Duży podbój | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Duży podbój

Duży podbój to tryb tradycyjny dla całej serii Battlefield. Celem obu drużyn jest przejmowanie flag. Jest ich od 4 do nawet 7. Aby przejąć flagę należy znaleźć się w zasięgu danego punktu. Obszary przejmowania są zawsze zaznaczone na mapie. Przejęcie flagi zajmuje 20 sekund. Jeżeli flaga była uprzednio przejęta przez przeciwnika, to trzeba ją najpierw zneutralizować. Zajmuje to również 20 sekund. Jednak im więcej sojuszników znajdzie się w obszarze danego punktu, tym szybciej będzie można go przejąć. Jeżeli w tym samym momencie na fladze znajdzie się kilku graczy z przeciwnych drużyn, liczy się bilans. To znaczy, że jeżeli na fladze będzie trzech graczy z zespołu policjantów i jeden przestępca, to flaga będzie przejmowana z taką samą prędkością, jak gdyby był tam jeden policjant.

Flagi przejęte przez twój zespół jest oznaczona na niebiesko, flaga neutralna na biało, a na czerwono flaga przejęta przez przeciwników - Duży podbój | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Flagi przejęte przez twój zespół jest oznaczona na niebiesko, flaga neutralna na biało, a na czerwono flaga przejęta przez przeciwników. Jeżeli jakakolwiek flaga miga, to oznacza, że ktoś właśnie ją przejmuje lub neutralizuje.

Według domyślnych ustawień serwera każda drużyna ma na początku 800 kuponów - Duży podbój | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Według domyślnych ustawień serwera każda drużyna ma na początku 800 kuponów. Liczba ta może być jednak modyfikowana przez administratora. W trybie dużego podboju przegrywa ta drużyna, która jako pierwsza straci wszystkie swoje kupony. Każda śmierć gracza powoduje odjęcie jednego kuponu od puli zespołu. Nie to jest jednak najważniejsze. Zespół traci kupony, jeżeli ma mniej flag niż przeciwnik. Jeśli jedna z drużyn ma 3 flagi, a druga dwie, to kupony tej drugiej będą spadać, ale nie tak szybko, jak spadałyby, gdy jedna z drużyn miałaby 4, a druga tylko jedną flagę. Przejmowanie flag jest znacznie ważniejsze niż troszczenie się o pojedyncze kupony po śmierci. Dlatego powinno to być priorytetem każdego gracza na polu walki.

Jeżeli po upływie określonego przed administratora serwera czasu, obie drużyny będą miały jeszcze kupony, to wygra ta, która zachowa ich więcej.

Przydatne klasy: W trybie Podboju wszystkie klasy są przydatne i w dużej mierze do zwycięstwa doprowadzi ich dobra współpraca.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2015-04-08
14:24

SnakeEyes Legionista

SnakeEyes

Witam
Co z tym poradnikiem????

Komentarz: SnakeEyes
2015-04-15
12:46

Flaga_m Junior

Flaga_m

Kiedy będzie on w 100% i gotowy do pobrania, bo potrzebuję go.

Komentarz: Flaga_m
2015-04-15
13:15

Verminus Senator

Verminus

Poradnik będzie w piątek.

Komentarz: Verminus
2016-04-12
20:05

Kurczenio Junior

nie potrafię wejść na tą wieże gdzie jest koka
z żadnego miejsca nie da się wystrzelić haka
Jakieś pomysły ?

Komentarz: Kurczenio

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl