Days Gone: Handlarze, mechanicy - lista | Obozowiska
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Days Gone zamieściliśmy zestawienie wszystkich handlarzy i mechaników, którzy wystawiają towary na sprzedaż. Z kolejnych tabel możesz dowiedzieć się jakie unikalne przedmioty sprzedaje każdy handlarz, jakie są wymagania do ich odblokowania oraz jaki jest koszt ich zakupu.
W naszym zestawieniu nie uwzględniliśmy mechaników z obozów Hot Springs i Wyspa Magów, a to dlatego, że nie sprzedają oni żadnych części do motocykla. Po dotarciu do nich możesz jedynie zatankować, naprawić lub odzyskać motocykl. Ponadto skupiliśmy się na oferowanych unikalnych przedmiotach. U każdego handlarza możesz dodatkowo zakupić m.in. amunicję, apteczkę czy tłumik.
Obóz Copelanda
Mechanik
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Silnik I (Engine I) | 1200, 1 | Ulepszenie silnika zwiększy prędkość maksymalną motocykla. |
Tłumik I (Exhaust I) | 600, 1 | Nowy wydech ogranicza generowany hałas. Pomaga to w unikaniu wykrycia podczas podróżowania na motocyklu. |
Sakwy I (Saddlebags I) | 800, 2 | Możesz umieszczać w torbach dodatkową amunicję (kupuje się ją od handlarza). Pozwoli ci to uzupełnić zapasy bez konieczności rozglądania się po okolicy czy powracania do obozu. |
Bak I (Gas Tank I) | 500, 1 | Z większym zbiornikiem możesz dłużej podróżować bez tankowania. Nie zmienia się natomiast zużycie paliwa przez motocykl. |
Bak II (Gas Tank II) | 800, 2 | Jak wyżej. |
Rama I (Frame I) | 450, 1 | Nowa rama zwiększa wytrzymałość motocykla w wyniku czego rzadziej musisz go naprawiać (własnoręcznie lub opłacając usługę u mechanika). |
Alternatywna rama I (Alt Frame I) | 450, 3 | Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej. |
Nitro I (Nitrous I) | 900, 2 | Możesz korzystać z dopalacza w trakcie jazdy. Przydaje się to przede wszystkim do przeskakiwania nad małymi przepaściami czy nad wodą, ale przydaje się też np. podczas pościgów motocyklowych. |
Opona I (Tyre I) | 840, 1 | Wyższej jakości opona gwarantuje lepszą przyczepność. |
Alternatywna opona I (Alt Tyre I) | 840, 2 | Od poprzedniej różni się ona jedynie wyglądem. Przyczepność jest taka sama. |
Reflektor I (Headlight I) | 100, 1 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Reflektor II (Headlight II) | 120, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Koło I (Wheel I) | 250, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Koło II (Wheel II) | 300, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Końcówka wydechu I (Exhaust Tip I) | 120, 1 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Końcówka wydechu II (Exhaust Tip II) | 140, 1 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Błotnik I (Fender I) | 100, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Osłona I (Shroud I) | 100, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Hot Springs
Handlarz
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Karabin .22 (.22 Repeater) | 1000 | Główna broń, przedmiot klasy 2. |
MWS | 2000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 3. |
Żądło (Stinger) | 1000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 2. |
RSF60 | 3000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 3. To pierwsza strzelba możliwa do zdobycia. |
Strzelba bojowa (Combat Shotgun) | 2500, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
US556 | 3750, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 3. To jeden z lepszych karabinów szturmowych dostępnych na wczesnym stadium kampanii. |
SAP9 | 500 | Podręczna broń, przedmiot klasy 2. Możesz dodatkowo zakupić większy magazynek do tej broni (150 kredytów, poziom 3). |
Grubasek (Lil' Stubby) | 2000, 2 | Podręczna broń, przedmiot klasy 1. |
SMP9 | 1250, 3 | Podręczna broń, przedmiot klasy 1. Pistolet maszynowy jest znacznie lepszym wyborem od zwykłego pistoletu czy obrzyna. |
M40 | 2250, 1 | Specjalna broń, przedmiot klasy 2. To pierwszy karabin snajperski możliwy do zdobycia. |
MG45 | 2500, 3 | Specjalna broń, przedmiot klasy 3. To ciężki karabin maszynowy będący jedną z silniejszych broni dostępnych na wczesnym stadium gry. |
Obóz Żelaznego Mike'a
Handlarz
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
M14 | 1000, 1 | Główna broń, przedmiot klasy 3. |
SWAT 10 | 1500, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 3. |
M50 Reising | 2000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Pacyfikator (Crowdbreaker) | 3000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. To strzelba z bardzo dużym zapasem amunicji - może być pomocna w atakowaniu hord. |
Wyzwoliciel (Liberator) | 2500, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 5. To jedna z najlepszych strzelb dostępnych w grze. |
Grubasek (Lil' Stubby) | 2000, 2 | Podręczna broń, przedmiot klasy 3. To obrzyn wyższej jakości od tego oferowanego przez handlarza z Obozu Copelanda. |
SMP9 | 1250, 3 | Podręczna broń, przedmiot klasy 3. To pistolet maszynowy wyższej jakości od tego oferowanego przez handlarza z Obozu Copelanda. |
Karabin C8 (C8 Rifle) | 2250, 1 | Specjalna broń, przedmiot klasy 3. |
Szpon 7 (Talon 7) | 3750, 3 | Specjalna broń, przedmiot klasy 4. To doskonały karabin snajperski, którego warto używać zanim dotrzesz do handlarza z Wyspy Magów. |
Mechanik
Tabela uwzględnia tylko te części, które nie były dostępne u mechanika w Obozie Copelanda.
