Braid: Fickle Companion
Aktualizacja:
Fickle Companion

Podnieś klucz i wyjdź najdłuższą drabinę na górę, stań na armacie. Zeskocz na dół zabijając krążącego tam stwora, po czym cofnij czas do momentu, gdy znajdowałeś się na armacie. Musisz dwukrotnie odbić się od stwora, aby wskoczyć na niewidoczną początkowo platformę wyżej.

Biegnij na prawo i zeskocz niżej. Najtrudniejszy moment - musisz dwukrotnie podbić stwora, aby ten wskoczył na platform wyżej. Wskocz w przepaść i manipulując czasem odczekaj, aż stwór wyleci z armaty. Następnie cofnij czas do momentu gdy byłeś na platformie, po czym podskocz wybijając potwora jeszcze wyżej.

Cofnij czas do momenty gdy znajdowałeś się na górze. Musisz zabrać klucz potworowi w taki sposób, by go nie zabić. Najlepiej stań tuż pod drabinką i gdy tylko ten podejdzie, chwycisz klucz i wespniesz się na górę.

Otwórz bramę, przełącz dźwignię i pokręć się chwilę na górze. Następnie przejdź w lewo - kolejny trudny fragment. Musisz w taki sposób przeskoczyć nad kluczem, by ten pojawił się na platformie niżej (często przeskakuje on w okolice armaty). Gdy stwór go przejmie, cofnij czas do momentu gdy brama była otwarta. Po przełączeniu dźwigni stwór przejdzie na lewo.

Również udaj się na lewo, przeskocz nad zapadnią i raz jeszcze zabierz klucz potworowi wchodząc jednocześnie na drabinę. Gwiazdę znajdziesz po prawej stronie.
0
Komentarze czytelników
kenia_10 Centurion
Dlaczego "World 1" jest gdzieś na końcu a nie na początku ? Czy tak jest zbudowana gra czy to błąd w poradniku ?
Arxel Legend
Gra jest tak zbudowana.. :)
Dlaczego tak jest dowiadujemy się na samym końcu.. ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
