Brothers in Arms Road to Hill 30: No Better Spot to Die (2)
Aktualizacja:
Z usunięciem ukazanych na obu screenach oponentów nie powinieneś mieć większych problemów. Pamiętaj o tym, aby dostosowywać broń do dystansu, na którym prowadzony będzie ostrzał. Atakowani wrogowie powinni też być jednocześnie atakowani przez podległe Ci grupy (jedną lub dwie).
![]() | ![]() |
Usunięcie znajdującego się tu stanowiska maszynowego jest nieco problematyczne. Jeśli chcesz możesz skorzystać z pomocy z jednej z drużyn (najlepiej AT), która mogłaby zająć się ostrzałem CKM-u. Jest to dość ryzykowna czynność, ale dzięki niej będziesz mógł zajść wrogich żołnierzy od lewej strony (drugi screen). Za rozwiązaniem tym przemawia również fakt, iż nie będziesz już korzystał z pomocy obu drużyn. Po zakończonych walkach zbierz je jednak przy sobie.
![]() | ![]() |
Skieruj się w stronę ukazanej na pierwszym screenie ścieżki. Po chwili usłyszysz nawoływania Hassay'a. Podejdź bliżej i porozmawiaj z nim. Objaśni Ci on nieco aktualną sytuację. Po chwili jednak w okolicy spadnie pocisk a Twój bohater utraci przytomność.
![]() | ![]() |
Poniższy fragment stanowi idealną kopię pierwszego poziomu gry. Po stosowny opis zapraszam więc do tego fragmentu solucji. Od siebie dodam tylko, iż NIE WARTO strzelać do wrogich żołnierzy. Tracisz w ten sposób cenną amunicję albowiem cała scena została sprytnie wyreżyserowana. Staraj się równocześnie zbytnio nie wychylać. Oczywiście w żaden sposób nie uchroni Cię to przed wystrzelonym przez czołg pociskiem...
![]() | ![]() |
Po ponownym odzyskaniu przytomności uzyskasz nowe wytyczne. Będziesz musiał odnaleźć sojusznicze czołgi, tak aby mogły one wspomóc w walkach znajdujących się tu Twoich żołnierzy. Skieruj się w stronę ukazanej na pierwszym screenie ścieżki. Przygotuj sobie broń (najlepiej karabin maszynowy), gdyż po chwili wpadniesz na pojedynczego wroga (drugi screen).
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Ta gra jest naprawde spoko pokazuje jaka jest na prawde wojna. Nie to co jakies call of duty gdzie sie na chama leci i pruje z maszynowy ;]
Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robienu" gry do konca.
Stranger mnie się ten poradik podoba dzięki Ci za niego a jak inni tacy dobrzy to czemu nie napisali sami .A tak przy okazji nic nie wspomniałeś że można sobie zrobić przejażdżkę czołgiem i nawalać we wszystko co się rusza z karabinu maszynowego na czołgu :-):-):-)
Pozdro
eJay --> Nie moja wina, ze wszelkie proby wykazania sie kreatywnoscia skazane byly na niepowodzenie. ;)
Kentril --> Taa pomoz to razy 10. ;) Wbrew temu co niektorzy mysla nie jestem botem i nie siedze przy grach 24/7. ;)
długaśny ten poradnik, że tak rzeknę;)
zarwałeś pewnie nockę, albo dwie, a mózgorzercy wychodzą na żer własńie w nocy, czyli na 100& jesteś głodny wiedzy z mózgów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