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Silnik II (Engine II) | 2000, 1 | Kolejne ulepszenie silnika, które jeszcze bardziej poprawia osiągi maszyny. |
Tłumik II (Exhaust II) | 1000, 1 | Motocykl może być jeszcze mniej hałaśliwy i dzięki temu jeszcze bardziej zmniejsza się ryzyko wykrycia. |
Sakwy II (Saddlebags II) | 1600, 2 | Dzięki większym torbom możesz więcej niż jeden raz uzupełnić amunicję. |
Sakwy III (Saddlebags III) | 2400, 3 | Jak wyżej. |
Bak III (Gas Tank III) | 1200, 2 | Mając zainstalowany ten zbiornik musisz jeszcze rzadziej tankować. |
Rama II (Frame II) | 1800, 2 | Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały na uszkodzenia. |
Alternatywna rama II (Alt Frame II) | 1800, 3 | Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej. |
Zawieszenie I (Suspension I) | 1300, 2 | Dzięki zainstalowaniu lepszego zawieszenia zwiększa się wytrzymałość na uszkodzenia, zwłaszcza w wyniku twardych lądowań po wykonanych skokach. |
Nitro II (Nitrous II) | 1500, 2 | Druga generacja nitro pozwala na dłuższe korzystanie z dopalacza. |
Opona II (Tyre II) | 1400, 2 | Przyczepność motocykla może się jeszcze bardziej poprawić. |
Alternatywna opona II (Alt Tyre II) | 1800, 2 | Od poprzedniej różni się ona jedynie wyglądem. Przyczepność jest taka sama. |
Widelec I (Fork I) | 800, 2 | Dzięki zainstalowaniu widelca zwiększa się wytrzymałość na uszkodzenia, zwłaszcza w wyniku twardych lądowań po wykonanych skokach. |
Reflektor III (Headlight III) | 140, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Koło III (Wheel III) | 350, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Końcówka wydechu III (Exhaust Tip III) | 180, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Końcówka wydechu IV (Exhaust Tip IV) | 180, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Kierownica I (Handlebar I) | 250, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Hamulce I (Brake I) | 150, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Błotnik II (Fender II) | 120, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Diamond Lake
Mechanik
Tabela uwzględnia tylko te części, które nie były dostępne u mechaników w Obozie Copelanda i w Obozie Żelaznego Mike'a.
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Silnik III (Engine III) | 3600, 2 | To najlepsze dostępne ulepszenie silnika. Możesz dzięki niemu podróżować z maksymalną prędkością. |
Sakwy IV (Saddlebags IV) | 3600, 3 | Dzięki tym torbom możesz przewozić maksymalną dozwoloną ilość amunicji. Warto je zakupić zanim zajmiesz się tematem eliminowania hord ze świata gry. |
Bak IV (Gas Tank IV) | 2200 | Najlepiej zaczekać na odblokowanie zbiornika V. |
Bak V (Gas Tank V) | 3600, 2 | To największy zbiornik paliwa jaki możesz zainstalować na motocyklu. Ułatwia on długie podróże bez konieczności tankowania. Nadal jednak szukaj stacji benzynowych i kanistrów, bo zatankowanie w obozie może być kosztowne. |
Rama III (Frame III) | 3240 | Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały na uszkodzenia. |
Alternatywna rama III (Alt Frame III) | 3240, 3 | Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej. |
Zawieszenie II (Suspension II) | 2340 | Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały, szczególnie na wykonywane skoki. |
Nitro III (Nitrous III) | 2700, 3 | To najlepsze nitro dostępne w grze. Odblokowanie jest wymagane do zdobycia trofeum Apokalipsa na dopalaczu. Możesz też oczywiście polegać na nim podczas normalnego podróżowania po świecie. |
Opona III (Tyre III) | 2520 | Przyczepność motocykla może się jeszcze bardziej poprawić. |
Chłodnica (Radiator) | 250 | Chłodnica czyni motocykl bardziej wytrzymałym. Od razu zakup to ulepszenie, bo jest ono bardzo tanie. |
Reflektor IV (Headlight IV) | 160 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Koło IV (Wheel IV) | 400, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Końcówka wydechu V (Exhaust Tip V) | 200 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Hamulce II (Brake II) | 200 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Błotnik III (Fender III) | 140 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Błotnik IV (Fender IV) | 160, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Osłona II (Shroud II) | 150, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Wyspa Magów
