Call of Juarez: Część pierwsza (1) Epizod 9
Aktualizacja:
Kim sterujemy: Billy Świeca
Główny cel misji: Musisz przejść szereg prób zlecanych przez pewnego Indianina , znanego jako Spokojna Woda.
Najtrudniejsze momenty: Najwięcej problemów sprawi ci zapewne przedostanie się na szczyt Orlej Góry. Będziesz musiał starannie wybierać sobie kolejne półki, unikać krążącego w powietrzu tytułowego orła, a także likwidować poukrywane w wielu dziwnych miejscach grzechotniki. Ponadto, po zebraniu orlego pióra będziesz musiał bezpiecznie wrócić się na sam dół.
![]() |
Opis przejścia misji:
To wyjątkowo długi i zarazem stosunkowo nietypowy rozdział gry. Dużo czasu spędzisz na zwiedzaniu okolicznych terenów, a także pokonywaniu różnorakich przeszkód. Etap rozpocznie się nietypowo, gdyż od krótkiego filmiku przerywnikowego (#1). Po odzyskaniu kontroli nad główną postacią, podejdź do siedzącego przy ognisku Indianina (#2), tak aby móc z nim porozmawiać.
![]() | ![]() |
Będziesz musiał przejść pierwszy test, tak aby udowodnić swoją przydatność. Spokojna Woda (Indianin, który Cię uratował) pragnie żebyś upolował dla niego trzy zające (#1). W tym celu będziesz musiał skorzystać z łuku, który po chwili znajdzie się w Twoim inwentarzu. Na mapie zaznaczono kilka polan, na których można odnaleźć zające. Na początek skierujemy się do tej najbliższej. W tym celu będziesz musiał skorzystać z konia (#2).
![]() | ![]() |
Skieruj się w stronę najbliższej polany (#1). Nie musisz się o nic martwić, gdyż na tych terenach nie wpadniesz na żadne wilki. Po dotarciu na miejsce zejdź z konia i zapoznaj się z tym w jaki sposób zachowują się zające. Będą one "śmigały" pomiędzy krzakami (#2). Nie uciekną natomiast z tej polany, tak więc nie musisz się o to obawiać. Jeśli zaś chodzi o korzystanie z łuku, musisz przytrzymać prawy przycisk myszy, dzięki czemu przybliżysz widok i jednocześnie uaktywnisz tryb spowolnienia czasu.
![]() | ![]() |
Polowanie na zające nie powinno ci sprawić większych problemów. Musisz jedynie zadbać o to żeby celować nie w samego zająca, a troszeczkę do przodu (#1). Po kilku próbnych akcjach powinno ci to zacząć mistrzowsko wychodzić (#2). Na tej polance będziesz mógł upolować dwa zające. Uwaga! Zabite zwierzęta musisz podnosić!!
![]() | ![]() |
W celu upolowania ostatniego zwierzęcia będziesz się niestety musiał udać na jedną z bardziej oddalonych polan. Przed Tobą wyjątkowo długa przejażdżka (#1). Osobiście radziłbym wybrać punkt zlokalizowany na wprost od obozowiska. Po drodze będziesz musiał przekroczyć niewielki strumień, a także ominąć większą górę (od lewej strony; #2).
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce zejdź z konia i upoluj ostatniego zająca (#1). Możesz już wracać do obozowiska. Zgodnie z sugestią gry, dobrze byłoby kierować się wykorzystując unoszący się dym (#2). Dzięki temu będziesz dokładnie wiedział gdzie należy się aktualnie przemieszczać. Cały czas korzystaj oczywiście z konia, gdyż będzie ci on jeszcze potrzebny.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
To nie jest dobry poradnik! W grze sa poukrywane sekrety w postaci plakatow z tworcami gry a autor nawet nie podal lokacji ani jednego!
Zastanawiam sie czy te niektore poradniki robia AMATORZY czy profesjonalisci?
Od poradnika za ktory trzeba placic wymaga sie aby gra byla ukonczona w 100%. Ten poradnik byl pisany na szybko na kolanie byle tylko zeby byl i zeby hajs sie zgadzal!!! AMATORSZCZYZNA!!!
Zajebista gra. Największy problem sprawiły mi tylko te części w których trzeba było skradać się Billym.
PS. Smutne zakończenie, nie spodziewałem się, że Ray umrze :(
Dzięki, oczywiście nie umiesz napisać że spoiler. Moje gratulacje
WIĘC JA MAM PROBLEM!!!! BO ZNALAZŁAM TEN KOŚCIÓŁ, WSZYSTKO OKEY, TYLKO DLACZEGO NA OBRAZKU WIERZA JEST PO LEWEJ, A JA MAM JĄ PO PRAWEJ, Z CZEGO NIE MOGĘ WYJŚĆ NA DRUGĄ STRONĘ???!!!!
kerech, ja też mam z tym problem. Do cholery, co za id...a stworzył taki poziom. Za nich...a nie wiem jak tam skoczyć. Trudno, chyba zrezygnuję z tej gry, bo tego wogóle nie przejde, a blokuje to dalsza grę.
