Botanicula: Etap piąty - kurczaki (1)
Aktualizacja:
Etap piąty - kurczaki

0.Kołowrotki: Piąty etap rozpoczynamy w pomieszczeniu z czternastoma kołowrotkami. By wprawić maszynerię w ruch, musimy odnaleźć w okolicy czternaście kurczaków. Wyjdźmy więc z budynku i zerknijmy na mapę miasta.

0. Kołowrotki
1. Maszyna do deszczu
2. Domek deszczowy
3. Szaman
4. Ciemnia
5. Medytujący kasztan
6. Trąby
7. Obrazy
8. Kuchnia
9. Wystawa
10. Sanki
11. Siatkówka
12. Śpioch
13. Rodzinka
14. Graciarnia
15. Frankenstein
16. Jack-in-the-box
Zanim jednak udamy się na poszukiwania kurczaków w mieście, skręćmy w lewo (czerwona strzałka).

Klikamy na owoc, co spowoduje, że jedna z mrówek porwie Pana Latarnię. Otrzymamy [KARTA nr 57], następnie kierujmy się więc w dół.

Będąc pod wiszącym mrowiskiem, naciśnijmy na korek, a następnie pociągnijmy go w dół. Pozostaje nam wejść do środka w poszukiwaniu kompana.

W mrowisku nic nie widać, dlatego będziemy musieli przejść przez labirynt. Dzięki powyższej ilustracji dokonamy tego bez problemu. Warto jednak zajrzeć przynajmniej do jednej komory z kokonem, gdyż dzięki temu zdobędziemy [KARTA nr 58] (czerwona strzałka). Będąc w samym środku, nagle całe mrowisko się rozświetli. Ostatnie, co musimy zrobić, to kilkakrotnie kliknąć Pana Latarnię - w ten sposób wydostanie się on spod gruzu, zyskamy owoc, po czym zostaniemy automatycznie przeniesieni do miasta, którego lokacje kolejno opisane będą poniżej.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Botanicula - poradnik do gry
- Botanicula: Poradnik do gry
- Botanicula: Opis przejścia
- Botanicula: Etap pierwszy - piórka
- Botanicula: Etap drugi - klucze
- Botanicula: Etap trzeci - życzenia
- Botanicula: Etap czwarty - kasztanki
- Botanicula: Etap piąty - kurczaki (1)
- Botanicula: Etap piąty - kurczaki (2)
- Botanicula: Etap szósty - symbole żywiołów (1)
- Botanicula: Etap szósty - symbole żywiołów (2)
- Botanicula: Etap siódmy - nasionka
- Botanicula: Opis przejścia
- Botanicula: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mutant z Krainy OZ Legend
Taką grę przechodzić z poradnikiem, to jak iść przez życie ze scenariuszem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
