Call of Juarez: Część druga (1) Epizod 1
Aktualizacja:
Opis przejścia misji:
Idź dalej (#1). Nie wpadniesz tu już na żadne zwierzęta, tak więc możesz spokojnie schować broń. Po kilku chwilach zbliżysz się do miasteczka. Ruszaj przed siebie. Załączy się nowa scenka przerywnikowa (#2). Szeryf będzie chciał odebrać sterowanej przez Ciebie postaci broń. W tym celu musisz ją wyjąć z inwentarza, a następnie wcisnąć klawisz BACKSPACE. Jak się zapewne domyślasz, będziesz teraz musiał znaleźć jakąś inną giwerę.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę miasta (#1). Jeśli chcesz, możesz się tu oczywiście rozejrzeć. Ja skupię się jedynie na opisaniu tych czynności, które pozwolą ci posunąć fabułę do przodu. Po drodze główny bohater zostanie zatrzymany przez tutejszego grabarza. Billy zwróci także uwagę na krążących po okolicy bandziorów (#2). Kieruj się w stronę głównego placu.
![]() | ![]() |
Skręć w prawo. Po chwili załączy się kolejna scenka przerywnikowa (#1). Billy postanawia odwiedzić swoją... hmm... przyjaciółkę. ;-) Z pewnością posiada ona bowiem broń, z której mógłbyś skorzystać. Na początek spróbuj skierować się do głównego wejścia prowadzącego do saloonu (#2). Otwórz sobie drzwi i wejdź do środka.
![]() | ![]() |
Udaj się w stronę schodów prowadzących na pierwsze piętro (#1). Niestety, po chwili zostaniesz zatrzymany. W rezultacie będziesz musiał w inny sposób przedostać się do pokoju Suzy. Wyjdź z saloonu i skręć w prawo. Będziesz musiał odnaleźć znajdującą się tu alejkę (#2).
![]() | ![]() |
Po chwili załączy się kolejna scenka przerywnikowa (#1). Aby móc przedostać się do pokoju Suzy, będziesz musiał odnaleźć jakąś linę. Odwróć się i ruszaj przed siebie. Gra powinna podpowiedzieć ci gdzie masz się teraz udać. Ruszaj do stajni. Koni chwilowo nie ruszaj. Po prawej stronie odnajdziesz natomiast bicz (#2), które musisz oczywiście podnieść. Wracaj do alejki przy saloonie. Po drodze możesz oczywiście przećwiczyć korzystanie z nowego nabytku.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności będziesz musiał wspiąć się na najwyższą skrzynię (#1). W tym celu skorzystaj z poznanych wcześniej kombinacji klawiszy. Teraz będziesz musiał użyć lassa. Wyjmij je z inwentarza i popatrz się do góry. Celuj w czerwone punkty (#2). W tym celu będziesz musiał wcisnąć prawy przycisk myszy. Chodzi oczywiście o to żeby zaczepić się o jeden z oznaczonych drążków.
![]() | ![]() |
Ponownie skorzystaj z prawego przycisku myszy. Tym razem musisz zacząć podciągać się na górę (#1). Po znalezieniu się na miejscu, najlepiej będzie jeśli skorzystasz ze SPACJI, tak aby znaleźć się w pokoiku Suzy. Załączy się krótka scenka przerywnikowa (#2). Suzy spróbuje zatrzymać jednego z bandytów. Będziesz musiał wykorzystać ten czas, tak aby odnaleźć potrzebny pistolet. Masz na to 60 sekund.
![]() | ![]() |
Jeśli chcesz, możesz oczywiście zbadać wszystkie okoliczne szuflady i skrzynie. Nie jest to jednak konieczne. Upragniony obiekt odnajdziesz w jednej z szuflad zlokalizowanych po prawej stronie, niedaleko łóżka (#1). Podnieś pistolet. W tym momencie załączy się kolejna, dość "ciekawa" scenka przerywnikowa (#2).
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
To nie jest dobry poradnik! W grze sa poukrywane sekrety w postaci plakatow z tworcami gry a autor nawet nie podal lokacji ani jednego!
Zastanawiam sie czy te niektore poradniki robia AMATORZY czy profesjonalisci?
Od poradnika za ktory trzeba placic wymaga sie aby gra byla ukonczona w 100%. Ten poradnik byl pisany na szybko na kolanie byle tylko zeby byl i zeby hajs sie zgadzal!!! AMATORSZCZYZNA!!!
Zajebista gra. Największy problem sprawiły mi tylko te części w których trzeba było skradać się Billym.
PS. Smutne zakończenie, nie spodziewałem się, że Ray umrze :(
Dzięki, oczywiście nie umiesz napisać że spoiler. Moje gratulacje
WIĘC JA MAM PROBLEM!!!! BO ZNALAZŁAM TEN KOŚCIÓŁ, WSZYSTKO OKEY, TYLKO DLACZEGO NA OBRAZKU WIERZA JEST PO LEWEJ, A JA MAM JĄ PO PRAWEJ, Z CZEGO NIE MOGĘ WYJŚĆ NA DRUGĄ STRONĘ???!!!!
kerech, ja też mam z tym problem. Do cholery, co za id...a stworzył taki poziom. Za nich...a nie wiem jak tam skoczyć. Trudno, chyba zrezygnuję z tej gry, bo tego wogóle nie przejde, a blokuje to dalsza grę.
