Botanicula: Etap szósty - symbole żywiołów (2)
Aktualizacja:

Gdy odpowiednio przeciągniemy mackę z okiem, przyczepi się ona do naszego stwora. Z tak przyczepioną macką musimy udać się na samo dno.

Odczepiamy mackę i nakierowujemy ją na potwora by się do niego przyczepiła (kliknięcie). W ten sposób zyskamy dostęp do drugiego z symboli żywiołów oraz [KARTA nr 99] Gdy najedziemy kursorem na wszystkie stworzenia podobne do tego, które go pilnowało, zyskamy [KARTA nr 100]. Udajmy się w prawo.
![Po najechaniu na wodne stworzenia (czerwone strzałki), pozyskamy [KARTA nr 101] oraz [KARTA nr 102] - Etap szósty - symbole żywiołów (2) | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1237/415734.jpg)
Po najechaniu na wodne stworzenia (czerwone strzałki), pozyskamy [KARTA nr 101] oraz [KARTA nr 102]. Kierując się cały czas do góry, wylądujemy w grocie.

W grocie znajdziemy dziwnego stwora w kasku. Po kliknięciu w dynię (1) przed nim, rozpoczną się wyścigi żuczków. Musimy je wygrać, gdyż wtedy rozłoszczony stwór zacznie skakać co, poprzez kliknięcie w narośl (2), umożliwi nam zabranie kasku oraz [KARTA nr 103]. Poniżej krótkie objaśnienie sterowania żuczkiem.

By sterować żuczkiem w trakcie wyścigu, musimy kliknąć owoc, a następnie kierować nim w stronę (czerwone strzałki), w którą ma pójść nasz żuczek. Uważajmy, by nie zderzyć się z żuczkiem przeciwnika, gdyż oszołomi to naszego zawodnika. Po wygranych zawodach w naszej kolekcji ukaże się [KARTA nr 104].

Gdy zdobędziemy kask, wróćmy do lokacji zilustrowanej powyżej (na lewo). Po najechaniu na wodne stworzonka (czerwona strzałka), zyskamy [KARTA nr 105]. Udajmy się teraz po raz kolejny tam, gdzie zdobyliśmy oko dla naszego stwora-łodzi podwodnej.

Musimy tu ustawić gong tak, by znajdował się na tej samej wysokości, co na obrazku. Gdy to zrobimy, możemy skręcić w prawo (dolny tunel).
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Botanicula - poradnik do gry
- Botanicula: Poradnik do gry
- Botanicula: Opis przejścia
- Botanicula: Etap pierwszy - piórka
- Botanicula: Etap drugi - klucze
- Botanicula: Etap trzeci - życzenia
- Botanicula: Etap czwarty - kasztanki
- Botanicula: Etap piąty - kurczaki (1)
- Botanicula: Etap piąty - kurczaki (2)
- Botanicula: Etap szósty - symbole żywiołów (1)
- Botanicula: Etap szósty - symbole żywiołów (2)
- Botanicula: Etap siódmy - nasionka
- Botanicula: Opis przejścia
- Botanicula: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mutant z Krainy OZ Legend
Taką grę przechodzić z poradnikiem, to jak iść przez życie ze scenariuszem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
