Braid: Fickle Companion World 4
Aktualizacja:
Fickle Companion
Ilość puzzli: 2

Podnieś klucz i udaj się na prawo. Wyjdź po drabince i podejdź do dźwigni - uruchom ją. Zeskocz na dół i pozbądź się stwora. Stań na niewielkim podwyższeniu, tak aby wystrzelony z armaty stwór wylądował na platformie. Gdy tak się stanie czym prędzej zacznij biec w lewo.

Zatrzymaj się na chwilę tuż pod dźwignią - stwór przejmie klucz.

Wbiegnij szybko na drabinę i przejdź na lewą stronę. Odczekaj, aż stwór podejdzie bliżej, po czym przejmij klucz, wyjdź wyżej, otwórz bramę i podnieś puzzel .

Podnieś z powrotem klucz i biegnij na prawo. Zeskocz na platformę z bramą i ją otwórz. Zabij potwora gdy się zjawi (po prawej stronie), a następnie przejdź w lewo, pod bramą. Klucz ponownie będzie aktywny, a brama się zamknie.

Gdy z armaty zostanie wystrzelony kolejny stwór, podniesie on klucz i po krótkiej chwili zjawi się tuż przy Tobie. Odbierz mu klucz, otwórz drugą bramę i podnieś puzzel .

Cofnij czas do momentu gdy znajdowałeś się przed bramą, tuż obok wysokiej drabinki. Wyjdź na górę i udaj się na prawo do zamku. Cały czas biegnij w prawo, nie zatrzymuj się.
0
Komentarze czytelników
kenia_10 Centurion
Dlaczego "World 1" jest gdzieś na końcu a nie na początku ? Czy tak jest zbudowana gra czy to błąd w poradniku ?
Arxel Legend
Gra jest tak zbudowana.. :)
Dlaczego tak jest dowiadujemy się na samym końcu.. ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
