Braid: A Tingling World 3
Aktualizacja:
A Tingling
Ilość puzzli: 2
![]() | ![]() |
Przejdź na prawo, wyjdź po drabinie na samą górę i udaj się na platformę po lewej #1 zgarniając po drodze klucz. Odstój chwilkę, po czym powróć drabinami na górę, tym razem udając się pod dźwignię #2 .

Gdy tylko ją uruchomisz, cofnij czas ustawiając na maksymalną prędkość x8. Zatrzymaj się gdy stoisz tuż nad przesuwającą się platformą. Wskocz na nią, a następnie na drabinę, gdzie zgarniesz puzzel .
![]() | ![]() |
Mając klucz wdrap się na drabinę i zeskocz na platformę, gdzie otworzysz bramę #1 . Drugi puzzel jest zablokowany, za chwilę do niego wrócisz - wyjdź po drabinie na górę. Płotkiem przejdź na prawo, uważając na pociski #2 .
![]() | ![]() |
Na dole przejdź na drugą stronę - musisz jeszcze bardziej uważać, gdyż prócz pocisków z armat wylatują króliki i stwory. Po lewej znajdziesz dźwignię #1 , gdy ją uruchomisz niewielka platforma wysunie się na powierzchnię. Wskocz na nią, po czym cofnij czas z prędkością x8 #2 do samego początku (aż wszystko przestanie się ruszać).
![]() | ![]() |
Gdy wszystko będzie stało w bezruchu, wyłącz cofanie czasu i czym prędzej popędź do drugiego puzzla #1 . Powinieneś zdążyć niż platforma się zapadnie. Następnie udaj się na prawo, dotrzesz do kolejnego zamku, w którym nie zastaniesz księżniczki #2 .
0
Komentarze czytelników
kenia_10 Centurion
Dlaczego "World 1" jest gdzieś na końcu a nie na początku ? Czy tak jest zbudowana gra czy to błąd w poradniku ?
Arxel Legend
Gra jest tak zbudowana.. :)
Dlaczego tak jest dowiadujemy się na samym końcu.. ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