Episod IV część II...
Gdziekolwiek bym się nie schował, zawsze wyskakuje mi info Obóz zaalarmowany i muszę zaczynać od nowa...
Jakieś pomysły jak to zrobić? próbowałem już chyba wszystkiego...
jak mam przejsc przes plot czesc drga epizot 1 pomuszcie???????
Hej Pomocy wie ktos jak wskoczyc na ten dach w pierwszej misji bo próbuje skoczyc z tej skrzynie ale to nic nie daje?????
przyjedzie woz z wybuchowymi beczkami strzel w jedna albo sma podrzuc jakas z okolicy i strzel
Jak trzeba podpalić ten Saloon w trzecim epizodzie?
:) ok udało mi się rozszyfrować samemu jak się podciąga, takie to banalne, obcykałem całą klawiaturę a nie pomyślałem o myszce :P
Dzięki mirencjum za szybką odpowiedź :) ale powiem, że ten skok na niższą półkę już zrobiłem bez problemu, ale mam problem z podciągnięciem się na tą wyższą półkę. Łapię biczem gałąź i nie mogę się podciągnąć. Nie wiem czy ja jestem jakiś głupi czy co, kombinuję już różne kombinacje klawiszy i zazwyczaj nic mi nie wychodzi Jak się podciąga ? bo mi wychodzi tylko że jak wisze na biczu i kliknę spację to na chwile podskoczę do góry ale chyba za mało, bo nie mogę wejść na tą wyższą półkę ? Jak to z klawiatury zrobić ? Kurcze taka głupota, że nie mogę się podciągnąć, a blokuje mnie :( może nie te klawisze wciskam ? hmm...
Wychodzi na to, że musisz podciągnąć się do góry:
"Przed Tobą bardzo wymagający skok. Będziesz musiał przeskoczyć na niżej położoną półkę. Nabierz odpowiedniego rozpędu, a sam skok wykonaj w ostatniej chwili. Podejdź do końca i popatrz się do góry. Będziesz musiał skorzystać z bicza, tak aby móc podciągnąć się i przeskoczyć na wyżej położoną półkę. Ruszaj dalej."
https://www.gry-online.pl/poradniki/call-of-juarez/&PART=370&PAGE=1
Witam :)
nie wiem czy w dobrym miejscu piszę, ale spróbuję: mianowicie gram od wczoraj w tą gierkę z Cd-Action i zablokowałem się teraz na bardzo jak mi się chyba wydaje błachym problemie. To jest epizod VII- ide przez ten las, rozwalam wilki i dochodzę do farmy z której mam ukraść konia i siodło. Ok biorę konia, przeskakuję dziórę i w pewnym momencie koń się zatrzymuje i schodzę z konia (to tak dla przypomnienia komuś kto już to przeszedł która to cżęść gry :) ) No i... są takie półki skalne, przez które trzeba przeskoczyc zaczepiając się pejczem/biczem >> pierwszą spoko przeskakuję Ale ... za Chiny nie mogę wskoczyć na tą drugą co jest położona trochę wyżej. Zaczepiam pejcz o gałąź nademną i ni w ząb nie mogę się wspiąć na tą skałkę wyżej :( Nie wiem czy mam jakiś błąd w grze czy poprostu jakoś mi to nie wychodzi. Czy ktoś może powiedzieć jak to zrobić ?
Jak podpalić wóz na moście ? Tam nie ma żadnych beczek... Za to znalazłam lampe. Zuciłam ją ale zamiast woza to zaczął palić się most... Proszę o pomoc...
Nie musisz przejść na drugą stronę. Należy wspiąć się po ścianie obok tego miejsca gdzie widzisz bandytów. Nad tobą stoi inny zbój, którego trzeba zabić biczem podczas uderzenia pioruna, żeby inni się nie zorientowali.
hej mam problem
to jest początek epizodu IV , mam przejść przez taki mostek zrobiony z lin nad woda do jakiegoś szybu, ten most się zarywa, wypływam na drugą strone rzeki tu gra się zapisuje jest auto-zapis, czyli wszystko tak jak ma być w grze, dalej musze prześc przez ten kanion, ale nie moge znależć przejścia na drugą strone rzeki z tej z której przyszedłem. Po drugiej stronie widać - bandytów, a więc sugerują że mam się do nich dostać. Próbowałem brać te elementy tego zerwanego mostu , belke i wykorzystać go jako belki do przejścia ale ciężar przeważa i spad kurwa do wody, a do tego szybu do którego miałem dojść po tym moście zwodzonym, który podemną się zarwał z wody nie moge sie dostać bo jest za wysoko,
tak więc nie wiem co dalej zrobić aby albo przejśc na drugą strone rzeki z powrotem albo wejśc do tego szybu.
Jak ktos by mi podsunal rozwiazanie to bylo by super , z gory dzieki!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













