The Black Throne (4) | Opis przejścia Darksiders
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Gdy walka się skończy, wchodzimy przez odblokowane drzwi [1] . Z drugiej strony sali jest skrzynia, a w niej Beholder's Key [2] . Jak go podniesiemy, pojawi się armia przeciwników, która szybko zabijamy.
![]() | ![]() |
Ruszamy na górę, gdzie pojawiły się kamienne bloki [1] . Czeka na nas zagadka. W sali są trzy kamienne platformy, po których dostaniemy się na górę [2] .
![]() | ![]() |
Pierwsze co robimy to wykorzystujemy Voidwalkera , żeby przenieść kamienne bloki na dwie najniższej wiszące "windy" [1] . Obniżając je odpowiednio wskakujemy na dach jednej z nich. Tak manipulujemy ciężarem, żeby zawsze być najwyżej (przeskakujemy na unoszące się platformy). Po kilku przeniesionych kamieniach będziemy u góry [2] , gdzie otworzymy niebieską barierę.
![]() | ![]() |
Idąc korytarzem [1] zobaczymy lodową ścianę [2] . Niszczymy ją, aby zdobyć Hoardseekera .
![]() | ![]() |
Zaraz obok tworzymy "naładowany" portal na ziemi oraz zwykły na suficie [1] . Dostaniemy się w ten sposób do kolejnego korytarza, a po użyciu mechanizmu na jego końcu [2] , rozpocznie się walka ze strażnikiem.
![]() | ![]() |
Potyczka jest prawie identyczna jak poprzednia. Zmieniło się to, że kręgi na ziemi są zablokowane przez kraty. Żeby je zniszczyć, stajemy na nich i czekamy na atak przeciwnika [1] . Jego uderzenie powinno rozwiązać sprawę [2] .
![]() | ![]() |
Teraz zabijamy strażnika, w ten sam sposób co poprzednio [1] . Gdy zginie, pojawi się drugi promień. Tworzymy portal na jego drodze [2] i zjeżdżamy windą w dół.
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu ponownie korzystamy z Voidwalkera [1] . Idąc cały czas prosto, dojdziemy do sali z kryształami. Rzucamy Crossbladem w ten sposób, żeby aktywować wszystkie kamienie jednocześnie (od lewej do prawej) [2] .
![]() | ![]() |
Możemy teraz zjechać windą po drugiej stronie komnaty. W pomieszczeniu z fioletowymi platformami [1] obniżamy tylko najwyższą z nich. Tworzymy teraz portal na drodze promienia (możemy to zrobić nawet z samego dołu), a kolejny na ścianie na dole [2] . Ruszamy za niebieskim strumieniem energii.
![]() | ![]() |
W nowym pomieszczeniu tworzymy kolejne dziury. Na początku jedną z prawej oraz jedną na środku. Podchodzimy do tej pierwszej i przez nią tworzymy trzeci portal (jak zobaczymy świecący krąg) [1] . Gdy promień przeleci dalej, podążamy za nim. W sali bez podłogi [2] ponownie korzystamy z Voidwalkera .
![]() | ![]() |
Pierwszą dziurę tworzymy na ścianie po lewej [1] . Korzystając z Abyssal Chain przeskakujemy na drugą stronę pomieszczenia, gdzie tworzymy drugi portal. Wyciągamy teraz Crossblade i aktywujemy nim trzy kryształy. Promień zostanie przeniesiony do kolejnej kuli [2] .
![]() | ![]() |
Zjeżdżamy windą nad dół [1] , a stamtąd idziemy do komnaty z obracającym się kamiennym kręgiem [2] .
![]() | ![]() |
Tworzymy na nim portal [1] i rozmawiamy z Azraelem . Dowiadujemy się od niego wielu ciekawych rzeczy [2] , ale nie zmienia to faktu, że musimy doprowadzić trzeci strumień światła.
![]() | ![]() |
Wchodzimy na kamienny mechanizm tak jak poprzednio, a stamtąd zeskakujemy na półkę z dwoma świecącymi kręgami [1] . Korzystamy z nich, żeby wskoczyć na górę, gdzie będą dwie kolejne miejsca na dziury [2] . Powtarzamy operacje.
0
- Darksiders - poradnik do gry
- Darksiders - Xbox 360 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Ulice miasta | Opis przejścia Darksiders
- The Charred Council | Opis przejścia Darksiders
- Seraphim Hotel | Opis przejścia Darksiders
- The Crossroads | Opis przejścia Darksiders
- Scalding Gallow | Opis przejścia Darksiders
- The Choking Grounds (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Choking Grounds (2) | Opis przejścia Darksiders
- Broken Stair | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (1) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (2) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (3) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (4) | Opis przejścia Darksiders
- The Jailer | Opis przejścia Darksiders
- Tiamat | Opis przejścia Darksiders
- Drowned Pass | Opis przejścia Darksiders
- Anvil's Ford | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (3) | Opis przejścia Darksiders
- Griever | Opis przejścia Darksiders
- The Dry Road | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (3) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (4) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (1) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (2) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (3) | Opis przejścia Darksiders
- Silithia | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (3) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (4) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (5) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (6) | Opis przejścia Darksiders
- Straga | Opis przejścia Darksiders
- Eden | Opis przejścia Darksiders
- Armageddon Blade (1) | Opis przejścia Darksiders
- Armageddon Blade (2) | Opis przejścia Darksiders
- Destroyer/Abaddon | Opis przejścia Darksiders
- Opis przejścia
- Darksiders - Xbox 360 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kwiść Generał

@Romanus
Wystarczy użyć zwykłego ataku. Wspinając się po ścianie możesz bez problemu machać mieczem ;)
BTW Wersja PC poradnika powinna być niedługo dostępna :)
zanonimizowany776007 Junior
witam mam pytanie na jakim poziomie trudności gracie w darksidersa???
Orzech30 Junior
Panowie jestem sirota mam problem! niewiem nieumie. Jestem w katedrze 2 mam nowa bron crossblade i niemoge wycelowac wysoko aby otworzyc drzwi. Trzymam Lt i sterowanie trigerami do gory niepomaga niezmienia poztcji wiecznie strzela RT nisko.
Larry Legionista
Świetna Gra coś w Stylu DMC,napewno kupię drugą część bo warta każdej minuty spędzonej z tą grą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.