Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Po wyjściu z windy nastąpi aktualizacja dziennika (Counter-attack - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Po wyjściu z windy nastąpi aktualizacja dziennika (Counter-attack!). Idź cały czas jedyną dostępną ścieżką, aż dojdziesz do drzwi. Skręć. Tabliczka na ścianie [1] będzie je wskazywać. Wejdź do środka.

Wciśnij przycisk przy kolejnych drzwiach - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Wciśnij przycisk przy kolejnych drzwiach. Idź prosto i kolejnymi schodami na samą górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu z dużymi cylindrami. Nastąpi aktualizacja dziennika (Coolant Pumps). Przeturlaj jeden z nich [1] tak, by spadł na maszynę i ją zepsuł.

Wróć do pomieszczenia, które wskazywała ci tabliczka i wejdź drabiną po prawej - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Wróć do pomieszczenia, które wskazywała ci tabliczka i wejdź drabiną po prawej. Przestaw lampę [1] tak, by wskazywała na wiszący pod sufitem obiekt. Jeśli przestawiłeś ją prawidłowo, obiekt zacznie strzelać wyładowaniami elektrycznymi i otrzymasz aktualizację dziennika (At the Spark Plug).

Idź w prawo i zeskocz - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Idź w prawo i zeskocz. Woda jest naelektryzowana, więc staraj się iść po skrzyniach. Prawdopodobnie przynajmniej raz oberwiesz szokiem elektrycznym, ale przeżyjesz to. Podejdź do maszynerii. Twoim zadaniem jest ją zepsuć. Zakręć pokrętłem [1], przekręć zawory [2] i przestaw kontrolki [3]. Każda prawidłowo wykonana czynność będzie skutkowała dalszym niszczeniem kompleksu. Kontrolki można przestawiać tak długo, aż nie zaczną razić cię prądem przy każdej próbie użycia ich. Działaj tak długo, aż Mandus nie wypowie monologu. Wtedy odwróć się i wyjdź w pomieszczenia. Tabliczka z napisem The Tripery wskaże ci drogę.

Zejdź po drabinie. Nastąpi aktualizacja dziennika (The Patch to the Trippery). Na dole idź prosto, potem w lewo i potem cały czas przed siebie, aż do windy. Skorzystaj z niej.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-10-29
02:10

Lechiander Legend

Lechiander

Poradnik wydaje się zacny.
Z tym, ze w Piwnicy są dwie notatki. Pierwsza między zniszczonymi schodami zaraz na początku, na beczce.

Komentarz: Lechiander
2017-11-08
18:05

Lechiander Legend

Lechiander

Są jeszcze dwie notatki, czyli w sumie trzy, pominięte w poradniku, a to już sprawia, że nie jest on już tak zacny. :D
Dochodzą lokacje: Kontratak i Elektrownia. :]

Komentarz: Lechiander

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl