Avencast Rise of the Mage: The Academy cz.2
Aktualizacja:
The Academy Seminar Rooms Cz.3
Wątek główny:
Udaj się do pomieszczenia w [05 ] i porozmawiaj z Archibaldem , poinformuj go o pomyślnie wykonanym zadaniu Q:Archibald's Seal . Skieruj się do lokacji The Garden i tam wejdź do wejdź do The Academy Crypt w [X3].
Wątek poboczny:
Oddaj Hubertusowi jego Bag of Crystals . Po zwrocie przedmiotu otrzymasz Sparkling Crystal .
The Academy Crypt
![Zaczynasz w [X1] - The Academy cz.2 | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/352909093.jpg)
Wątek główny:
Zaczynasz w [X1]. Skieruj się do [1.3 ] i przesuń piedestał do następnego pomieszczenia w [1.2 ], za pomocą dźwigni. W [1.2 ] zrób to samo, aby przesunąć obiekt do [1.1 ]. Od razu widać, że brakuje jednej dźwigni. Znajdziesz ją w miejscu w [1.4 ], posiada ją szkielet, z którego zwłok zabierz przedmiot. Włóż dźwignię i uruchom piedestał kolejny raz tak, aby przesuwając się dalej otworzył drzwi do komnaty w [01 ]. Tam czeka cię krótka rozmowa, po której zostaniesz zaatakowany przez Taertiusa . Pokonaj go i zabierz jego kości. Połóż je na piedestale i skieruj go z powrotem do sali w [1.2 ]. Na miejscu użyj środkowej dźwigni, aby spalić pozostałości po czarodzieju. Teraz skieruj się do [X1], żeby powrócić do akademii.
Wątek poboczny:
W [A ] stoi duch Istaros , który powie ci o sekretnym pomieszczeniu, w którym znajduje się mikstura Potion of Fire Immunity . Pomieszczenie to znajduje się w punkcie [A1 ] - musisz przejść przez ścianę, po czym zabierz przedmiot z sarkofagu. Mikstura umożliwia przejście przez mur ognia w [A2 ].
![]() | Aby dostać się do miejsca w [B ] należy zamrozić, uniemożliwiającą przejście wodę, za pomocą zdobytego Ice Spray Spell of Extinguishing Fires . |
![]() | Wejście do komnaty w [C ] blokują zamknięte kraty, które trzeba otworzyć odpowiednim kodem. Znajdziesz go w książce History book: Uldret and Pagain . Zdobędziesz ją miejscu w [C1 ], do którego dostaniesz się przechodząc obok znikającego mostu. Kod wygląda jak na obrazku poniżej. ![]() |
W korytarzu [D ] natrafiasz na przyciski umieszczone w podłodze. Żeby przejść dalej musisz stawać na kolejne z nich tak, aby ułożyć napis MARUGARMAGICUS. Punktem [E ] zostało oznaczone sekretne pomieszczenie. Dostaniesz się do niego przechodząc przez ścianę.
The Academy Seminar Rooms Cz.4
Wątek główny:
Idź do pokoju w [04 ] i zdaj raport o wykonaniu zadania, Q:Della Gustera's Seal . Teraz udaj się do pomieszczenia w [02 ] i oznajmij Malvarenowi , że jego misja Q:Malvaren: The Three Seal jest wykonana. Jeśli zrealizowałeś już wszystkie zdania to zgódź się na finałowy egzamin. Dostaniesz zadanie Q:Malvaren: The Soul Stone i zostaniesz przeniesiony do kolejnej lokacji.
- Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry
- Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry
- Avencast Rise of the Mage: The Academy cz.1
- Avencast Rise of the Mage: The Academy cz.2
- Avencast Rise of the Mage: The Crystal Caves
- Avencast Rise of the Mage: The Hall of the Masters cz.1
- Avencast Rise of the Mage: The Hall of the Masters cz.2
- Avencast Rise of the Mage: The Hall of the Masters cz.3
- Avencast Rise of the Mage: The Archmages Secret Wing
- Avencast Rise of the Mage: Fortress of Dimensions cz.1
- Avencast Rise of the Mage: Fortress of Dimensions cz.2
- Avencast Rise of the Mage: Fortress of Dimensions cz.3
- Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry
Komentarze czytelników
saintadrian Legionista
Hmm... co do długości gry... Poradnik skupia się na możliwych do wykonania zadaniach i rzeczach. Nie ma opisów, co do tego, że gdzieś znajduje się duża grupa potworów itd. Ogólnie gra nie jest długa ale z pewnością jej przejście zajmuje więcej niż może się to pozornie wydawać.
Chudy The Barbarian Legend
Dziwne... w takim razie strasznie krótka gierka z tego.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![Aby dostać się do miejsca w [B ] należy zamrozić, uniemożliwiającą przejście wodę, za pomocą zdobytego Ice Spray Spell of Extinguishing Fires - The Academy cz.2 | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/352909109.jpg)
![Wejście do komnaty w [C ] blokują zamknięte kraty, które trzeba otworzyć odpowiednim kodem - The Academy cz.2 | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/352909125.jpg)
![W korytarzu [D ] natrafiasz na przyciski umieszczone w podłodze - The Academy cz.2 | Avencast Rise of the Mage - Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/727/352909140.jpg)
