Brothers in Arms Road to Hill 30: Ripe Pickings (1)
Aktualizacja:
Założenia misji:
Do wypełnienia będziesz miał dwa ważne cele. Przede wszystkim, będziesz musiał odeprzeć kontrofensywę Niemców, którzy spróbują odbić farmę. Oprócz tego pojawi się konieczność uratowania pułkownika Combsa, który w wyniku nieoczekiwanego przebiegu wydarzeń dostał się pod silny ostrzał wroga.
Dodatkowe informacje:
DATA - 11 czerwca 1944 roku.
STOPIEŃ TRUDNOŚCI - 6/10 (niewiele trudniejszy poziom, z pokonaniem którego nie powinieneś mieć większych problemów; najcięższa jest jak zwykle jego końcowa część - będziesz bowiem musiał bronić farmy przed atakami wrogich żołnierzy)
DODATKOWE UWAGI - Przez znaczną cześć misji ponownie będziesz dowodził jedną drużyną zamiast dwóch. Musisz więc przypomnieć sobie poznany wcześniej schemat: Twoi żołnierze strzelają do najbliżej rozstawionych wrogów, których jednocześnie musisz spróbować zaatakować z zaskoczenia.
Opis przejścia etapu:
Misję zaczynasz w tym samym miejscu, w którym kończyłeś poprzedni etap. Wysłuchaj komentarzy i rozkazów Hassay'a. Będziesz musiał wraz z jednym oddziałem wyruszyć na ratunek pułkownikowi Combsowi, który dostał się pod ostrzał wroga. Jednocześnie musisz się jednak śpieszyć, gdyż farma może zostać w każdej chwili zaatakowana przez Niemców.
NOWY CEL MISJI: Find and rescue Combs (Odszukaj pułkownika Combsa a następnie bezpiecznie odeskortuj go do farmy)
Zbierz przy sobie ludzi i skieruj się na sąsiednie pole. Aby ułatwić sobie drogę kieruj się zgodnie ze wskazaniami kompasu. Zignoruj mający miejsce w okolicy ostrzał moździerzowy. Skieruj się w stronę ukazanej na drugim screenie ścieżki.
![]() | ![]() |
Wpadniesz tu na pierwszych przeciwników. Swoich ludzi rozstaw przy ukazanym na pierwszym screenie murze i rozkaż im, aby rozpoczęli ostrzał znajdującego się na piętrze budynku stanowiska maszynowego. Sam natomiast będziesz musiał obejść ten obiekt, najlepiej od prawej strony. Dobrze byłoby gdyby znajdujący się w środku wrodzy żołnierze Cię nie zauważyli.
![]() | ![]() |
Skieruj się do zniszczonej części budynku. Znajdujących się tu przeciwników będziesz mógł likwidować przy użyciu każdej z dostępnych broni (oponenci pojawiają się pojedynczo, jest też dużo czasu na oddanie prawidłowego strzału). Upewnij się, że oczyściłeś CAŁY parter. Twoi ludzie przez cały czas powinni strzelać do stanowiska CKM.
![]() | ![]() |
Przygotuj karabin maszynowy i ostrożnie wyjdź na piętro. Zlikwiduj operatora MG-42, którego powinno Ci się udać zaskoczyć. Wracaj na dół i zbierz przy sobie całą drużynę. Zauważ, że okolica zostanie zbombardowana. Jeden z pocisków moździerzowych zniszczy ukazaną na drugim screenie przeszkodę, dzięki czemu będziesz mógł skierować się w to miejsce.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Ta gra jest naprawde spoko pokazuje jaka jest na prawde wojna. Nie to co jakies call of duty gdzie sie na chama leci i pruje z maszynowy ;]
Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robienu" gry do konca.
Stranger mnie się ten poradik podoba dzięki Ci za niego a jak inni tacy dobrzy to czemu nie napisali sami .A tak przy okazji nic nie wspomniałeś że można sobie zrobić przejażdżkę czołgiem i nawalać we wszystko co się rusza z karabinu maszynowego na czołgu :-):-):-)
Pozdro
eJay --> Nie moja wina, ze wszelkie proby wykazania sie kreatywnoscia skazane byly na niepowodzenie. ;)
Kentril --> Taa pomoz to razy 10. ;) Wbrew temu co niektorzy mysla nie jestem botem i nie siedze przy grach 24/7. ;)
długaśny ten poradnik, że tak rzeknę;)
zarwałeś pewnie nockę, albo dwie, a mózgorzercy wychodzą na żer własńie w nocy, czyli na 100& jesteś głodny wiedzy z mózgów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








