Blue Dragon: Talta Village
Aktualizacja:
Talta Village
Wioska zrobiła się dość ponura od momentu, gdy ostatni raz ją widziałeś. Aktywuj teleporter po prawej. Nieco dalej jest kufer z 7xMedals. Przejdź przez mostek obok punktu zapisu i porozmawiaj z Peddlerem.
Boss - Mad Eye
![]() | Potwór ten trzykrotnie przywoła do pomocy szkielety. Z tego względu bardzo ważne są tu zaklęcia Shine oraz Shina. Nie będziesz mógł zadać bossowi sensownych obrażeń, o ile wcześniej nie uporasz się z jego obstawą. Gdy to zrobisz, najlepiej skup się na prostych atakach fizycznych. Przeciwnik stosuje w walce czary drugiego poziomu, jednak zadawane przez niego obrażenia nie są na szczęście zbyt duże. |
Wejdź do środka budynku, przed którym stał Peddler. Pomóż właścicielowi wstać i porozmawiaj z nim. Otrzymasz od niego Ordeal Earring. Możesz tu skorzystać ze sklepu oraz odpocząć. Na obchodnego dowiesz się, że powinieneś udać się do domu Fushiry. Przejdź przez mostek w okolice punktu zapisu oraz jeszcze dalej w głąb ekranu. Wejdź do Fushira's Workshop i przeczytaj list.
Masz teraz trochę czasu na rozejrzenie się po wiosce. W domu Shu przepatrz szafki, a dwukrotnie otrzymasz +10 XP. W domu Kluke znajdziesz Ancient Phonograph - mechanizm do operowania muzyką w grze; na piętrze po zbadaniu jednej z półek otrzymasz +10XP. W domu Jiro znajdziesz zaklęcie Lvl 3 - Heala (szafka przy wejściu) oraz +10XP (biurko na piętrze). Wszędzie też wala się cała masa Antidotes i innych powszechnych przedmiotów.
Wróć w okolice punktu zapisu i przejdź po schodach na górę (kilkukrotnie). Znajdziesz dwie skrzynie, zawierające w sumie 17xMedals. W wiosce jest jeszcze jeden dom do zbadania (na lewo od karczmy, nie ma tam nic poza odrobiną złota w szafkach). W pobliżu wiatraka jest skrzynia z 1xMedals. Przy samym wiatraku dotknij muru, a otrzymasz Max HP +1.
To chyba wszystko. Gdy będziesz gotowy, wyjdź z wioski i idź w stronę przejścia na wschód.
- Blue Dragon - poradnik do gry
- Blue Dragon: Poradnik do gry
- Blue Dragon: Solucja - DVD1
- Blue Dragon: Wstęp
- Blue Dragon: Flying Fortress cz.1
- Blue Dragon: Lot Wilderness
- Blue Dragon: Drill Machine
- Blue Dragon: Ancient Hospital Ruins
- Blue Dragon: Lago Village cz.1
- Blue Dragon: Undersea Caverns
- Blue Dragon: Island of the Dead
- Blue Dragon: Lago Village cz.2
- Blue Dragon: Gul Mountains
- Blue Dragon: Talta Village
- Blue Dragon: Mural Valley - West
- Blue Dragon: Road to Jibral
- Blue Dragon: Jibral
- Blue Dragon: Flying Fortress cz.2
- Blue Dragon: Solucja - DVD1
- Blue Dragon: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany202296 Generał
Bardzo fajny poradnik, są błędy w opisach achievementów, ale ogólnie jest dobrze.
Mam pytanie do autora, zdobyłem umiejętnośc Enhance Item Effect i nie wiem jak mogę użyc jej na przedmiotach. Dostał ją na 5/6 lvlu ten leczący, Jiro czy jak mu tam, nie rozróżniam bohaterów japońskich gier :P
zanonimizowany466449 Generał
Zasadnicza rzeczą jest to że BD jest na płytach DVD a nie CD :)
kajmano-->O widzę że nie tylko ja na GOLu gram w BD :)
Cainoor Legend
kajmano - Ta umiejętność chyba działa automatycznie, jeśli tylko ją aktywujesz u swojego bohatera.
zanonimizowany489509 Junior
ja mam wielka prozba czy mogł by mi ktos powiedziec jak działaja teleporty jestem w noluta village i wczesniej nie kozystalem z tego i nie potrafie sie teleportowac do zamku
Cainoor Legend
Musisz przede wszystkim aktywować teleporter. Następnie uzywasz opcji z Menu pt. Warp i wybierasz lokalizację. Teleportując się do zamku lądujesz na dziedzińcu, przy fontannie.
Cainoor Legend
Bardzo dobry poradnik. Dzięki za pomoc, pare razy się przydał.
zanonimizowany613767 Legionista
mam pytanie jak pozbyć sie barier z takich robotów bo od razu otaczają sie barierami i jak w nik praskam to nie pomaga a próbowałem już wszystkiego
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

