Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.2
Aktualizacja:
![]() | Dalsza droga będzie możliwa wyłącznie ścieżką prowadzącą w dół, a na jej końcu dojdzie do kolejnego starcia. |
![]() | Tym razem musisz zdobyć tylko dwa klucze, więc zadanie jest jeszcze łatwiejsze. Po otwarciu bramy wejdź po kamiennych schodach do jaskini. |
![]() | W jej wnętrzu znajduje się guzik, lecz ten nie otwiera drzwi, ale odblokowuje wcześniej pominięte zapadnie (prosiłem o zapamiętanie ich położenia, gdyż teraz musisz do nich wrócić). |
![]() | Gdy zamknięte drzwi staną przed Tobą otworem, udaj się w dalszą drogę podziemnym korytarzem. Po kilkunastu metrach natkniesz się na zapory wykonane z pajęczej sieci, zniszcz je zwykłymi atakami. |
![]() | Kolejnym problemem będzie zamknięta brama, lecz tę otworzysz, stojąc w białym okręgu i strzelając Betameche'em. Podążając dalej, natkniesz się na rozwidlenie. Dalsza droga znajduje się po prawej... |
![]() | ... lecz zablokowana została przez latającego przeciwnika. Aby móc się tędy przedostać, musisz wrócić do podziemnego tunelu i przejść do jego końca. |
![]() | Tam, na niewielkiej przestrzeni znajduje się roślina (zdjęcie), po zaatakowaniu której otrzymasz pomarańczowe nasionko. Gdy do niego podejdziesz, przyklei się do Twoich nóg. Pobiegnij z nim do przeciwnika blokującego drogę i zaatakuj go nim. Spowoduje to chwilowe zamroczenie oponenta, co pozwoli Ci przemknąć niezauważenie. Pamiętaj, by biegnąc tamtędy, skręcić w lewo. |
![]() | Dotrzesz do rozleglejszej przestrzeni, na której znajdują się trzy przyciski. Jeden zaraz przy wejściu (na pewno go nie miniesz). Drugi za kamiennymi blokami (zdjęcie) - najpierw przesuń ten po prawej. |
![]() | Trzeci jest na niewielkim wzniesieniu, do którego dojdziesz ścieżką pomiędzy skałami. Naciśnięcie trzech zapadni odblokuje kolejną, a ta znajduje się niedaleko latającego przeciwnika, którego przed momentem minąłeś. Niestety, będziesz zmuszony teraz tam wrócić i ogłuszyć go ponownie. Nasionko niezbędne do wykonania tej czynności znajduje się w pobliskim dole. |
![]() | Dotarcie do przycisku to nie koniec zmagań, gdyż oponent opuści most, a bohater zostanie odcięty od reszty przyjaciół. Aby go uratować, będziesz zmuszony po raz kolejny ogłuszyć latającego wroga. Roślina spod mostu jest pusta, kolejną znajdziesz nieco dalej, przechodząc kładką na drugą stronę areny. |
![]() | W pobliżu kwiatu następuje dość skomplikowany moment. Aby móc przejść przez drzwi wskazane podczas scenki, będziesz zmuszony wykonać szereg innych czynności. Najpierw umieść Artura i Betameche'a na pomarańczowych przyciskach, a Selenią przejdź przez otwarte drzwi. |
0
- Artur i Minimki - poradnik do gry
- Arthur and the Minimoys: Poradnik do gry
- Arthur and the Minimoys: The world of the Minimoys cz.1
- Arthur and the Minimoys: The world of the Minimoys cz.2
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.1
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.2
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.3
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.4
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.5
- Arthur and the Minimoys: Attack of the Henchmen cz.6
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.1
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.2
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.3
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.4
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.5
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.6
- Arthur and the Minimoys: Betameche in danger cz.7
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.1
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.2
- Arthur and the Minimoys: On the road to Nekropolia cz.3
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.4
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.5
- Arthur and the Minimoys: On the road to Necropolis cz.6
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.1
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.2
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.3
- Arthur and the Minimoys: First steps into the Seven Lands cz.4
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.1
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.2
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.3
- Arthur and the Minimoys: The Battle of the Station cz.4
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.1
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.2
- Arthur and the Minimoys: Devil's Falls cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.1
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.2
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.4
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.5
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - I cz.6
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.1
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.2
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.3
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.4
- Arthur and the Minimoys: Lost in the Seven Lands - II cz.5
- Arthur and the Minimoys: The Stunning Rapids Bar cz.1
- Arthur and the Minimoys: The Stunning Rapids Bar cz.2
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.1
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.2
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.3
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.4
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.5
- Arthur and the Minimoys: Under the house cz.6
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.1
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.2
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.3
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.4
- Arthur and the Minimoys: Necropolis cz.5
- Arthur and the Minimoys: End
- Arthur and the Minimoys: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany457719 Pretorianin
poradnik dobry tylko głos na filmikach odrobinę denerwujący.
zanonimizowany456686 Junior
ten poradnik jest superek
Sebulba2000 Junior
Ten poradnik nie uwzględnia dwóch toreb na jaja.
Pierwsza jest w poziomie numer 3 (Betamesh in Trouble) przy spadku na huby trzeba zboczyć z toru, gdzie znajdziemy mini-polanę, a tam torbę i wiele jaj
Druga jest w poziomie numer 10 (Bar). Znajduje się pod mostem zaraz na końcu poziomu
Dalej mam wrażenie, że poradnik ominął niektóre torby, bo na moim starym zapisie z PS2 miałem 186 pojemności torby, a z poradnikiem oraz tymi dwoma pominiętymi wychodzi 170. Więc co najmniej 3 torby zostały pominięte... Może ktoś, kto jeszcze w to gra by się wypowiedział?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![Dalsza droga będzie możliwa wyłącznie ścieżką prowadzącą w dół, a na jej końcu dojdzie do kolejnego starcia - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194796.jpg)
![Tym razem musisz zdobyć tylko dwa klucze, więc zadanie jest jeszcze łatwiejsze - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194781.jpg)
![W jej wnętrzu znajduje się guzik, lecz ten nie otwiera drzwi, ale odblokowuje wcześniej pominięte zapadnie (prosiłem o zapamiętanie ich położenia, gdyż teraz musisz do nich wrócić) - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194765.jpg)
![Gdy zamknięte drzwi staną przed Tobą otworem, udaj się w dalszą drogę podziemnym korytarzem - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194750.jpg)
![Kolejnym problemem będzie zamknięta brama, lecz tę otworzysz, stojąc w białym okręgu i strzelając Betamecheem - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194734.jpg)
![lecz zablokowana została przez latającego przeciwnika - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194718.jpg)
![Tam, na niewielkiej przestrzeni znajduje się roślina (zdjęcie), po zaatakowaniu której otrzymasz pomarańczowe nasionko - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194703.jpg)
![Dotrzesz do rozleglejszej przestrzeni, na której znajdują się trzy przyciski - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194687.jpg)
![Trzeci jest na niewielkim wzniesieniu, do którego dojdziesz ścieżką pomiędzy skałami - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194671.jpg)
![Dotarcie do przycisku to nie koniec zmagań, gdyż oponent opuści most, a bohater zostanie odcięty od reszty przyjaciół - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194656.jpg)
![W pobliżu kwiatu następuje dość skomplikowany moment - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225194640.jpg)
