Devil May Cry 3: Misja 17
Aktualizacja:
Dante
![]() | ![]() |
Będzie sporo skakania więc znów przydatny będzie Trickster. Wyposaż się także w Beowulf (z Air Hikem). Na wstępie skocz we wnękę na ścianie obok drzwi (tam gdzie kiedyś była jedna z Secret Mission) i zabierz Vital Star S. Idąc dalej w korytarzyku z pochodniami znów podskocz i zgarnij sporo czerwonych orbów. Na końcu przejdź przez dziurę w ścianie. Znajdziesz się w miejscu gdzie kiedyś przechodziłeś test wojownika. Żeby osłabić potwory musisz włączyć dwa reaktory i dopiero je atakować. Na końcu pojawi się Vanguard, za którego pokonanie otrzymasz żółty orb. Nie musisz wchodzić do tego pomieszczenia ale myślę że warto. Możesz od razu skierować się do niebieskich drzwi przed wyrwą w murze.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się wielkiej komnacie z latającymi klockami. Za nim zaczniesz wchodzić do góry zniszcz czerwony kryształ niedaleko ściany i posąg do kombosów (Beowulf). Zadanie może wydać się niemożliwe do wykonania tą bronią jednak w rzeczywistości jest banalnie proste. Najpierw atakuj zwykłym kombosem potem trzy silne ciosy (chwile przytrzymaj klawisz) i znów zwykła seria ciosów. To wystarczy żeby dojść do najwyższego poziomu kombometru i zdobyć fragment niebieskiego orb. Czas zacząć skakać po kamiennych klockach. Na środku znajduje się pierwszy, który pozwoli Ci skoczyć wyżej. Zadanie nie jest bardzo trudne wystarczy poobserwować chwilę jak się poruszają i wyczekać na odpowiedni moment. Najpierw dostań się do środkowych drzwi komnaty.
![]() | ![]() |
Powinieneś znaleźć się w Firestorm Chamber, od razu za Tobą pojawi się czerwone pole więc odsuń się żebyś nie stracił energii. Pozbądź się łuczników, a potem Vanguarda, po czym udaj się dalej. Idąc po schodach na lewo znajdziesz kolejny fragment orb, a nad nim kilka czerwonych kul. Te drugie są także poukrywane w przedmiotach koło żółtego posągu więc możesz je rozbić (zielony znajdziesz pod tablicą blisko żółtego posągu). Gdy już wszystko zbierzesz wróć do sali z klockami. Po dotarciu wejdź do drzwi na samej górze. Jest kilka możliwych dróg i jak mówiłem - poprzyglądaj się najpierw jak latają potem dopiero skacz po nich. Lepsze to niż spaść i zaczynać od początku przez pośpiech. Po wejściu do komnaty skorzystaj z portalu. Ta walka z Jesterem wygląda dokladnie tak samo jak poprzednia więc skorzystaj z poprzedniego opisu.
![]() | ![]() |
Po powrocie skieruj się schodami do Trial of Wisdom. Zaatakują Cię trzy Dullahany, po zabiciu ich będziesz mógł iść dalej. W następnej komnacie znów czeka Cię znajomy widok. Trial of Sikll tym razem wyposażony w większą ilością ostrzy. Pojawiają się w kombinacji góra-bok lub dół- bok. Więc musisz znaleźć kwadrat wolnej przestrzeni i w niego skoczyć lub przejść. Staraj się też iść w miarę po środku ponieważ idąc przy ścianie możesz nie zdążyć przejść z jednej wolnej od ostrzy przestrzeni do drugiej. Oczywiście najgorsza jest końcówka. Stań przed ostatnim rzędem dziurek, przez które wydobywają się ostrza. Po ich pojawieniu się, zrób unik i podwójnym dashem lub Sky Sterem przeskocz na zwykła podłogę. Kiedy się z tym już uporasz wejdź w kolejną dziurę w murze i skorzystaj z jumpada.
