Botanicula: Etap trzeci - życzenia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Etap trzeci - życzenia

Na swojej drodze spotykamy lampę, z której wyleci dżin skory do spełniania naszych życzeń - Etap trzeci - życzenia | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Na swojej drodze spotykamy lampę, z której wyleci dżin skory do spełniania naszych życzeń. W nasze posiadanie wpada [KARTA nr 30]. W trakcie tego etapu przyjdzie nam zwiedzić pięć lokacji, oznaczonych kolejno przez symbole:

1. Nutka

2. Prezent

3. Gwiazda

4. Diabelski młyn

5. Znak zapytania

Nutka - Etap trzeci - życzenia | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Nutka. W pierwszej kolejności musimy kliknąć na małe, okrągłe światełko leżące na gałęzi. Gdy to uczynimy, po prawej stronie pojawi się dwóch muzyków - jeden różowy, a drugi pomarańczowy. Każdego z nich musimy kliknąć we wskazane na ilustracji miejsca, by rozpocząć koncert. By wrócić do dżina, wystarczy w trakcie koncertu nacisnąć wiszący trójkąt.

Różowy muzyk: akordeon, kobza, jo-jo, usta

Pomarańczowy muzyk: trąbka, banjo, perkusja

Nagroda: [KARTA nr 31]

Prezent - Etap trzeci - życzenia | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Prezent. Wiszącą dźwignię musimy kliknąć, a następnie przytrzymując LPM pociągnąć w dół. W ten sposób pojawi się prezent. Gdy go otworzymy, powrócimy do dżina.

Nagroda: [KARTA nr 32]

Gwiazda - Etap trzeci - życzenia | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Gwiazda. Po kliknięciu na nasionko, nasza drużyna wskoczy na huśtawkę wyrzucając je tym samym kawałek dalej. Gdy klikniemy je znów, nasi bohaterowie zostaną wyrzuceni na orbitę. Gdy zawiśniemy w próżni w okolicach księżyca, będziemy światkami lądowania promu kosmicznego. Kliknięcie w niego spowoduje, że wysiądzie z niego kosmonauta. My natomiast wrócimy na ziemię kończąc tym samym przygodę z tą lokacją.

Nagroda: [KARTA nr 33]

Diabelski młyn - Etap trzeci - życzenia | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Diabelski młyn. Gdy nasi bohaterowie wejdą na diabelski młyn, kliknijmy i przytrzymując LPM zakręćmy korbą w prawo tyle razy, ile potrzeba do rozkręcenia imprezy. By wrócić do dżina, wystarczy raz kliknąć żółtego stworka.

Nagroda: [KARTA nr 34]

Znak zapytania (pająk) - Etap trzeci - życzenia | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Znak zapytania (pająk). Ostatnią lokację już znamy, gdyż uciekaliśmy z niej przed pająkiem. Dzięki pomocy dżina będziemy tym razem w stanie zneutralizować pająka tym samym torując sobie drogę do czwartego etapu. Musimy jedynie rozwiązać supełek.

Nagroda: [KARTA nr 35]

Botanicula

19 kwietnia 2012

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2012-05-11
16:30

Harry M Legend

Harry M

Fajna gierka

Komentarz: Harry M
2012-05-11
17:40

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Taką grę przechodzić z poradnikiem, to jak iść przez życie ze scenariuszem.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl