Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.3
Aktualizacja:
![]() | Dotrzesz do rozległej przestrzeni z wieloma uwięzionymi mul-mulami. Będzie ich dokładnie sto i są to wszystkie, które należy wyswobodzić, by odsłonić kolejny run. Przejdź pomiędzy wszystkimi grzybkami, zajrzyj za każdą skałę, znajdziesz je dosłownie wszędzie. |
![]() | Część z nich kryje się za zaroślami, a część za kamiennym blokiem (zdjęcie). |
![]() | Wspomnianą skałę przesuń na koniec wyznaczonej trasy, pod niski grzybek. |
![]() | W ten sposób dostaniesz się na jego kapelusz i za pomocą lin, będziesz mógł dotrzeć do ostatnich mul-muli. |
![]() | Co, rzecz jasna, spowoduje odblokowanie runu . [Znajdziesz go na końcu etapu ze stacją, w pobliżu ostatnich klatek z mul-mulami. Tak jak poprzednio i tym razem będziesz musiał się tam przenieść, ładując etap z obecnego zapisu gry.] |
![]() | Dalsza droga prowadzi przez szerokie przejście, częściowo porośnięte pomarańczowym mchem. |
![]() | Po dojściu do trawy, skacząc po jej źdźbłach, zejdź na sam dół, w okolice rzeki. |
![]() | Jest to dość trudny moment w grze, gdyż w trakcie walki za zadanie masz wciśnięcie trzech pomarańczowych guzików. Jak można się domyślić, wróg będzie skuteczną przeszkodą. Wskocz na skały z guzikami i ustaw się wszystkimi bohaterami na ostatniej. Następnie rozpocznij eksterminację oponentów. Gdy spostrzeżesz, że jest ich mało szybko, rozbiegnij się postaciami w kierunku wszystkich przycisków. Czynność ta nie będzie prosta, przeciwnik bardzo łatwo może zepchnąć niekontrolowanego przez Ciebie bohatera z guzika, co wymusi przejście w jego skórę. |
![]() | W chwili, gdy wszystkie guziki zostaną wciśnięte, w miejscu, gdzie przed momentem uwolniłeś sto mul-muli, wysunie się kładka. |
![]() | Wróć w tamten rejon. |
![]() | Za cierniami znajduje się strażnik, którego z łatwością zahipnotyzuj Betameche'em. Spowoduje to podniesienie się muchomora i umożliwi któremuś z pozostałych bohaterów wejście na górę i wciśnięcie niebieskiego guzika. |
![]() | Teraz bez przeszkód skorzystaj z wysuniętej kładki i wejdź do transportera. |
![]() | Podczas lotu załączy się scenka. Biedronka zostanie zestrzelona, a bohaterowie upadną na skalną ścieżkę, którą - po przejęciu nad nimi kontroli - przejdź do końca. |
0
- Artur i Minimki - poradnik do gry
- Arthur and the Minimoys: Poradnik do gry
- Arthur and the Minimoys: The world of the Minimoys cz.1
- Arthur and the Minimoys: The world of the Minimoys cz.2
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.1
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.2
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.3
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.4
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.5
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.6
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.1
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.2
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.3
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.4
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.5
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.6
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.7
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.1
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.2
- Arthur and the Minimoys: On the road to Nekropolia cz.3
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.4
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.5
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.6
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.1
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.2
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.3
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.4
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.1
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.2
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.3
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.4
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.1
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.2
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.1
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.2
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.4
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.5
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.6
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.1
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.2
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.4
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.5
- Arthur and the Minimoys: The Stunning Rapids Bar cz.1
- Arthur and the Minimoys: The Stunning Rapids Bar cz.2
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.1
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.2
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.3
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.4
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.5
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.6
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.1
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.2
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.3
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.4
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.5
- Arthur and the Minimoys: End
- Arthur and the Minimoys: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany457719 Pretorianin
poradnik dobry tylko głos na filmikach odrobinę denerwujący.
zanonimizowany456686 Junior
ten poradnik jest superek
Sebulba2000 Junior
Ten poradnik nie uwzględnia dwóch toreb na jaja.
Pierwsza jest w poziomie numer 3 (Betamesh in Trouble) przy spadku na huby trzeba zboczyć z toru, gdzie znajdziemy mini-polanę, a tam torbę i wiele jaj
Druga jest w poziomie numer 10 (Bar). Znajduje się pod mostem zaraz na końcu poziomu
Dalej mam wrażenie, że poradnik ominął niektóre torby, bo na moim starym zapisie z PS2 miałem 186 pojemności torby, a z poradnikiem oraz tymi dwoma pominiętymi wychodzi 170. Więc co najmniej 3 torby zostały pominięte... Może ktoś, kto jeszcze w to gra by się wypowiedział?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![Dotrzesz do rozległej przestrzeni z wieloma uwięzionymi mul-mulami - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223225093.jpg)
![Część z nich kryje się za zaroślami, a część za kamiennym blokiem (zdjęcie) - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223225078.jpg)
![Wspomnianą skałę przesuń na koniec wyznaczonej trasy, pod niski grzybek - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223225062.jpg)
![W ten sposób dostaniesz się na jego kapelusz i za pomocą lin, będziesz mógł dotrzeć do ostatnich mul-muli - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223225046.jpg)
![Co, rzecz jasna, spowoduje odblokowanie runu - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223225031.jpg)
![Dalsza droga prowadzi przez szerokie przejście, częściowo porośnięte pomarańczowym mchem - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223225015.jpg)
![Po dojściu do trawy, skacząc po jej źdźbłach, zejdź na sam dół, w okolice rzeki - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223225000.jpg)
![Jest to dość trudny moment w grze, gdyż w trakcie walki za zadanie masz wciśnięcie trzech pomarańczowych guzików - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223224984.jpg)
![W chwili, gdy wszystkie guziki zostaną wciśnięte, w miejscu, gdzie przed momentem uwolniłeś sto mul-muli, wysunie się kładka - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223224968.jpg)
![Wróć w tamten rejon - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223224953.jpg)
![Za cierniami znajduje się strażnik, którego z łatwością zahipnotyzuj Betamecheem - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223224937.jpg)
![Teraz bez przeszkód skorzystaj z wysuniętej kładki i wejdź do transportera - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223224921.jpg)
![Podczas lotu załączy się scenka - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-223224906.jpg)