![]() | ![]() |
Za nim wejdziesz po schodach zbierz czerwone kule na górze korytarza z pochodniami. Znajduje się też tam świecąca na żółto rzeźba. Po jej aktywacji uzyskasz dostęp do Secret Mission 11. Zejdź na dół i wejdź w kolejne drzwi. Spotkasz nowy rodzaj potworów. Abyss nie jest zbytnio wymagający. Jest wytrzymały, ale Twój nieprzerwany atak powinien zapewnić Ci szybkie zwycięstwo (jest wrażliwy na zimno więc Cerberus jest dobrym rozwiązaniem na te potworki). Na końcu miń kolejne drzwi potem prosto aż do żółtej statuy. Zmień tam co chcesz i pobiegnij dalej aby spotkać kolejnego bossa (polecam zabrać Beowulfa).
![]() | ![]() |
Do tej walki nie potrzebujesz żadnych specjalnych przygotowań. Przydatny jest Trickster ale i bez niego sobie można poradzić. Po rozpoczęciu walki nie próbuj atakować Doppelgangera to i tak nic nie da. Będąc w cieniu jest nietykalny. Wokół areny, na której walczysz są porozmieszczane klapy, które po kilku uderzeniach otworzą się. Po otwarciu wpuszczają do sali światło. Masz dwa sposoby na pokonanie Cienia. Pierwszy jest taki, że wyczekasz chwile aż pojawi się w pobliżu Ciebie i włączysz światło. Wtedy będziesz mógł wyprowadzić jedna serie kombo w Doppelgangera. Jeśli się na to zdecydujesz to radzę wykonać dwa ciosy na klapie i jak wróg się zbliży szybko wykonać ostatni cios otwierający przesłonę. Jeśli będziesz czekał do ostatniej chwili żeby otworzyć ją możesz nie zdążyć bo przeciwnik porusza się bardzo szybko i od razu wyprowadza cios. Drugi sposób na pokonanie go to otwarcie wszystkich klap. Wtedy w całym pokoju pojawi się światło unieruchamiając na dużo dłużej bossa. Wtedy skorzystaj z diabelskich mocy i zacznij wyprowadzać kombo. W ten sposób za jednym razem możesz mu zabrać nawet pół energii. Cień oprócz ataków ze swojego miecza korzysta także z dwóch magicznych. Jeden pojawi się zaraz po tym jak pod Twoimi nogami pojawi się czarna plama. W takim wypadku odskocz gdzieś w bok bo zaraz w tym miejscu będzie stał czarny płomień. Opcja numer dwa jest jeszcze łatwiejsza do uniknięcia i w zasadzie nie jest skierowana w Ciebie tylko w klapy. Wróg odsunie się znacznie i zacznie ładować energię poczym wypuści dużą czarną kulę. Pocisk ten poleci w kierunku którejś klapy, a po osiągnięciu celu zamknie ją. Po walce dostaniesz nowy styl Doppelganger. Wejdź w portal i pobiegnij do góry w celu zakończenia misji.
Vergil
![]() | ![]() |
W wielkiej komnacie z latającymi bloczkami znajdziesz statue do kombosów (ForceEdge). Kolejna potyczka z Jesterem nie różni się niczym od poprzedniej więc wykorzystaj to co pisałem przedtem. Z Cieniem korzystaj z ForceEdge (ze względu na szybkie cięcia) do odsłaniania klap. Natomiast do zadawania obrażeń Beowulfa.
0
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Special Edition
1 marca 2005
- Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - poradnik do gry
- Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - poradnik do gry
- Devil May Cry 3: Solucja
- Devil May Cry 3: Misja 1
- Devil May Cry 3: Misja 2
- Devil May Cry 3: Misja 3
- Devil May Cry 3: Misja 4
- Devil May Cry 3: Misja 5
- Devil May Cry 3: Misja 6
- Devil May Cry 3: Misja 7
- Devil May Cry 3: Misja 8
- Devil May Cry 3: Misja 9
- Devil May Cry 3: Misja 10
- Devil May Cry 3: Misja 11
- Devil May Cry 3: Misja 12
- Devil May Cry 3: Misja 13
- Devil May Cry 3: Misja 14
- Devil May Cry 3: Misja 15
- Devil May Cry 3: Misja 16
- Devil May Cry 3: Misja 17
- Devil May Cry 3: Misja 18
- Devil May Cry 3: Misja 19
- Devil May Cry 3: Misja 20
- Devil May Cry 3: Secret Mission 1-4
- Devil May Cry 3: Secret Mission 5-8
- Devil May Cry 3: Secret Mission 9-12
- Devil May Cry 3: Solucja
- Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany464301 Junior
jak użyć BEAWULFA na PC nie moge do tego dojśc trzbea go użyć po pokonaniu drugi raz VERGILA help!!!!!
