Ace Combat Zero: THE FINAL OVERTURE
Aktualizacja:
14: THE FINAL OVERTURE

Jeżeli znużyły was już naziemne akcje to proponuje wybrać Jupiter Team. My natomiast weźmiemy mix, w którym zarówno rozwalimy co nieco na ziemi jak i ustrzelimy kilka kaczek. Bierzemy Merkury Team! Na początku powita nas kilka wrogich myśliwców. Uziemiamy je raz dwa i kierujemy się do bliższego miasteczka. Wpierw czyścimy ląd, szczególnie SAM-y. Jeżeli będziemy mieli szczęście to uda się też dobić kilka samolotów przed wystartowaniem. Potem musimy zająć się wrogimi jednostkami powietrznymi, jest ich sporo a ich liczba przez jakiś czas będzie się zwiększać, ponieważ nowe siły wylatują z kanałów. Gdy poradzimy sobie ze wszystkimi, na tym poziomie nie powinno nam to sprawić problemu, lecimy do drugiego miasteczka. Tutaj scenariusz się powtarza, najpierw ląd i SAM-y, później samoloty. Po załatwieniu drugiej tunelowej grupy misja zostanie wykonana.
![]() | ![]() |
0
- Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry
- Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry
- Ace Combat Zero: GLACIAL SKIES
- Ace Combat Zero: ANNEX
- Ace Combat Zero: THE ROUND TABLE
- Ace Combat Zero: JUGGERNAUT
- Ace Combat Zero: FLICKER OF HOPE
- Ace Combat Zero: DIAPASON
- Ace Combat Zero: BASTION
- Ace Combat Zero: MERLON
- Ace Combat Zero: SWORD OF ANIHILATION
- Ace Combat Zero: MAYHEM
- Ace Combat Zero: THE INFERNO
- Ace Combat Zero: THE STAGE OF APOCALYPSE
- Ace Combat Zero: LYING IN DECENT
- Ace Combat Zero: THE FINAL OVERTURE
- Ace Combat Zero: THE TALON OF RUIN
- Ace Combat Zero: THE DEMON OF THE ROUND TABLE
- Ace Combat Zero: THE VALLEY OF KINGS
- Ace Combat Zero: ZERO
- Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


