1 - Once Upon a Time in Stinking Springs | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
Aktualizacja:
Rozdział 1 - Once Upon a Time in Stinking Springs

Gdy tylko minie pierwszy przerywnik filmowy ruszaj przed siebie tak, jak wskazuje droga. Możesz również przejść w lewo przez zniszczony budynek, jednakże niczego to nie zmieni, ponieważ na końcu trafisz na tę samą trasę.

Już za pierwszym zakrętem w prawo usłyszysz rozmowę dwóch bandytów: dojdzie do pierwszej wymiany ognia, oraz dostaniesz informację odnośnie zdobywania punktów doświadczenia. Po wyeliminowaniu przeciwników ruszaj dalej prosto mijając przy okazji dwa konie.
W końcu dotrzesz do bramy prowadzącej na Ranczo, a po jej przekroczeniu czeka cię większa strzelanina. Wtedy też system zmusi cię do pierwszego użycia Koncentracji, wykonuj polecenia samouczka.

Chowając się za przeszkodami wyeliminuj wszystkich przeciwników, a następnie ruszaj cały czas naprzód, aż dojdziesz do przejścia zastawionego wozem. Gra pokaże, że jedyną możliwością przejścia jest kucnięcie i przedostanie się lewą stroną, ponieważ droga od frontu została zablokowana.

Zaraz po wciśnięciu się w szczelinę po lewej znajdziesz swój pierwszy Okruch Prawdy, oraz prawdopodobnie rozdasz punkty swojego pierwszego poziomu doświadczenia. Do wyboru masz zestaw trzech drzewek oznaczonych: Desperado, Łowca oraz Traper.

Zaraz po rozdaniu poziomu znajdziesz się na polu pełnym dyń i bandytów. Rozpraw się z nimi, ucząc się przy tym posługiwania Oddechem Śmierci. Następnie gra daje ci do wyboru dwie ścieżki, którymi możesz podążyć.
Możesz iść dalej drogą i zabijać przeciwników w klasyczny sposób lub wspiąć się po drabinie i wybić ich wszystkich z wysokości. Należy tu nadmienić, że wybierając wejście po drabinie masz okazję wymienić rewolwery na inne typu: Ranger.

Niezależnie od tego, którą ścieżkę wybierzesz po chwili znajdziesz się na tyłach domostwa, które też jest otoczone przeciwnikami. Gdy się ich pozbędziesz podejdź do drzwi, by wejść do środka.

Będąc w środku ruszaj od razu na górę, przy okazji zgarniając Okruch Prawdy. Gdy otworzysz kolejne drzwi przywita cię scenka filmowa. Gdy się skończy otrzymasz do rąk karabin i będziesz zmuszony odpierać fale przeciwników strzelając do nich z okna. Tutaj przydatne jest użycie umiejętności "Koncentracja", niszczenie wybuchających beczek, oraz odchodzenie od okna, gdy tylko poczujesz, że zaraz umrzesz.
Po chwili usłyszysz, by przenieść się do okna znajdującego się naprzeciwko obecnego. Druga część zabawy wygląda tak samo jak poprzednia i musisz zabijać przeciwników aż dostaniesz znak do ucieczki z budynku.
Gdy tylko się obrócisz okaże się, że jeden z bandytów przedostał się do domu i należy go uśmiercić naciskając ukazany na ekranie przycisk.

Kolejnym zadaniem jest sprowadzenie koni. By tego dokonać musisz zbiec po schodach na parter i z kopniaka wyważyć drzwi. Gdy tego dokonasz czas na chwilę spowolni, a ty będziesz miał chwilę na szybkie zlikwidowanie większości pozostałych przeciwników. Po wyjściu na zewnątrz udaj się w lewo i biegnij drogą do zniszczonego budynku, z którego wyjdzie mężczyzna z tarczą. Najlepiej poczekaj, aż się wychyli i wtedy zastrzel go, ponieważ nie ma co marnować amunicji na atakowanie jego tarczy.

Szybko wejdź do budynku i zacznij się wspinać po drabinie na wyższy poziom. Zaraz po wejściu rzuci się na ciebie przeciwnik, którego należy zabić szybko naciskając przycisk "F". Biegnij naprzód i wyskocz przez otwór w ścianie.

Podczas lotu wciskaj szybko lewy przycisk myszy, a twój rewolwerowiec samoistnie będzie nacelowywał przeciwników i zabijał ich.

Gdy opadniesz ruszaj dalej zabijając po drodze ostatnich kilku rewolwerowców, a na następnym zakręcie w prawo ujrzysz stajnie, z których miałeś przyprowadzić konie.
Podczas biegu do środka podejdź do stracha na wróble, który znajduje się po prawej stronie, by znaleźć ostatni Okruch Prawdy. Gdy już wejdziesz do stajni włączy się kolejny przerywnik filmowy.

Gdy sekwencja filmowa zostanie zakończona, staniesz do pojedynku z Szeryfem. Pojedynek składa się z dwóch etapów. Po pierwsze, musisz przemieszczać celownik tak by cały czas znajdował się na ciele przeciwnika, ponieważ wtedy rośnie twoja koncentracja i łatwiej jest trafić. Po drugie, obserwuj cały czas rękę szeryfa, ponieważ w pierwszym pojedynku możesz wyciągnąć broń tylko wtedy, gdy on to zrobi jako pierwszy. Gdy wyciągniecie broń masz ułamki sekund na dobry strzał. Jeśli ci się to nie uda, całą sekwencje należy powtórzyć.
Przy tym pojedynku przydatne będą informacje wyświetlane przez samouczek na ekranie.

Po udanym zabójstwie, gra cofnie cię z powrotem na drogę i musisz ponownie wejść do stajni. Po wejściu pojawia się informacja o ukończeniu etapu.
0
- Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
- Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
- Solucja
- 1 - Once Upon a Time in Stinking Springs | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 2 - A Fistful of Hot Lead | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 3 - A Bullet for the Old Man | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 4 - Gunfight at the Sawmill | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 5 - The Magnificent One | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 6 - Be Quick or Be Dead | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 8 - They Call Me Bounty Hunter | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 9 - Bounty Hunter is Still My Name | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 10 - Not So Great Train Robbery | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 11 - 1:30 to Hell | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 12 - Death Rides a Steel Stallion | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 13 - Without Forgiveness | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- 14 - The Good, the Bad and the Dead | Solucja | Call of Juarez Gunslinger
- Solucja
- Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