zanonimizowany454621 Centurion
Pewnie musisz rozwalic posążek torujący przejscie... Musisz po prostu trzaskac w klawisze tak, żeby pasek z boku urusł do odpowiedniej wysokości. Jeśli nie masz beowulfa w ekwipunku, to szukaj statuły, tam se go weźmiesz.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam twój problem...:)
zanonimizowany465581 Legionista
Szkoda ze mam za słaby sprzęt
zanonimizowany509757 Junior
Mam kilka pytań. Pierwsze: Czy jeśli przejdę Normal Vergilem, to czy odblokuję Hard? Czy da się to zrobić tylko Dantem? Nr 2: Jak chcę kupić lvl 2 do np. Rapid Slash, to wyskakuje mi, że mam za mały poziom:O Czy ktoś wie, o co w tym chodzi? Nr 3: Czy przy grze Vergilem walczy sięw misjach 7, 13 i 20 z Dantem czy z samym sobą? Proszę o dość szybką odpowiedż - tu na forum lub na gg 2808504(jeśli będę niedostępny - też może być;P)
zanonimizowany457918 Junior
Nelo Angelo o to twoje odpowiedzi: nr1:tak jeśli przejdziesz Normal Vergilem to będziesz mógł grać na Hardzie nr2:to znaczy że masz osiągnąć wyższy poziom stylu Vergila czyli-Dark Slayer nr3:walczy się z Vergilem tylko że ma czerwony płaszcz żeby można go było rozróżnić.Mam nadzieje że ci pomogłem!!!
zanonimizowany460646 Junior
To ja-Nelo, tylko nie moge sie dostac na to konto:?, wiec wzialem na to. Naprawde, Reha 3 wieeeeeeelkie dzieki. Mam jeszcze 1 pytanie-Podczas gry w Bloody Palace, czy jeśli przejdę o 1 pietro a nie o 10 lub 100 to czy beda jakies roznice? na przyklad duzy zielony orb pojawiajacy sie przy przejsciu o 1 pietro jesli jest cos takiego. Czy jesli z levelu 901 pojde o 100 to czy bede musial walczyc z bossem? I czy Super Vergil, ktorego mozna odblokowac po przejsciu Bloody Palace ma nieskonczona ilosc magii czy co? Mam nadzieje ze odpowiecie dosc szybko.
zanonimizowany543861 Junior
hmmm ja tam już przeszedłem i dante i virgilem easy,normal hard i veryhard a w DMD i VMD jestem na 9 lv ale niewiem jak ukończyć bloodpalace !!!!?!!!!?????jak ktoś wie to pisać gg
:9030255 jak ktoświe to pisać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! szybko pliz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany565791 Junior
jestem juz na 19 lvl i mam te bronie:karabin maszynowy (nazw nie pamietam) kose co od wapirzycy dostalem i takie 2 miecze. Problem jest taki ze nie moge ich uzywac. Mam tylko shotguna pistolety miecz i munhako. PLs o adpowiedz, nie ma zbytnio forum na ten temat...
zanonimizowany679548 Junior
Czym najlepiej rozwala się te wiszące klatki z kośćmi? HELP!
zanonimizowany757412 Junior
ej siadlem w 5 misji w dante w edycji spec. jestem po 1 walce z Jesterem i nie wiem gdzie iśc??
odpiszcie szybko :]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














