu wiele się w grze zmieniło.
zanonimizowany82385 Generał
Soulcatcher - to może miło by było go uaktualnić? Chyba czas najwyższy a patrząc po sprzedaży Diablo to dalej jedna z najpopularniejszych gier w Polsce
zanonimizowany494583 Junior
wy jesteście niemądrzy bo diablo jest zarąbiste!!!!
zanonimizowany489448 Junior
mam pytanie. jak moge zamienic runy na wyższe runy , bo mam ich bardzo dużo
zanonimizowany537673 Junior
myślę, że ten poradnik będzie bardzo pomocny dla żółtodziobów
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.