The Ashlands (3) | Opis przejścia Darksiders
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po walce podnosimy nową zabawkę - Fracture Cannon [1] . Wciskając RT strzelamy specjalnymi shardami [2] , które możemy detonować w dowolnym momencie wciskając LT.
![]() | ![]() |
Żeby przetestować zdobytą broń, idziemy nowo odblokowanym przejściem. Demonów będzie bardzo dużo [1] , ale Fracture Cannon jest naprawdę potężnym działkiem. Najlepiej sprawdza się strzelanie shardami w ziemię [2] i wysadzanie pocisków, gdy przeciwnicy się zbliżą.
![]() | ![]() |
Na pierwszym rozwidleniu ścieżek idziemy w dół. Zaatakuje nas wtedy spora grupa demonów [1] . Wrogowie atakują ze wszystkich stron, dlatego dobrze jest stać plecami do ściany [2] .
![]() | ![]() |
Gdy ostatni demon zginie, włączy się krótki filmik [1] , a przeciwnicy po drugiej stronie rozpoczną ostrzał. Ich również zabijamy [2] i czekamy na kolejną falę potworów.
![]() | ![]() |
Jak rzeźnia się skończy, idziemy mostem na północ [1] . Nastąpi tam kolejny atak. Demony będą przychodzić z różnych stron, więc cały czas obracamy kamerą dookoła [2] .
![]() | ![]() |
Po walce idziemy przed siebie [1] , aż do olbrzymiej aren [2] y. Czeka nas tutaj sporo walki.
![]() | ![]() |
Pierwsza runda jest raczej prosta, ale później mogą zacząć się problemy (oszczędzamy Chaos Form ). Na początku drugiej rundy pojawią się gejzery lawy [1] , a my zostaniemy zaatakowani przez dwóch jeźdźców z obstawą [2] .
![]() | ![]() |
Na ile to możliwe staramy się walczyć z jak najmniejszą ilością przeciwników jednocześnie (ciągle biegamy wkoło areny) [1] . Gdy ostatni przeciwnik [2] zginie rozpocznie się trzecia runda.
![]() | ![]() |
Do boju ruszy oddział mniejszych demonów i dwa duże kolosy [2] . Oddalamy się na jak największą odległość, skąd podziwiamy bratobójczą walkę [1] . Warto w tym momencie skorzystać ze skrzyń leczących. Atakujemy, gdy na placu boju zostaną tylko dwa duże demony.
![]() | ![]() |
Zabijamy niedobitków [1] i oglądamy cut-scenke wprowadzającą do czwartej rundy. Nasz ostatni przeciwnik to demon na piekielnym koniu [2] . Jego ataki nie są na szczęście zbyt oryginalne.
![]() | ![]() |
Tworzy falę ognia wokół siebie, szarżuje i strzela błękitnymi kulami [1] . Ominięcie tych ciosów nie powinno sprawić problemów. Gdy demon spadnie z konia [2] , rozpocznie się druga faza walki, a arsenał przeciwnika zmieni się.
![]() | ![]() |
Najgorsze z nich to fala uderzeniowa [1] i cios z wyskoku [2] . Warto w tym momencie skorzystać z Chaos Form .
![]() | ![]() |
Po zabiciu demona zaatakuje nas jego wierzchowiec [1] . Uderzamy go kilka razy, a po filmiku wsiadamy na jego grzbiet [2] .
![]() | ![]() |
Koń nazywa się Ruin [1] i jak się okazuje jest dawnym kompanem Wojny . Wciskając jednocześnie RB + LB przyzywamy lub odwołujemy piekielnego rumaka. Z jego grzbietu dużo szybciej pozbędziemy się nadbiegających demonów [2] .
0
- Darksiders - poradnik do gry
- Darksiders - Xbox 360 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Ulice miasta | Opis przejścia Darksiders
- The Charred Council | Opis przejścia Darksiders
- Seraphim Hotel | Opis przejścia Darksiders
- The Crossroads | Opis przejścia Darksiders
- Scalding Gallow | Opis przejścia Darksiders
- The Choking Grounds (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Choking Grounds (2) | Opis przejścia Darksiders
- Broken Stair | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (1) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (2) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (3) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (4) | Opis przejścia Darksiders
- The Jailer | Opis przejścia Darksiders
- Tiamat | Opis przejścia Darksiders
- Drowned Pass | Opis przejścia Darksiders
- Anvil's Ford | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (3) | Opis przejścia Darksiders
- Griever | Opis przejścia Darksiders
- The Dry Road | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (3) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (4) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (1) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (2) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (3) | Opis przejścia Darksiders
- Silithia | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (3) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (4) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (5) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (6) | Opis przejścia Darksiders
- Straga | Opis przejścia Darksiders
- Eden | Opis przejścia Darksiders
- Armageddon Blade (1) | Opis przejścia Darksiders
- Armageddon Blade (2) | Opis przejścia Darksiders
- Destroyer/Abaddon | Opis przejścia Darksiders
- Opis przejścia
- Darksiders - Xbox 360 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kwiść Generał

@Romanus
Wystarczy użyć zwykłego ataku. Wspinając się po ścianie możesz bez problemu machać mieczem ;)
BTW Wersja PC poradnika powinna być niedługo dostępna :)
zanonimizowany776007 Junior
witam mam pytanie na jakim poziomie trudności gracie w darksidersa???
Orzech30 Junior
Panowie jestem sirota mam problem! niewiem nieumie. Jestem w katedrze 2 mam nowa bron crossblade i niemoge wycelowac wysoko aby otworzyc drzwi. Trzymam Lt i sterowanie trigerami do gory niepomaga niezmienia poztcji wiecznie strzela RT nisko.
Larry Legionista
Świetna Gra coś w Stylu DMC,napewno kupię drugą część bo warta każdej minuty spędzonej z tą grą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.