Avencast Rise of the Mage: The Archmages Secret Wing
Aktualizacja:
The Archmages Secret Wing - Teraźniejszość cz. 1
![Idź do pomieszczenia w [01 ] i pokonaj przeciwnika, który zabrał, Energy crystal - The Archmages Secret Wing | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/353107828.jpg)
Wątek główny:
Idź do pomieszczenia w [01 ] i pokonaj przeciwnika, który zabrał, Energy crystal . Zabierz przedmiot i umieść ponownie w miejscu, w którym znajdował się na początku. W [02 ] pogadaj z demonem Kulkurazzzem i przystań na jego propozycję. Otrzymasz zadanie Q:Kulkurazzz: The Pact . Dzięki temu będziesz znał specjalne słowo Syrah, które umożliwi rozmowę z Anitalisem . Będąc w [03 ] pozbieraj ze wszystkich mebli 3x Voldarian Morel , 3x Dried Sulfurous Toad , 3x Crystalline Dragon Fire oraz Carefully written note . Umieść trzy razy po jednym z zebranych elementów w specjalnym stole (w tym samym pomieszczeniu), aby stworzyć trzy Mushroom Bomb . W sali w [04 ] umieść wszystkie trzy bomby, w każdej z odnóg sali. Teraz idź do więzienia w [05 ] i porozmawiaj z Anitalisem , który da ci Anitalis key . Udaj się do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w [06 ]. Tam użyj wiszące na ścianie obrazy w odpowiedniej kolejności:

Odbędziesz podróż do przeszłości.
The Archmages Secret Wing - Przeszłość
![Rozpoczynasz w [01 ], gdzie porozmawia z tobą Gyron - The Archmages Secret Wing | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/353107859.jpg)
Wątek główny:
Rozpoczynasz w [01 ], gdzie porozmawia z tobą Gyron . Dostaniesz zadanie Q:Gyron: The Necromantic Machine . Podejdź do celi w [02 ] i pogadaj z Chairedem - twórcą maszyny, który przekaże ci Passwords for the necromantic machine . Teraz musisz ustawić odpowiednio maszynę.
W skrzydle w [03 ] ustaw kod: | ![]() |
W skrzydle w [04 ] ustaw kod: | ![]() |
Wykonałeś zadanie Q:Gyron: The Necromantic Machine . Po całym przedstawieniu i rozmowie z Gyronem , skieruj się do korytarza w [05 ]. Tam zaatakuje cię Torture Master . Po jego pokonaniu wypełnisz ostatnie z powierzonych ci w tej lokacji zadań - Q:Gyron: Taertius Followers . Wróć do celi w [01 ], żeby wrócić do teraźniejszości.
The Archmages Secret Wing - Teraźniejszość cz. 2
Wątek główny:
Idź porozmawiać z Anitalisem w [05 ]. Oboje udacie się do sali w [04 ]. Będąc już w pomieszczeniu z maszyną ustaw ją następująco...
W skrzydle w [05 ] ustaw kod: | ![]() |
W skrzydle w [06 ] ustaw kod: | ![]() |
W skrzydle w [07 ] ustaw kod: | ![]() |
Teraz uruchom maszynę za pomocą dźwigni na środku pomieszczenia. Przywrócisz Anitalisa do normalności, za co dostaniesz Daemon liberation spell . Zabierz z pomieszczenia w [01 ] Energy crystal . Wróć do więzienia Kulkurazzza i zabierz stamtąd Ruined energy crystal , który leży na podeście - po lewej stronie zaraz obok demona. W miejsce zużytego kryształu wsadź zdobyty Energy crystal . Teraz użyj zaklęcia, aby oswobodzić Kulkurazzza . Wykonasz zadanie Q:Kulkurazzz: The Pact . Zgodnie z umową, demon otworzy przejście do portalu w [08 ]. Tam pokonaj przeciwnika o nazwie Harrassys . Po wygranej walce zbliż się do portalu. Po krótkim scenie zostaniesz przeniesiony do głównej bazy w Great Central Hall.
The Hall of the Masters - Great Central Hall cz. 3
Wątek główny:
Pokonaj demona Fraazzza , który przedostał się do siedziby ocalałych. Porozmawiaj z Theodosiusem . Dostaniesz zadanie Q: Theodosius: The Protection Sphere , po czym zostaniesz przeniesiony do Planetarium, w którym musisz naładować Powerless protection artefact . Zrób to w taki sam sposób, w jaki został zregenerowany Destructorus . Wróć do Great Central Hall i umieść Recharged protection artefact w miejscu, w którym był wcześniej. Wykonasz zadanie Q: Theodosius: The Protection Sphere . Teraz udaj się razem z Theodosiusem do portalu. Dostaniesz nowe zadanie Q:Meganteolis . Po wszystkich rozmowach, które toczyły się po dotarciu na miejsce, przejdź przez portal.
- Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry
- Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry
- Avencast Rise of the Mage: The Academy cz.1
- Avencast Rise of the Mage: The Academy cz.2
- Avencast Rise of the Mage: The Crystal Caves
- Avencast Rise of the Mage: The Hall of the Masters cz.1
- Avencast Rise of the Mage: The Hall of the Masters cz.2
- Avencast Rise of the Mage: The Hall of the Masters cz.3
- Avencast Rise of the Mage: The Archmages Secret Wing
- Avencast Rise of the Mage: Fortress of Dimensions cz.1
- Avencast Rise of the Mage: Fortress of Dimensions cz.2
- Avencast Rise of the Mage: Fortress of Dimensions cz.3
- Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry
Komentarze czytelników
saintadrian Legionista
Hmm... co do długości gry... Poradnik skupia się na możliwych do wykonania zadaniach i rzeczach. Nie ma opisów, co do tego, że gdzieś znajduje się duża grupa potworów itd. Ogólnie gra nie jest długa ale z pewnością jej przejście zajmuje więcej niż może się to pozornie wydawać.
Chudy The Barbarian Legend
Dziwne... w takim razie strasznie krótka gierka z tego.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![W skrzydle w [04 ] ustaw kod - The Archmages Secret Wing | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/353107875.jpg)

![W skrzydle w [06 ] ustaw kod - The Archmages Secret Wing | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/353107906.jpg)
![W skrzydle w [07 ] ustaw kod - The Archmages Secret Wing | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/353107921.jpg)

