Devil May Cry 3: Misja 3
Aktualizacja:
Dante
![]()  | ![]()  | 
Po uzyskaniu kontroli nad postacią zacznij iść do przodu. Podczas scenki zobaczysz dwa potwory (Enigma), które zaczną atakować Cię błękitnymi strzałkami. Zajmij się nimi z daleka, a strzałek unikaj chodząc na boki. Kiedy oba padną ponownie rusz do przodu. Wyskoczy kilka znanych Ci osobników. Możesz skorzystać ze znajdujących się tu beczek, które po kilku strzałach eksplodują. Kiedy pojawi się bomberman zajmij się nim, a po wybuchu dobij resztę następnie przejdź przez drzwi na końcu drogi. Znajdziesz się w pubie. Nad barem znajdziesz w beczce zielony orb. Zdemoluj resztę przedmiotów żeby dostać kilkanaście czerwonych orbów. Jak szybko zauważysz, dalsza droga chroniona jest przez niebieskie pole. Aby się go pozbyć zniszcz automaty obok szafy grającej. Za nimi znajdziesz reaktor który po kilkunastu uderzeniach mieczem pozwoli pozbyć się przeszkody. Kiedy niebieskie pole siłowe zniknie weź shoutguna i przejdź przez drzwi.
![]()  | ![]()  | 
Aby dostać się dalej musisz pozbyć się wszystkich wrogów. W tym miejscu pojawiają się nowe potwory zwane Sloth. Nie są trudni do pokonania. Jedyną wadą jest to, że potrafią znikać i pojawiać się obok Ciebie od razu zadając cios. Jednak ciągłe używanie kombosów zazwyczaj uprzedza ich ataki. Po wybiciu wszystkich przejdź przez nowo otwarte drzwi (nad nimi znajduję się mała kula odnawiająca życie). Znajdziesz się na ulicy. Po prawej stronie używając podwójnego skoku zbierz duże czerwone kule. Idąc kawałek dalej na lewo zobaczysz słabą czerwona poświatę. Aby dostać się do pomieszczenia, z którego dochodzi to światło, zniszcz ścianę. Za nią znajdziesz źródło tego blasku - czerwony kryształ (nad nim jak podskoczysz zgarniesz czerwone orb o dużej wartości). Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się ku przodowi. Po prawej stronie na górze oprócz czerwonych kul znajdziesz również niebieską. Teraz zejdź na ziemię i wejdź w drzwi obok śmietnika. Właśnie za nimi odnajdziesz Secret Mission 1. Kiedy wrócisz do normalnej misji wskocz na balkon po lewej stronie. Znajdziesz tam statuę, która po kilkunastu kombosach wykonanych na niej (pamiętaj żeby wykonywać różne kombinacje) da Ci kolejny fragment niebieskiego orb. Ponownie zeskocz i udaj się w górę drogi. Na samym jej końcu znajduje się przejście.
![]()  | ![]()  | 
Znajdujesz się właśnie w lodowej komnacie. Podejdź do zamarzniętego posągu i przywitaj kolejnego bossa Cerberusa. Na jego ciele znajduje się pięć punktów które można atakować. Na początku odsuń się jak najdalej i za pomocą pistoletów usuń warstwę lodu na każdej głowie i nodze (podczas walki zdarza się to kilka razy więc zawsze staraj się pozbywać jego lodowej tarczy). Dopiero bez lodu Cerberus staje się podatny na Twoje ataki. Kilka strzałów wystarczy aby lód ustąpił. Na wstępie jego ataki nie są groźne i łatwo je rozpoznać. Gdy zacznie zbierać energię w jednej z paszcz (tej z niebieskimi oczami), zacznij biec w bok, a gdy wypuści lodową kulę podskocz i dalej atakuj. Gdy zacznie zbierać energie i uniesie się w górę oznacza to, że zaraz zrobi pod Twoimi nogami lodowisko (pysk z pomarańczowymi oczami). Wystarczy wtedy podskoczyć i zacząć strzelać. Po dłuższym pobycie w zenicie lód z podłoża zdąży zniknąć. Ostatni jego atak to spadające sople lodu. Zaczyna się on zaraz po tym jak pod potworem pojawi się lód (zielone oczy). Uniknąć jest go łatwo po prostu biegnij (tylko nie cały czas w tym samym kierunku, co chwilę go zmieniaj). Atak może wykonywać tylko tą głowa, która znajduje się na środku. Oprócz tych ataków możesz spodziewać się jeszcze wystających spod ziemi lodowych sopli po uderzeniu jedną z łap (jednak biegając cały czas na bok nie powinny sprawić Ci problemu) oraz ataku całym jego ciałem (przed tym manewrem widać, że się przygotowuje do biegu), który możesz uniknąć skacząc na bok. Czas na unicestwienie. Możesz mu odbierać energię powoli z pistoletów lub podbiec do jednej z nóg i zacząć atakować Rebellionem. Kilka ciosów spowoduje przewrócenie się Cerberusa. Teraz podbiegnij do głów i ponów atak. Najlepiej skieruj miecz na tą z niebieskimi oczami bo jej ataki są chyba najtrudniejsze do uniknięcia (przy odpowiednio dużych obrażeniach głowa odpadnie). Po kilku ciosach boss się podniesie, a Ty odsuń się na bezpieczną odległość. Jeśli nadal nie zmienił koloru wykonaj wszystko od początku. Jeśli jednak jego kolor zmienił się na czerwony oznacza to, że od tej chwili ataki będą częstsze i mocniejsze. Pojedyncza lodowa kula zostaje zastąpiona kilkoma jednak sposób na unik nie zmienił się. Lodowisko pozostaje bez zmian, a spadających sopli jest więcej. Możesz znów podbiec do jego nogi jednak pamiętaj, że możesz zadać tylko kilka ciosów, a potem musisz się wycofać. Jest to dość ryzykowne. Lepszym sposobem jest czekanie, aż zaatakuje szarżą. Jeśli Cerberus chybił, zacznie powoli wracać na swoją pierwotną pozycję. Ty w tym czasie podbiegnij szybko do niego i zacznij atakować mieczem. Ten sposób wiąże się jednak z długim czasem walki i unikaniem pozostałych ataków. Ostatnia strategia również związana jest z bliską konfrontacją. Musisz podbiec do głów wielkiego psa i zacząć skakać używając Helm Breakera (cięcie z góry Rebelliona). Jeśli masz szczęście i będziesz wyskakiwał w odpowiednim momencie próby odepchnięcia przez Cerberusa nic Ci nie zrobią. Pod koniec walki dwie głowy odpadną więc najczęstszym atakiem będzie szarża. Po kilkudziesięciu sekwencjach uników i ataków w końcu powalisz tego bossa, który ofiaruje Ci nowa broń.
Vergil
![]()  | ![]()  | 
Statua, którą kiedyś rozbiłeś za pomocą Rebelliona teraz musisz roztrzaskać ostrzem Yamato. Jak zwykle nagrodą jest fragment niebieskiego orb. W walce z Cerberusem stosój się do tego co napisałem wyżej. Jedynie unik na lodowisko wygląda inaczej, poniważ dość trudno Vergilem zawisnąć tak długo jak Dantem. Gdy zobaczysz, że trzygłowy pies wyprowadza ten atak zacznij biec maksymalnie na bok. Lód nie pokrywa całej areny więc jeśli zacząłeś biec w odpowiednim momencie nie doznasz obrażeń. W walce nie baw się w niszczenie lodowego pancerza za pomocą kryształowych mieczy. Podbniegnij do Cerberusa, podskocz i na wysokości jego glów wykonaj atak Yamato zwany Aerial Rave. Devil Triggera używaj dopiero gdy pozbędziesz się lodu na łbach bossa. Przerywaj atak kiedy z góry zaczną spadać sople i po chwili znów go ponawiaj. Tym sposobem dosłownie w ciągu niecałej minuty powinieneś uśmiercić przeciwnika.
