Najczęściej popełniane błędy | Porady ogólne - multiplayer
Aktualizacja:
Najczęściej popełniane błędy
Skupianie się w centrum mapy
Bardzo często podczas gry piechotą 80% graczy skupia się na środku mapy, gdzie dochodzi do bezmyślnej wymiany ognia. Zdecydowanie nie jest to najskuteczniejsza metoda walki, zwłaszcza na zaludnionych serwerach. Bardzo często nawet po tym, gdy uda nam się kogoś zabić, zaraz przyjdzie medyk i go zreanimuje, przez co zespół nie uzyska żadnej przewagi. Tymczasem flanki, czyli drogi okrężne, często pozostają niekryte. Dlatego znacznie skuteczniejszym sposobem walki jest okrążanie przeciwników i eliminacja ich, gdy są jeszcze odwróceni. Na krańcach mapy bardzo często jest tylko kilku żołnierzy i po zabiciu ich mamy otwartą drogę, aby wejść za linię wroga i eliminować zdezorientowanych przeciwników.
Przeładowanie po każdym zabójstwie
Bardzo częstym nawykiem graczy jest przeładowanie karabinu po każdym zabiciu. Nie jest to dobry odruch. Zwykle jednym magazynkiem jesteśmy w stanie zabić dwóch, a nawet trzech graczy. Dlatego jeżeli masz więcej niż 10 kul w magazynku, wstrzymaj się z przeładowaniem, sprawdź, czy nie ma więcej wrogów w okolicy i dopiero po schowaniu się w bezpiecznym miejscu przeładuj broń.
Nieprzemyślany szturm
W niemal każdym trybie gry w Battlefield Hardline, któryś z zespołów musi zaatakować pewien punkt. Często popełnianym błędem jest bezmyślne wyskoczenie jednego gracza na kilku przeciwników naraz. Jest to duży błąd, a często do tego gracze popełniający go dokładają pisanie obraźliwych słów na czacie, zarzucając swojemu zespołowi brak chęci atakowania. W każdym z trybów trzeba wykorzystać cały przeznaczony czas na powolne, ale pewne eliminowanie obrońców raz po raz.
Poruszanie się podczas strzelania
Ruch podczas strzelania zwiększa rozrzut każdej broni. Nie sprawia to dużego problemu na odległościach do kilkunastu metrów, a przy walce na bardzo krótkim dystansie poruszanie się jest nawet wskazane. Często jednak gracze poruszają się podczas strzelania na większe odległości, co zmusza ich do wystrzelenia większej ilości pocisków w kierunku przeciwnika. Ruszania się przed strzałem powinni wystrzegać się szczególnie snajperzy.
Wychylanie się kucając lub leżąc
Kamera pierwszoosobowa jest umieszczona na środku modelu gracza. Oznacza to, że jeżeli wychyla się on, to przeciwnik zobaczy najpierw jego ramię, a dopiero gdy zza osłony będzie wystawać połowa jego ciała, będzie on mógł go zobaczyć. Dlatego im wolniej się wychyla, tym większą przewagę daje swojemu przeciwnikowi. Gracz jest wolniejszy, gdy porusza się kucając lub leżąc. Właśnie z tego powodu, gdy gracz wychyla w ten sposób, przeciwnik ma dużo czasu, aby zabić go, zanim jeszcze pojawi się on na ekranie wychylającego się gracza.
0
- Battlefield Hardline - poradnik do gry
- Battlefield Hardline - poradnik do gry
- Porady ogólne - multiplayer
- Rozwój | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Inteligentne ustawianie | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Strzelanie | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Wychylanie | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Inne porady | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Najczęściej popełniane błędy | Porady ogólne - multiplayer
- Ustawienia | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Reputacja | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Zadania | Porady ogólne - multiplayer w Battlefield Hardline
- Podstawy rozgrywki multiplayerowej | Porady ogólne - multiplayer
- Szybkie wzbogacanie i zdobywanie poziomu w grze online | Porady ogólne - multiplayer
- Jak aktywować Levolution na mapach | Porady ogólne - multiplayer
- Porady ogólne - multiplayer
- Battlefield Hardline - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Kiedy będzie on w 100% i gotowy do pobrania, bo potrzebuję go.
Kurczenio Junior
nie potrafię wejść na tą wieże gdzie jest koka
z żadnego miejsca nie da się wystrzelić haka
Jakieś pomysły ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
