Days Gone: Zapewnij im ochronę - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do Days Gone znajdziesz opis misji: Próba pomocy obozowi / O ile nas nie przyłapią; To jedyny sposób; Nie będzie tego potrzebować; Po kryjomu / Całkiem niezły pomysł; To się nigdy nie skończy; Podoba ci się nowa kwatera?; Czas na odwet.
Aktualizacja:
Seria misji wątku fabularnego Zapewnij im ochronę odbywa się w obozie Żelaznego Mike'a w Lost Lake i jest częścią głównego wątku fabularnego w Days Gone. W tym fragmencie historii Deacon i Boozer zajmują się bezpieczeństwem obozu eliminując Wieczystych. Poniżej znajdziesz opis przejścia dla wszystkich misji tego wątku.
- Próba pomocy obozowi / O ile nas nie przyłapią
- To jedyny sposób
- Nie będzie tego potrzebować
- Po kryjomu / Całkiem niezły pomysł
- To się nigdy nie skończy
- Podoba ci się nowa kwatera?
- Czas na odwet
Próba pomocy obozowi / O ile nas nie przyłapią

Spotkaj się ze Skizzo na tyłach domu Mike'a. Udacie się na zachód, do tajnego przejścia do Żelaznego Stoku. W górach spodziewaj się kilku "zwykłych" wilków, na szczęście będą przychodzić jeden po drugim. Dalej, napotkasz Wieczystych - nie atakuj ich, takie działanie przerwie misję.
To jedyny sposób
Dalsza część misji zostaje zapisana pod nowym wpisem w dzienniku. Podążaj dalej za Skizzo. W magazynie zostaniesz zamknięty z masą małych świrusów - od razu po zakończeniu sceny użyj Skupienia i broni szybkostrzelnej; dobrym pomysłem będzie również wypicie Koktajlu Skupienia, jeśli posiadasz. Kluczem jest wyeliminowanie jak największej ilości zombie, nim poukrywają się (na szczęście powalasz je z reguły 1-2 strzałami). Po podsadzeniu Skizzo na piętro, niebawem zakończysz fragment misji. Przeskoczysz teraz do wątku Jesteś bezpieczna.
Nie będzie tego potrzebować

Zadanie rozpocznie się po zakończeniu serii misji To się nigdy nie skończy w wątku Przeżycie to nie życie. Idź do domku Skizzo, by zabrać zapalnik ładunków wybuchowych i nową snajperkę SSR.
Po kryjomu / Całkiem niezły pomysł
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu serii misji To się nigdy nie skończy w wątku Przeżycie to nie życie. Udaj się do piwnicy Mike'a po TNT i zabierz je do swojej kryjówki.

Przed wyruszeniem w podróż z Boozerem upewnij się, że jesteś dobrze wyposażony: medykamenty i dobra broń z dużą ilością amunicji, to podstawa - twoimi przeciwnikami będą Wieczyści. Udajcie się do tunelu: oczyść go z wrogów i wracaj na motocykl. W tunelu leży sporo skrzynek z amunicją, więc pozbieraj je.
To się nigdy nie skończy

W dalszej części misji będziesz atakował Wieczystych wraz z Boozerem. Udaj się ze snajperką na wieżę i osłaniaj stamtąd Boozera, gdy ten będzie podkładał ładunki. Snajperka SSR jest na tyle silna, że nie musisz jedynie celować w głowę - ilość amunicji jest nieograniczona: gdy przeładowujesz magazynek, zapas się odnawia.

Zwróć uwagę na moment, gdy Boozer podłoży ostatni ładunek tuż pod wieżą; zza drzwi wyskoczy przeciwnik na jego plecy, musisz ściągnąć go szybko celnym strzałem. Kolejna misja rozpoczyna się automatycznie.
Podoba ci się nowa kwatera?
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu serii misji To się nigdy nie skończy w wątku Przeżycie to nie życie. Po prostu idź pogadać przez ścianę ze Skizzo, a po małym dialogu otrzymasz doświadczenie.
Czas na odwet

Po dotarciu na miejscu zobaczysz dużą grupę uzbrojonych przeciwników, w tym jednego opancerzonego. Na początek zbliży się do was jeden z oponentów drogą od lewej strony - wyeliminuj go bronią z tłumikiem. Eliminację kolejnych celów także staraj się wykonać po cichu, skradając się lub pozbywając się wrogów z zewnętrznych części pola bitwy - nie chcesz rozpoczynać otwartej bitwy!