0
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Special Edition
1 marca 2005
- Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - poradnik do gry
- Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - poradnik do gry
	
- Devil May Cry 3: Solucja
		
- Devil May Cry 3: Misja 1
 - Devil May Cry 3: Misja 2
 - Devil May Cry 3: Misja 3
 - Devil May Cry 3: Misja 4
 - Devil May Cry 3: Misja 5
 - Devil May Cry 3: Misja 6
 - Devil May Cry 3: Misja 7
 - Devil May Cry 3: Misja 8
 - Devil May Cry 3: Misja 9
 - Devil May Cry 3: Misja 10
 - Devil May Cry 3: Misja 11
 - Devil May Cry 3: Misja 12
 - Devil May Cry 3: Misja 13
 - Devil May Cry 3: Misja 14
 - Devil May Cry 3: Misja 15
 - Devil May Cry 3: Misja 16
 - Devil May Cry 3: Misja 17
 - Devil May Cry 3: Misja 18
 - Devil May Cry 3: Misja 19
 - Devil May Cry 3: Misja 20
 - Devil May Cry 3: Secret Mission 1-4
 - Devil May Cry 3: Secret Mission 5-8
 - Devil May Cry 3: Secret Mission 9-12
 
 
 - Devil May Cry 3: Solucja
		
 
 - Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany464301 Junior
jak użyć BEAWULFA na PC nie moge do tego dojśc trzbea go użyć po pokonaniu drugi raz VERGILA help!!!!!
zanonimizowany454621 Centurion
Pewnie musisz rozwalic posążek torujący przejscie... Musisz po prostu trzaskac w klawisze tak, żeby pasek z boku urusł do odpowiedniej wysokości. Jeśli nie masz beowulfa w ekwipunku, to szukaj statuły, tam se go weźmiesz.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam twój problem...:)
zanonimizowany465581 Legionista
Szkoda ze mam za słaby sprzęt
zanonimizowany509757 Junior
Mam kilka pytań. Pierwsze: Czy jeśli przejdę Normal Vergilem, to czy odblokuję Hard? Czy da się to zrobić tylko Dantem? Nr 2: Jak chcę kupić lvl 2 do np. Rapid Slash, to wyskakuje mi, że mam za mały poziom:O Czy ktoś wie, o co w tym chodzi? Nr 3: Czy przy grze Vergilem walczy sięw misjach 7, 13 i 20 z Dantem czy z samym sobą? Proszę o dość szybką odpowiedż - tu na forum lub na gg 2808504(jeśli będę niedostępny - też może być;P)
zanonimizowany457918 Junior
Nelo Angelo o to twoje odpowiedzi: nr1:tak jeśli przejdziesz Normal Vergilem to będziesz mógł grać na Hardzie nr2:to znaczy że masz osiągnąć wyższy poziom stylu Vergila czyli-Dark Slayer nr3:walczy się z Vergilem tylko że ma czerwony płaszcz żeby można go było rozróżnić.Mam nadzieje że ci pomogłem!!!
zanonimizowany460646 Junior
To ja-Nelo, tylko nie moge sie dostac na to konto:?, wiec wzialem na to. Naprawde, Reha 3 wieeeeeeelkie dzieki. Mam jeszcze 1 pytanie-Podczas gry w Bloody Palace, czy jeśli przejdę o 1 pietro a nie o 10 lub 100 to czy beda jakies roznice? na przyklad duzy zielony orb pojawiajacy sie przy przejsciu o 1 pietro jesli jest cos takiego. Czy jesli z levelu 901 pojde o 100 to czy bede musial walczyc z bossem? I czy Super Vergil, ktorego mozna odblokowac po przejsciu Bloody Palace ma nieskonczona ilosc magii czy co? Mam nadzieje ze odpowiecie dosc szybko.
zanonimizowany543861 Junior
hmmm ja tam już przeszedłem i dante i virgilem easy,normal hard i veryhard a w DMD i VMD jestem na 9 lv  ale niewiem jak ukończyć bloodpalace !!!!?!!!!?????jak ktoś wie to pisać gg
:9030255 jak ktoświe to pisać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  szybko pliz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany565791 Junior
jestem juz na 19 lvl i mam te bronie:karabin maszynowy (nazw nie pamietam) kose co od wapirzycy dostalem i takie 2 miecze. Problem jest taki ze nie moge ich uzywac. Mam tylko shotguna pistolety miecz i munhako. PLs o adpowiedz, nie ma zbytnio forum na ten temat...
zanonimizowany679548 Junior
Czym najlepiej rozwala się te wiszące klatki z kośćmi? HELP!
zanonimizowany757412 Junior
ej siadlem w 5 misji w dante w edycji spec. jestem po 1 walce z Jesterem i nie wiem gdzie iśc??
odpiszcie szybko :]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