Episod IV część II...
Gdziekolwiek bym się nie schował, zawsze wyskakuje mi info Obóz zaalarmowany i muszę zaczynać od nowa...
Jakieś pomysły jak to zrobić? próbowałem już chyba wszystkiego...
jak mam przejsc przes plot czesc drga epizot 1 pomuszcie???????
Hej Pomocy wie ktos jak wskoczyc na ten dach w pierwszej misji bo próbuje skoczyc z tej skrzynie ale to nic nie daje?????
przyjedzie woz z wybuchowymi beczkami strzel w jedna albo sma podrzuc jakas z okolicy i strzel
Jak trzeba podpalić ten Saloon w trzecim epizodzie?
:) ok udało mi się rozszyfrować samemu jak się podciąga, takie to banalne, obcykałem całą klawiaturę a nie pomyślałem o myszce :P
Dzięki mirencjum za szybką odpowiedź :) ale powiem, że ten skok na niższą półkę już zrobiłem bez problemu, ale mam problem z podciągnięciem się na tą wyższą półkę. Łapię biczem gałąź i nie mogę się podciągnąć. Nie wiem czy ja jestem jakiś głupi czy co, kombinuję już różne kombinacje klawiszy i zazwyczaj nic mi nie wychodzi Jak się podciąga ? bo mi wychodzi tylko że jak wisze na biczu i kliknę spację to na chwile podskoczę do góry ale chyba za mało, bo nie mogę wejść na tą wyższą półkę ? Jak to z klawiatury zrobić ? Kurcze taka głupota, że nie mogę się podciągnąć, a blokuje mnie :( może nie te klawisze wciskam ? hmm...
Wychodzi na to, że musisz podciągnąć się do góry:
"Przed Tobą bardzo wymagający skok. Będziesz musiał przeskoczyć na niżej położoną półkę. Nabierz odpowiedniego rozpędu, a sam skok wykonaj w ostatniej chwili. Podejdź do końca i popatrz się do góry. Będziesz musiał skorzystać z bicza, tak aby móc podciągnąć się i przeskoczyć na wyżej położoną półkę. Ruszaj dalej."
https://www.gry-online.pl/poradniki/call-of-juarez/&PART=370&PAGE=1
Witam :)
nie wiem czy w dobrym miejscu piszę, ale spróbuję: mianowicie gram od wczoraj w tą gierkę z Cd-Action i zablokowałem się teraz na bardzo jak mi się chyba wydaje błachym problemie. To jest epizod VII- ide przez ten las, rozwalam wilki i dochodzę do farmy z której mam ukraść konia i siodło. Ok biorę konia, przeskakuję dziórę i w pewnym momencie koń się zatrzymuje i schodzę z konia (to tak dla przypomnienia komuś kto już to przeszedł która to cżęść gry :) ) No i... są takie półki skalne, przez które trzeba przeskoczyc zaczepiając się pejczem/biczem >> pierwszą spoko przeskakuję Ale ... za Chiny nie mogę wskoczyć na tą drugą co jest położona trochę wyżej. Zaczepiam pejcz o gałąź nademną i ni w ząb nie mogę się wspiąć na tą skałkę wyżej :( Nie wiem czy mam jakiś błąd w grze czy poprostu jakoś mi to nie wychodzi. Czy ktoś może powiedzieć jak to zrobić ?
Jak podpalić wóz na moście ? Tam nie ma żadnych beczek... Za to znalazłam lampe. Zuciłam ją ale zamiast woza to zaczął palić się most... Proszę o pomoc...
Nie musisz przejść na drugą stronę. Należy wspiąć się po ścianie obok tego miejsca gdzie widzisz bandytów. Nad tobą stoi inny zbój, którego trzeba zabić biczem podczas uderzenia pioruna, żeby inni się nie zorientowali.
hej mam problem
to jest początek epizodu IV , mam przejść przez taki mostek zrobiony z lin nad woda do jakiegoś szybu, ten most się zarywa, wypływam na drugą strone rzeki tu gra się zapisuje jest auto-zapis, czyli wszystko tak jak ma być w grze, dalej musze prześc przez ten kanion, ale nie moge znależć przejścia na drugą strone rzeki z tej z której przyszedłem. Po drugiej stronie widać - bandytów, a więc sugerują że mam się do nich dostać. Próbowałem brać te elementy tego zerwanego mostu , belke i wykorzystać go jako belki do przejścia ale ciężar przeważa i spad kurwa do wody, a do tego szybu do którego miałem dojść po tym moście zwodzonym, który podemną się zarwał z wody nie moge sie dostać bo jest za wysoko,
tak więc nie wiem co dalej zrobić aby albo przejśc na drugą strone rzeki z powrotem albo wejśc do tego szybu.
Jak ktos by mi podsunal rozwiazanie to bylo by super , z gory dzieki!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















