autor: Radosław Wasik
Najlepsze mody do gry Gothic 2 – Noc Kruka na bogato
Ratunek przed wybuchem wulkanu, wyprawa do sekretnej twierdzy, a może piracka przygoda na Karaibach? Gothic II doczekał się wielu interesujących modyfikacji - przedstawiamy najlepsze z nich.
Spis treści
- Najlepsze mody do gry Gothic 2 – Noc Kruka na bogato
- Karaiby – piracka przygoda
- Juran – spadłeś mi z nieba
- Wioska Miranda – przygody praktykanta
- Przeznaczenie – powiększ swojego Gothica
- Sarkeras: Artefakt Pradawnych – znowu ta magiczna ruda
- Straż miejska – Ty też możesz łapać przestępców
- Zagadka orków – wyprawa do sekretnej twierdzy
- L’Hiver – nowa wersja Gothica
- Vulcano Quest – jak uchronić się przed wybuchem wulkanu?
Zagadka orków – wyprawa do sekretnej twierdzy
- świetny polski dubbing;
- wciągająca fabuła;
- ciekawy projekt nowego świata.
Zagadka orków to modyfikacja jeszcze nieukończona, ale już teraz warto się nią zainteresować, bowiem twórcy udostępniają rozbudowany i kompletny prolog rozgrywki (oferujący zabawę trwającą około 4 godzin, co przebija niektóre finalne projekty). W czasie gdy Bezimienny leży pod gruzami Świątyni Śniącego, oddział paladynów przybywa do Khorinis i dowiaduje się o sekretnej twierdzy osadzonej w zapomnianej już dolinie. Ronin – czyli bohater, w którego się wcielamy – zostaje wybrany do drużyny mającej odnaleźć wspomniany zamek. Wkrótce grupa trafia do krainy Thorgard.
Już na początku rozgrywki wita nas świetny polski dubbing – można pokusić się o stwierdzenie, że jest to jeden z najbardziej profesjonalnych dubbingów w modyfikacjach do serii Gothic. Zagadka orków nie wyróżnia się imponującą zawartością – do zdobycia jest tu raptem kilka nowych pancerzy. Siła drzemie w dobrze zrealizowanym, klimatycznym świecie i ciekawej fabule. Jeśli pełna wersja moda utrzyma poziom prologu, wyjdzie z tego rozrywka na najwyższym poziomie.