Drowned Pass | Opis przejścia Darksiders
Aktualizacja:
Drowned Pass
![]() | ![]() |
Ta lokacja zdecydowanie różni się od poprzednich, ale sielankowy klimat nie wyklucza starych znajomych. Już po kilku krokach zostaniemy zaatakowani przez grupkę demonów [1] . Po walce biegniemy cały czas na zachód [2] .
![]() | ![]() |
Dojdziemy do kamiennych wrót [1] [2] , na których używamy naszego rogu. Po raz kolejny musimy złamać klątwę wiążącą golema.
![]() | ![]() |
Żeby dojść do pierwszego portalu, odwracamy się o 180 stopni i płyniemy cały czas prosto. W tunelu na drugim brzegu [1] czeka na nas krąg światła [2] .
![]() | ![]() |
Pierwsze zadanie polega na zabiciu 5 przeciwników, ale tylko przy pomocy bloku i kontry [1] . Demony, z którymi będziemy walczyć są bardzo powolne, więc nie powinniśmy mieć większych problemów. Dobrym pomysłem jest uprzednie osłabienie ich zwykłymi atakami, a dopiero później dobicie kontrą [2] .
![]() | ![]() |
Drugi portal znajdziemy w budynku na jeziorze z prawej strony [1] . Nasze zadanie polega na zabiciu 30 wrogów podczas trwania Chaos Form [2] . Żeby móc się zamienić, musimy mieć naładowaną czerwoną spiralę obok paska życia. Zabijanie demonów przyspiesza jej zapełnianie.
![]() | ![]() |
Kolejny portal jest na północnym wschodzie. Płynąc cały czas prawym brzegiem jeziora, musimy go zauważyć [1] . Trzecie zadanie jest dość specyficzne. Otrzymujemy sześć sojuszniczych demonów, które musimy chronić [2] . Misja zostaje zaliczona, jeżeli po upływie czasu, przynajmniej jeden z nich będzie nadal żył. Nie jest to zbyt trudne do osiągnięcia, bo nasze stadko potworów bardzo dobrze walczy.
![]() | ![]() |
Czwarty portal znajdziemy jeszcze dalej na północnym zachodzie. Podobnie jak poprzednio płyniemy trzymając się prawego brzegu, ale tym razem pod wodą [1] . Przepływamy podwodnym tunelem i wchodzimy do kręgu [2] .
![]() | ![]() |
Ostatnia misja jest zdecydowanie krótsza od poprzedniej. Musimy zabić tylko 15 przeciwników, korzystając z elementów otoczenia [1] [2] . W nagrodę dostaniemy losowy przedmiot.
![]() | ![]() |
Na zachodnim krańcu lokacji wchodzimy do wody. Nurkujemy i płyniemy na wschód [1] . Znajdziemy tam dwa zatopione budynki. W północnej budowli są dziury, przez które przepływamy. Gdy zobaczymy schody, płyniemy na górę i podnosimy Soldier Artifact [2] . To jeszcze nie koniec skarbów.
![]() | ![]() |
Od ostatniego artefaktu płyniemy cały czas na północ [1] . W ten sposób dopłyniemy do podwodnej jaskini, w której unosi się drugi Soldier Artifact [2] .
![]() | ![]() |
Czas wrócić do golema [1] . Za uwolnienie nieszczęśnika otrzymamy Abyssal Armor Piece [2] , a także odblokujemy dalsze przejście.
![]() | ![]() |
Wchodzimy do kanałów, skręcamy w lewo [1] i wskakujemy do wody. Płyniemy cały czas prosto, zabijając napotkane ryby [2] .
![]() | ![]() |
Dotrzemy do ściany wspinaczkowej [1] , z której przeskakujemy na linę. Zeskakując z niej w lewo, możemy odwiedzić sklep Vulgrima (odblokujemy kolejny przystanek Serpent Holes ) [2] .
![]() | ![]() |
Gdy skończymy zakupy, wchodzimy do tunelu na przeciwko [1] . Zaprowadzi nas do Anvil's Ford [2] .
0
- Darksiders - poradnik do gry
- Darksiders - Xbox 360 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Ulice miasta | Opis przejścia Darksiders
- The Charred Council | Opis przejścia Darksiders
- Seraphim Hotel | Opis przejścia Darksiders
- The Crossroads | Opis przejścia Darksiders
- Scalding Gallow | Opis przejścia Darksiders
- The Choking Grounds (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Choking Grounds (2) | Opis przejścia Darksiders
- Broken Stair | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (1) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (2) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (3) | Opis przejścia Darksiders
- Twilight Cathedral (4) | Opis przejścia Darksiders
- The Jailer | Opis przejścia Darksiders
- Tiamat | Opis przejścia Darksiders
- Drowned Pass | Opis przejścia Darksiders
- Anvil's Ford | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Hollows (3) | Opis przejścia Darksiders
- Griever | Opis przejścia Darksiders
- The Dry Road | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (3) | Opis przejścia Darksiders
- The Ashlands (4) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (1) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (2) | Opis przejścia Darksiders
- Iron Conopy (3) | Opis przejścia Darksiders
- Silithia | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (1) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (2) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (3) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (4) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (5) | Opis przejścia Darksiders
- The Black Throne (6) | Opis przejścia Darksiders
- Straga | Opis przejścia Darksiders
- Eden | Opis przejścia Darksiders
- Armageddon Blade (1) | Opis przejścia Darksiders
- Armageddon Blade (2) | Opis przejścia Darksiders
- Destroyer/Abaddon | Opis przejścia Darksiders
- Opis przejścia
- Darksiders - Xbox 360 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kwiść Generał

@Romanus
Wystarczy użyć zwykłego ataku. Wspinając się po ścianie możesz bez problemu machać mieczem ;)
BTW Wersja PC poradnika powinna być niedługo dostępna :)
zanonimizowany776007 Junior
witam mam pytanie na jakim poziomie trudności gracie w darksidersa???
Orzech30 Junior
Panowie jestem sirota mam problem! niewiem nieumie. Jestem w katedrze 2 mam nowa bron crossblade i niemoge wycelowac wysoko aby otworzyc drzwi. Trzymam Lt i sterowanie trigerami do gory niepomaga niezmienia poztcji wiecznie strzela RT nisko.
Larry Legionista
Świetna Gra coś w Stylu DMC,napewno kupię drugą część bo warta każdej minuty spędzonej z tą grą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.