Część pierwsza (2) | Epizod XII | Call of Juarez
Aktualizacja:
Przed Tobą wyjątkowo prosta pułapka. Będziesz musiał wskakiwać na jaśniejsze płyty (#1). Prawidłowa ścieżka została ukazana na screenie. Nie możesz się pomylić, gdyż byłoby to równoznaczne z automatyczną przegraną. Po dotarciu na drugi koniec tej konstrukcji (#2) koniecznie zapisz stan gry!
![]() | ![]() |
Spróbuj wykonać kilka kroków do przodu. Z góry na tą właśnie półkę spadnie ogromny głaz (#1). Tak też będzie przy kolejnych konstrukcjach, do których dopiero się będziesz musiał zbliżyć. Masz więc dwa wyjścia. Możesz za każdym razem czekać na spadający głaz (#2), bądź też przebiec na drugi koniec. Spokojnie zdążysz bowiem ominąć wszystkie wspomniane obiekty.
![]() | ![]() |
Na koniec musisz jedynie przeskakiwać na kolejne paliki (#1). Bez obaw, żaden z tych obiektów nie zawali się, tak więc nie musisz się w żaden sposób śpieszyć. Gdy tylko zbliżysz się do ogromnej bramy, załączy się scenka przerywnikowa. A oto upragnione złoto (#2), którym nie będziesz się mógł niestety zbyt długo nacieszyć.
![]() | ![]() |
Po chwili załączy się kolejna scenka przerywnikowa (#1). W odkrytym skarbcu zjawią się bandyci. Co więcej, będą oni próbowali zabić sterowaną przez Ciebie postać. Jak się zapewne domyślasz, po raz kolejny będziesz musiał uciekać. Na początek wybierz tunel, który powinien być zlokalizowany po Twojej lewej stronie (#2).
![]() | ![]() |
W ramach pocieszenia dodam, że chwilowo nie będziesz się musiał martwić o przeciwników. Zamiast tego podejdź do pierwszej dźwigni i pociągnij za nią (#1). Spowoduje to wysunięcie kamiennego bloku (#2). Musisz teraz na niego się wspiąć. Radziłbym często zapisywać stan gry.
![]() | ![]() |
Musisz teraz powtarzać opisane wyżej czynności (#1), tj. pociągać za dźwignie i wspinać się na wyżej położone platformy. Niedaleko finiszu będziesz nieco musiał przyśpieszyć, gdyż znajdziesz się pod lekkim ostrzałem. Skieruj się w stronę znajdującego w tym miejscu tunelu (#2).
![]() | ![]() |
Po kilku chwilach będziesz musiał skręcić do zdecydowanie mniejszego tunelu (#1). Generalnie nie masz się tu czego obawiać. Biegnij cały czas przed siebie, ignorując okrzyki ścigających Cię bandytów i nie zatrzymując się. Po dotarciu do końcowego pomieszczenia załączy się krótka scenka przerywnikowa, w trakcie trwania której Ray uwolni Billy'ego (#2).
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany898128 Junior
Episod IV część II...
Gdziekolwiek bym się nie schował, zawsze wyskakuje mi info Obóz zaalarmowany i muszę zaczynać od nowa...
Jakieś pomysły jak to zrobić? próbowałem już chyba wszystkiego...
SKIBAA10 Centurion

kerech, ja też mam z tym problem. Do cholery, co za id...a stworzył taki poziom. Za nich...a nie wiem jak tam skoczyć. Trudno, chyba zrezygnuję z tej gry, bo tego wogóle nie przejde, a blokuje to dalsza grę.
zanonimizowany927193 Junior
WIĘC JA MAM PROBLEM!!!! BO ZNALAZŁAM TEN KOŚCIÓŁ, WSZYSTKO OKEY, TYLKO DLACZEGO NA OBRAZKU WIERZA JEST PO LEWEJ, A JA MAM JĄ PO PRAWEJ, Z CZEGO NIE MOGĘ WYJŚĆ NA DRUGĄ STRONĘ???!!!!
zanonimizowany1104433 Junior
Zajebista gra. Największy problem sprawiły mi tylko te części w których trzeba było skradać się Billym.
PS. Smutne zakończenie, nie spodziewałem się, że Ray umrze :(
hinson Generał
To nie jest dobry poradnik! W grze sa poukrywane sekrety w postaci plakatow z tworcami gry a autor nawet nie podal lokacji ani jednego!
Zastanawiam sie czy te niektore poradniki robia AMATORZY czy profesjonalisci?
Od poradnika za ktory trzeba placic wymaga sie aby gra byla ukonczona w 100%. Ten poradnik byl pisany na szybko na kolanie byle tylko zeby byl i zeby hajs sie zgadzal!!! AMATORSZCZYZNA!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.