Handlarz
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
PPSH-41 | 2250, 1 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Chicagowski rębak (Chicago Chopper) | 3000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Kowboj (The Cowboy) | 1000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Strzelba Nocka (Nock Volley) | 2500, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 4. To potężna broń, która dobrze sprawdza się do zabijania silnych pojedynczych przeciwników (np. wścieklak, łamacz). |
Badlandowe łowy (Badlands Big Game) | 3750, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 5. To najpotężniejszy karabin dostępny do zakupu w grze. |
Grubasek (Lil' Stubby) | 2250, 1 | Podręczna broń, przedmiot klasy 4. To obrzyn wyższej jakości od tych oferowanych przez handlarzy z Obozu Copelanda i z Obozu Żelaznego Mike'a. |
Eliminator | 2000, 2 | Podręczna broń, przedmiot klasy 4. |
PDW | 1250, 3 | Podręczna broń, przedmiot klasy 5. To najlepszy zwykły pistolet oferowany przez handlarzy. |
RPD | 1500, 1 | Specjalna broń, przedmiot klasy 4. To doskonały ciężki karabin maszynowy, który idealnie sprawdza się do atakowania hord świrusów. |
.50 BFG | 3000, 2 | Specjalna broń, przedmiot klasy 5. To najlepszy karabin snajperski spośród tych oferowanych przez handlarzy. |
0
- Days Gone - poradnik do gry
- Days Gone: Poradnik do gry
- Days Gone: Obozowiska
- Days Gone: Obozy - ogólne informacje
- Days Gone: Kryjówka na Górze O'Leary | Obozowiska
- Days Gone: Obóz Copelanda | Obozowiska
- Days Gone: Obóz Hot Springs | Obozowiska
- Days Gone: Obóz Żelaznego Mike'a | Obozowiska
- Days Gone: Diamond Lake | Obozowiska
- Days Gone: Wyspa Magów | Obozowiska
- Days Gone: Handlarze, mechanicy - lista | Obozowiska
- Days Gone: Obozowiska
- Days Gone: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
user43110628d2 Junior
Studio nie płaci to nie ma gier na rynku polak potrafi ??nie płacić za pomysł studio tak samo olewa właścicieli projektów dlatego jednoznacznie won nikt za darmo nie będzie promował wam gier
marcins2581114172023262932 Junior
Aktualnie zdobycie platyny wymaga zdobycia 60 osiągnięć (61 jest łącznie z jednoprocentowcem). Większość nowych dotyczy wyzwań, ale są też : przejście gry w trybie przetrwania, nowa gra + , nowa gra + na poz .trudny2 lub przetrwanie 2. Można sobie ułatwić maxując postać na wyzwaniach (i zrobić trofea z nimi związane) I dopiero wtedy odpalić nową grę plus na przetrwaniu 2. Zrobienie tego nie jest jednak zbyt łatwe.
stalin1 Legionista
znajdzka turystyka 7 jest błędna opis z obrazkiem nie pokrywa sie z miejscem na mapie Belknap
damiangb Junior
Witam wracam do obozu do weavera z cynobrem z kopalni do obozu a go nie ma.objechalem wszystko i nie wiem co zrobić a zostało mi do zrobienia dobry żołnierz i campus CCC
ale nie ma wejscia i wypalanie gniazd w tym campus
konradn Junior
Gdzie znajdują się jeszcze jedne dane wywiadowcze bo na mapie jest zaznaczonych 5 lokalizacji a nie 6 chodzi mi o lost lake
arturc2 Junior
Ukończyłem grę, przeszedłem wszystkie misje, zdobyłem wszystkie trofea na PS5. Niestety wątek "Łowca obozów wypadowych" jest zrealizowany w 86% przez co nie otrzymałem trofeum za tą misję, a tym samym i platyny za całość... Może kto z Was wie o co chodzi...
Darth Kagris Junior
Czy ktoś wie skąd zdobywać rzeczy do craftingu po ukończeniu fabuły? Lokacje już objechałam a chcę spróbować sił z większymi hordami. Czy surowce się odnawiają co jakiś czas?
I drugie pytanie: czy znajdźki przechodzą do gry plus - w sensie zdobycia trofeum. - czy trzeba je zgarnąć w jednym przejściu gry wszystkie?
StareDrzewko Legionista
#46 Dane wywiadowcze NERO brak oznaczenia na mapie, a wedle opisu nie łatwo zlokalizować!
mateuszz258111417 Junior
W turystyczne #7 jest błąd na mapie bo znacznik jest bardziej na zachod od swojej właściwej lokalizacji.
mateusz12 Junior
Troche racji masz bo jak szukałem wedlug tego poradnika to tylko 2 nie znalazłem i tak to większość jest git i wiesz moze gdzie mógłbym znaleźć mape wszystkich znajdziek w days gone?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
