Rezydencja, część druga | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
Aktualizacja:

Zejdź po schodach na dół. Po trzęsieniu ziemi twój dziennik zostanie zaktualizowany (Grand Hall). Idź w prawo. Przejdź przez otwarte drzwi [1].

Po rozmowie idź dalej i przejdź drzwiami na końcu korytarza. Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym wcześniej powinieneś był widzieć biegnące dzieci. Dotarłbyś tutaj wcześniej, gdybyś od schodów poszedł w lewo. Po cutscence idź dalej, przejściem z kotarami po obu stronach.

Dojdziesz do pomieszczenia z trofeami. Po prawej zobaczysz wypchanego niedźwiedzia. Podejdź do niego, by twój dziennik został zaktualizowany (On Bears and Bathtubs). Użyj gabloty z misiem i przesuń ją w prawo. Odsłonisz tajne przejście.
![Podejdź do zaworu [1] i przekręć go - Rezydencja, część druga | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1371/347186059.jpg)
Podejdź do zaworu [1] i przekręć go.
![Wróć do pomieszczenia ze stołem bilardowym i otwórz drzwi po lewej [1] - Rezydencja, część druga | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1371/347186075.jpg)
Wróć do pomieszczenia ze stołem bilardowym i otwórz drzwi po lewej [1].
![Przez uchylone drzwi na końcu korytarza wejdź do łazienki i otwórz obraz [1] - Rezydencja, część druga | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1371/347186090.jpg)
Przez uchylone drzwi na końcu korytarza wejdź do łazienki i otwórz obraz [1]. Pociągnij ukrytą dźwignię. W nowoodkrytym pomieszczeniu znajdziesz drugi zawór. Przekręć go.

Teraz musisz skierować się na podwóże. Wejść jest kilka, między innymi z tajnych pomieszczeń, gdzie przekręcałeś zawory, ale proponuję skorzystać z tego nieopodal sali ze stołem bilardowym (prawe drzwi i pierwsze na lewo w korytarzu, gdzie znajduje się telefon [1]).

Idź prosto, otwórz drzwi i dalej idź prosto, aż ujrzysz dzieci. Aktualizacja dziennika (A Curious Discovery). Otwórz kolejne drzwi na końcu korytarza, by wydostać się na świeże powietrze. Możesz próbować wejść do budynku inną drogą, ale wszystkie drzwi będą zamknięte. Zejdź po schodach do piwnicy [1].
0
- Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
- Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
- Solucja
- Rezydencja, część pierwsza | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Rezydencja, część druga | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Piwnica | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Biura i magazyn | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Kościół | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Fabryka | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Mieszacz płynów | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Kanały | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Stacja kontroli pomp | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Reaktor | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Zdrada! | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Londyn w płomieniach | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Elektrownia | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Wieża i świątynia | Solucja Amnesia A Machine for Pigs
- Solucja
- Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Lechiander Legend
Poradnik wydaje się zacny.
Z tym, ze w Piwnicy są dwie notatki. Pierwsza między zniszczonymi schodami zaraz na początku, na beczce.
Lechiander Legend
Są jeszcze dwie notatki, czyli w sumie trzy, pominięte w poradniku, a to już sprawia, że nie jest on już tak zacny. :D
Dochodzą lokacje: Kontratak i Elektrownia. :]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
