Na ratunek i Zespołowy Deadthmatch | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na ratunek i Zespołowy Deadthmatch

Na ratunek

"Na ratunek" to również tryb, w którym spotykają się dwa zespoły po pięciu graczy, z których każdy ma jedno życie na rundę. Mecz wygrywa zespół, który jako pierwszy zwycięży 5 rund.

Na mapie rozmieszczonych jest dwóch zakładników. Zadaniem policjantów jest przedostanie się do jednego z nich oraz przeniesienie go do bezpiecznej strefy. Jeżeli gracz niosący zakładnika zginie, to więzień jest upuszczany w tym miejscu i kolejny policjant może podnieść go i dostarczyć do strefy docelowej.

Runda kończy się zwycięstwem policjantów, jeżeli uda im się uwolnić i dostarczyć do bezpiecznej strefy przynajmniej jednego zakładnika lub zabić wszystkich przestępców - Na ratunek i Zespołowy Deadthmatch | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Runda kończy się zwycięstwem policjantów, jeżeli uda im się uwolnić i dostarczyć do bezpiecznej strefy przynajmniej jednego zakładnika lub zabić wszystkich przestępców. Kryminaliści zwyciężają, jeżeli upłynie czas 3 minut lub zabiją wszystkich policjantów.

Przydatne klasy

Tak samo, jak w przypadku trybu "Na celowniku", najprzydatniejszą klasą jest operator wyposażony w defibrylator. Jest tak dlatego, że każdy gracz ma tylko jedno życie na rundę, więc reanimacja daje tu znacznie większą przewagę, niż w trybie, w którym dany gracz może ponownie się odrodzić.

Porady

Przestępcy powinni rozstawić się w jednej linii, na całej szerokości mapy, dzięki czemu wszystkie drogi prowadzące do zakładników będą bronione. Policjanci z kolei powinni podzielić się na dwie grupy i zaatakować z kilku stron.

Policjanci nie powinni szczególnie spieszyć się z atakiem. Najlepiej wykorzystać cały dostępny czas, sprawdzając wszystkie ukrycia po kolei. Nadmierny pośpiech może skutkować wpakowaniem się w zasadzki przestępców.

Zespołowy DM

Zespołowy DM to najprostszy tryb w Battlefield Hardline. Polega on po prostu na zabijaniu się nawzajem. Nie ma tu żadnych innych celów. Za jedno zabicie zespół otrzymuje jeden kupon. Zespół może odzyskać kupon, poprzez reanimację. Runda kończy się, gdy jeden z zespołów zdobędzie 300 kuponów. Jeżeli minie 30 minut, to wygrywa zespół, który zgromadzi ich więcej.

Zespołowy DM służy głównie do treningu, testowania nowych broni. Nie można więc powiedzieć, że jakaś klasa jest tu bardziej przydatna od innej. Nie ma tutaj również szczególnego sposobu na zwyciężenie rundy. Wygrywa po prostu zespół, który będzie wygrywał bezpośrednie pojedynki z przeciwnikiem.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2015-04-08
14:24

SnakeEyes Legionista

SnakeEyes

Witam
Co z tym poradnikiem????

Komentarz: SnakeEyes
2015-04-15
12:46

Flaga_m Junior

Flaga_m

Kiedy będzie on w 100% i gotowy do pobrania, bo potrzebuję go.

Komentarz: Flaga_m
2015-04-15
13:15

Verminus Senator

Verminus

Poradnik będzie w piątek.

Komentarz: Verminus
2016-04-12
20:05

Kurczenio Junior

nie potrafię wejść na tą wieże gdzie jest koka
z żadnego miejsca nie da się wystrzelić haka
Jakieś pomysły ?

Komentarz: Kurczenio

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl