Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.2
Aktualizacja:
![]() | Po dotarciu Arturem na szczyt, wciśnij znajdujący się tam guzik i pokonaj pierwszego latającego wroga. W ten sposób zdobędziesz pierwszy klucz. Po otwarciu zamka i pokonaniu kilku zwykłych oponentów... |
![]() | ... na pole walki przybędzie sam Drako. |
![]() | Pamiętaj, by pokonując go, stać blisko rusztowania pokazanego na zdjęciu, gdyż po wykonaniu na nim sekwencji, ten wpadnie w furię i zacznie rozwalać wszystko, co się wokół niego znajduje. Po dwóch takich atakach, zniszczy konstrukcję, sprowadzając drugi klucz na ziemię. |
Aby go pokonać, najpierw odbierz mu czerwoną część życia (najlepiej strzelając z dystansu Betameche'em), następnie wskocz na niego i wykonaj pierwszą kombinację (trzeba szybko nawalać wszystkimi klawiszami użytymi przy ataku). Gdy pierwszy bohater uczepi się jego ręki, podejdź kolejnym i powtórz kombinację (podczas tej serii zmianie ulegnie tylko ostatni klawisz - zamiast del, wciśnij 2). Gdy do dyspozycji zostanie ostatni z członków drużyny, podejdź do bossa i wskocz na niego, wciskając kolejno 0,1 i ponownie 0, tylko tym razem kilkakrotnie.
![]() | Jeśli wszystko zostało wykonane zgodnie z poleceniem, przeciwnik zniszczy część rusztowania. Aby całkiem je zawalić, sprowokuj go raz jeszcze. |
![]() | Po skorzystaniu z drugiego klucza dalsza droga nadal nie będzie możliwa, gdyż platformy, po których musisz przejść zostały podniesione. Zniżysz je za pomocą dwóch pomarańczowych urządzeń. |
![]() | W chwili, gdy dwaj bohaterowie będą na nich wisieć, ostatni powinien pełnić funkcję wsparcia, gdyż dochodzić będzie do ataków. Jeśli jedna maszyna zostanie zwolniona, platformy staną, jeśli zaś dwie, te z powrotem zaczną się podnosić. |
![]() | W chwili całkowitego ich obniżenia, skorzystaj z nich i zejdź na dół. |
![]() | Po obejrzeniu kolejnej scenki rozejrzyj się po okolicy i uwolnij wszystkie znajdujące się w pobliżu mul-mule. |
![]() | W ten sposób odblokujesz run z poprzedniej rundy. [Zdobędziesz go, ładując poprzedni etap i udając się na skalną półkę zaraz po zręcznościowej sekwencji z piłami na ścianach.] |
![]() | Zapisz stan gry i udaj się w dalszą drogę, przesuwając blok skalny w okolicy kwiatka. |
![]() | Tuż za nim znajduje się winda, aby z niej skorzystać, wciśnij wskazany przez grę klawisz. |
0
- Artur i Minimki - poradnik do gry
- Arthur and the Minimoys: Poradnik do gry
- Arthur and the Minimoys: The world of the Minimoys cz.1
- Arthur and the Minimoys: The world of the Minimoys cz.2
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.1
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.2
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.3
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.4
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.5
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.6
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.1
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.2
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.3
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.4
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.5
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.6
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.7
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.1
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.2
- Arthur and the Minimoys: On the road to Nekropolia cz.3
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.4
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.5
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.6
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.1
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.2
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.3
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.4
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.1
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.2
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.3
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.4
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.1
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.2
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.1
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.2
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.4
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.5
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.6
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.1
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.2
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.4
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.5
- Arthur and the Minimoys: The Stunning Rapids Bar cz.1
- Arthur and the Minimoys: The Stunning Rapids Bar cz.2
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.1
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.2
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.3
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.4
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.5
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.6
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.1
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.2
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.3
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.4
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.5
- Arthur and the Minimoys: End
- Arthur and the Minimoys: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany457719 Pretorianin
poradnik dobry tylko głos na filmikach odrobinę denerwujący.
zanonimizowany456686 Junior
ten poradnik jest superek
Sebulba2000 Junior
Ten poradnik nie uwzględnia dwóch toreb na jaja.
Pierwsza jest w poziomie numer 3 (Betamesh in Trouble) przy spadku na huby trzeba zboczyć z toru, gdzie znajdziemy mini-polanę, a tam torbę i wiele jaj
Druga jest w poziomie numer 10 (Bar). Znajduje się pod mostem zaraz na końcu poziomu
Dalej mam wrażenie, że poradnik ominął niektóre torby, bo na moim starym zapisie z PS2 miałem 186 pojemności torby, a z poradnikiem oraz tymi dwoma pominiętymi wychodzi 170. Więc co najmniej 3 torby zostały pominięte... Może ktoś, kto jeszcze w to gra by się wypowiedział?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![Po dotarciu Arturem na szczyt, wciśnij znajdujący się tam guzik i pokonaj pierwszego latającego wroga - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222531093.jpg)
![na pole walki przybędzie sam Drako - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222531078.jpg)
![Pamiętaj, by pokonując go, stać blisko rusztowania pokazanego na zdjęciu, gdyż po wykonaniu na nim sekwencji, ten wpadnie w furię i zacznie rozwalać wszystko, co się wokół niego znajduje - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222531062.jpg)
![Jeśli wszystko zostało wykonane zgodnie z poleceniem, przeciwnik zniszczy część rusztowania - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222531046.jpg)
![Po skorzystaniu z drugiego klucza dalsza droga nadal nie będzie możliwa, gdyż platformy, po których musisz przejść zostały podniesione - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222531031.jpg)
![W chwili, gdy dwaj bohaterowie będą na nich wisieć, ostatni powinien pełnić funkcję wsparcia, gdyż dochodzić będzie do ataków - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222531015.jpg)
![W chwili całkowitego ich obniżenia, skorzystaj z nich i zejdź na dół - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222531000.jpg)
![Po obejrzeniu kolejnej scenki rozejrzyj się po okolicy i uwolnij wszystkie znajdujące się w pobliżu mul-mule - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222530984.jpg)
![W ten sposób odblokujesz run z poprzedniej rundy - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222530968.jpg)
![Zapisz stan gry i udaj się w dalszą drogę, przesuwając blok skalny w okolicy kwiatka - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222530953.jpg)
![Tuż za nim znajduje się winda, aby z niej skorzystać, wciśnij wskazany przez grę klawisz - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-222530937.jpg)