Wykorzystaj także dym z granatów dymnych wyrzuconych przez Boozera - opancerzonego przeciwnika możesz pominąć: zajmie się nim Boozer, jeśli wszystko pójdzie gładko. Potem jednak przybędzie jeszcze Breaker - dwa magazynki ze snajperki SSR powinny załatwić sprawę (zapasowa amunicja znajduje się na arenie przy samochodach).

Gdy przedrzesz się do budynku, na górze czeka cię fabularna walka z bossem - Carlosem. Nie używasz tu broni, a jedynie podstawowego ataku nożem i uników. Zwykle przeciwnik uniknie twojego ataku, więc ty także natychmiast wykonaj unik. Możesz sobie pozwolić jedynie na ok. 2-3 otrzymane obrażenia nim zginiesz. Przeciwnik zawsze rozpoczyna pierwszy atak od szarży, przed którą musisz wykonać unik. Po tej misji przechodzisz ponownie do wątku Pamiętam: Byłam rozkojarzona, Potopili się jak szczury. To zarazem ostatnia misja tego wątku fabularnego.
0
- Days Gone - poradnik do gry
- Days Gone: Opis przejścia
- Days Gone: Misje fabularne
- Days Gone: Wszystkie misje - lista
- Days Gone: W pogoni za Leonem - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Ostra jazda - solucja, opis przejścia
- Days Gone: To mój brat - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Pamiętam - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Jesteś bezpieczna - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Zarobić na chleb - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Bez spoczynku - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Łowca nagród - solucja, opis przejścia
- Days Gone: W obronie słabych - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Łowca Obozów Łupieżców - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Zapewnij im ochronę - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Dobry żołnierz - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Nigdy się nie poddam - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Prawo i nieporządek - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Wyścig z czasem - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Ukryte zakończenie - solucja, opis przejścia
- Days Gone: Misje fabularne
- Days Gone: Opis przejścia
Komentarze czytelników
user43110628d2 Junior
Studio nie płaci to nie ma gier na rynku polak potrafi ??nie płacić za pomysł studio tak samo olewa właścicieli projektów dlatego jednoznacznie won nikt za darmo nie będzie promował wam gier
marcins2581114172023262932 Junior
Aktualnie zdobycie platyny wymaga zdobycia 60 osiągnięć (61 jest łącznie z jednoprocentowcem). Większość nowych dotyczy wyzwań, ale są też : przejście gry w trybie przetrwania, nowa gra + , nowa gra + na poz .trudny2 lub przetrwanie 2. Można sobie ułatwić maxując postać na wyzwaniach (i zrobić trofea z nimi związane) I dopiero wtedy odpalić nową grę plus na przetrwaniu 2. Zrobienie tego nie jest jednak zbyt łatwe.
stalin1 Legionista
znajdzka turystyka 7 jest błędna opis z obrazkiem nie pokrywa sie z miejscem na mapie Belknap
damiangb Junior
Witam wracam do obozu do weavera z cynobrem z kopalni do obozu a go nie ma.objechalem wszystko i nie wiem co zrobić a zostało mi do zrobienia dobry żołnierz i campus CCC
ale nie ma wejscia i wypalanie gniazd w tym campus
konradn Junior
Gdzie znajdują się jeszcze jedne dane wywiadowcze bo na mapie jest zaznaczonych 5 lokalizacji a nie 6 chodzi mi o lost lake
arturc2 Junior
Ukończyłem grę, przeszedłem wszystkie misje, zdobyłem wszystkie trofea na PS5. Niestety wątek "Łowca obozów wypadowych" jest zrealizowany w 86% przez co nie otrzymałem trofeum za tą misję, a tym samym i platyny za całość... Może kto z Was wie o co chodzi...
Darth Kagris Junior
Czy ktoś wie skąd zdobywać rzeczy do craftingu po ukończeniu fabuły? Lokacje już objechałam a chcę spróbować sił z większymi hordami. Czy surowce się odnawiają co jakiś czas?
I drugie pytanie: czy znajdźki przechodzą do gry plus - w sensie zdobycia trofeum. - czy trzeba je zgarnąć w jednym przejściu gry wszystkie?
StareDrzewko Legionista
#46 Dane wywiadowcze NERO brak oznaczenia na mapie, a wedle opisu nie łatwo zlokalizować!
mateuszz258111417 Junior
W turystyczne #7 jest błąd na mapie bo znacznik jest bardziej na zachod od swojej właściwej lokalizacji.
mateusz12 Junior
Troche racji masz bo jak szukałem wedlug tego poradnika to tylko 2 nie znalazłem i tak to większość jest git i wiesz moze gdzie mógłbym znaleźć mape wszystkich znajdziek w days gone?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
